Miten lataam chromen samsung tablettiin?
En onnistu millään. Yritin google play - kaupan kautta. Lataantuu 100% mutta tavallaan jymähtää siihen eikä mitään avaa painiketta löydy chromelle. Joku täällä vinkkasi että sen avulla pystyisi vastaamaan av-ketjuihin ongelmitta. Nyt vaikeuksia. jos joku osaisi neuvoa askel askeleelta niin olisin iloinen.
Kommentit (8)
Hankala auttaa, sillä minulla ainakin tuo asentui ihan nätisti (Samsung Galaxy Tab2) kun just äsken testasin.
Jos menet asetuksiin ja siellä sovellusten hallinta, niin löytyykö Chromea ollenkaan ladattujen ohjelmien listasta?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:16"]
Hankala auttaa, sillä minulla ainakin tuo asentui ihan nätisti (Samsung Galaxy Tab2) kun just äsken testasin.
Jos menet asetuksiin ja siellä sovellusten hallinta, niin löytyykö Chromea ollenkaan ladattujen ohjelmien listasta?
[/quote]
ei löydy siksi ihmettelenkin. Mitä kautta menit chromen asentamaan? Kerrotko
Ihan etsin sen play-kaupasta ja asensin.
Joo. Sieltä mäkin yritin. Latasi 100%mutta sitten jumiutui. Tuliko sinulle automaattisesti kuvake työpöydälle? Miten ilmoitti että asennus onnistui!
Tuli automaattisesti kuvake. Seurasin itse sieltä tabin näytön yläreunasta liu'uttamalla avautuvasta valikosta asennuksen etenemistä, ja lopuksi sinne tuli tieto, että Google Chrome on asennettu onnistuneesti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:52"]
Tuli automaattisesti kuvake. Seurasin itse sieltä tabin näytön yläreunasta liu'uttamalla avautuvasta valikosta asennuksen etenemistä, ja lopuksi sinne tuli tieto, että Google Chrome on asennettu onnistuneesti.
[/quote]
kiitos. Pitikö ensin jotenkin kirjautua google play kauppaan? Gmail -tilihän on kun se aluksi heti vaadittiin
Ensimmäisellä kerralla kun olen play-kauppaa käyttänyt, niin silloin olen ne tilitiedot antanut. Mitään muuta kirjautumista ei tarvitse.
Osaisiko joku nörtti auttaa?