Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut tahallasi ilkeä internetissä tuntemattomalle?

Ap
06.08.2020 |

Jos olet, niin miksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistan että saat ilkeitä kommentteja, no sitähän halusit, TOLLO.

Vierailija
2/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Ainakin näille vastuuttomille koronan väheksyjille, muita ei tule nyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jokin tosi mustavalkoinen mielipide saattaa saada minut provosoitumaan ja kirjoittamaan melko myrkyllisesti takaisin. Esim. vaikka " Ihminen joka vie lapsensa päivähoitoon, ei voi välittää lapsestaan yhtään"

Mutta sellaista ilkeilyä en tajua, että joku kysyy vaikka vinkkiä miten pärjätä, kun rahat on loppu niin vastaukset ovat tyyliiN " Mitä joit rahasi" , " Menisit töihin" jne.

Vierailija
4/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinäikinä ennen, mutta kun eksyin tälle palstalle, niin aloin vihaamaan Martina Aitohehkeää ja olen vittuillut hänestä nyt vaikka mitä.

Vierailija
5/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Jos joku on ilkeä  voin vastata hänelle ilkeästi, mutta en ole koskaan ollut itse ensin ilkeä. Osittain se on tietysti tulkinnanvaraista, joillekin on luonteenomaista puhua kärkevästi vaikka eivät niin pahasti sitä tarkoita.

Vierailija
6/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ilkeää. Saatan sanoa täällä paljon rajummin kyllä kuin omalla nimellä.

Vierailija
7/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Ihmiset ovat k-päitä, joten niitä pitää kouluttaa kovin sanakääntein. Internetissä pitää kirjoittaa oikein, väärän joukkueen kannattaja pitää t...pansa kiinni jos edes aikoo haukkua omaa suosikkiani, ja kaikki syöpäpatukoinnin sekä nuuskailun puolustelijat ovat m...kuja. Ja jääkiekko on maailman paras laji, ei suinkaan mikään potkupallo. Lisätään vielä yksi asia – Sony PlayStation Masterrace, PC-pellet hiljaa. Samaten Xbox-urvelot.

Vierailija
8/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos joku on tyhmä JA ilkeä.

9/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän niitä riittää. Kun tekee asiallisen jutun niin juttua miinustetaan eikä osata edes perustella miksi miinustellaan. Luulisi ihmisillä olevan kanttia edes netissä huudella kun päin naamaa ei uskalleta.

Vierailija
10/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen kehottanut äitihullua tap pamaan äitinsä, itsensä ja lapsensa. Ne kakarat on varmaan päästänsä sekaisin, jos äitihullukin on jo tuollainen, enkä usko, että heistä kunnon ihmisiä kasvaa.

Vierailija
11/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo jotain oikein typerää, niin saatan kyllä kuittailla tyyliin "sinäpäs olet oikea järjen jättiläinen, ihme että olet vielä sinkku."

Enemmän se on sarkasmia kuin ilkeää.

Vierailija
12/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen kehottanut äitihullua tap pamaan äitinsä, itsensä ja lapsensa. Ne kakarat on varmaan päästänsä sekaisin, jos äitihullukin on jo tuollainen, enkä usko, että heistä kunnon ihmisiä kasvaa.

Toivottavasti tämä oli mustaa huumoria. Et kai oikeasti halua, että joku tappaa itsensä tai lapsensa?

Omalla kämppikselläni on narsistiäiti ja hän on silti hyvin lämmin, välittävä ihminen, fiksu biologian maisteri. Traumat toki on jäänyt, mutta kyllä hän on enemmänkin kuin "kunnon ihminen".

Vierailija
13/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ns. kiusaa ihmisiä netissä. Joskus suutuksissani saatan sanoa liian ilkeästi, kun sillä hetkellä tuntuu, että toinen ansaitsee sen oltuaan ensin itse ilkeä. Jälkikäteen kyllä harmittaa, että sorruin alentumaan samalle tasolle. Olen saattanut joskus ymmärtää muita väärin ilkeiksi. Liian usein unohdan sen periaatteen, että kannattaisi olla kokonaan hiljaa, jos ei ole mitään hyödyllistä sanottavaa.

Vierailija
14/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo jotain oikein typerää, niin saatan kyllä kuittailla tyyliin "sinäpäs olet oikea järjen jättiläinen, ihme että olet vielä sinkku."

Enemmän se on sarkasmia kuin ilkeää.

Vinkkinä, että sarkasmi kyllä netissä kuulostaa sen kohteen mielestä lähes aina ilkeältä.

Vierailija
15/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä oli mustaa huumoria. Et kai oikeasti halua, että joku tappaa itsensä tai lapsensa?

Omalla kämppikselläni on narsistiäiti ja hän on silti hyvin lämmin, välittävä ihminen, fiksu biologian maisteri. Traumat toki on jäänyt, mutta kyllä hän on enemmänkin kuin "kunnon ihminen".

En vitsaillut. En tiedä mikä siinä eukossa nostaa tunteet pintaan, mutta sanoin sen hänelle aivan tosissani. Kai ne lapset voi säästää, jos näyttää siltä, että heistä vielä jotain tulee.

En kyllä muutenkaan yhtään ymmärrä ylenpalttista surkimusten päänsilittelyä. Mielestäni Suomessa voisi olla tuomioistuimissa joku viiden kerran rikoksen systeemi. Viisi kertaa kokeillaan tavallisia rangaistusmuotoja, mutta jos rikollinen elämä jatkuu, niin kuudennesta lähtee nirri pois.

Usko pois, että minäkin olen tavallisesti tosi mukava ja välittävä ihminen. Ainakin niille, jotka tunnen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi