Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

holiday club-esittelyyn ilman puolisoa

Vierailija
24.07.2013 |

Mitäs jos holiday clubin esittelyyn menee ilman puolisoa? Mies ei suostu reissuun lähtemään. Kokemusta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nehän rakentaa koko ajan uutta. Joten kyllä niitä ihmiset ostaa, ei niillä muuten olisi varaa rakentaa kymmeniä asuntoja lisää koko ajan.[/quote kirjoitti:

Siis sehän tässä onkin uskomatonta! En vain ymmärrä että KUKA näitä ostaa ja niillä aivan järkyttävillä hinnoilla!

Vierailija
22/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep samaa mieltä, en ymmärrä miten koko firma voi olla enää edes pystyssä. Kiinnostais tietää kuinka hyvin menee... Vaikea usko että noin vanhentunut konsepti voisi vielä pitkään myydä. Ihan käsittämätön juttu omasta mielestäni. Koko viikko-osakesysteemi on ihan älytön ja ylipäätään holiday clubin kohteet on aivan järkyttävässä kunnossa. Monessa kohteessa sellainen olo ettei halua koskea mihinkään...

Itse olin pari viikkoa sitten Lappeenrannassa esittelyssä. Oman esittelyni aikana tuli kahdet kaupat. Ja juuri ennen oli tehty yhdet, eli kyllä niitä osakkeita ihmiset ostaa. Itse en tosin ostanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jolle tulee koko firmasta hieman epärehellinen ja hämärä fiilis?

Vierailija
24/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jolle tulee koko firmasta hieman epärehellinen ja hämärä fiilis?

Et ole! Itsellä vähän samanlainen mielikuva. Ja tämä että se intialainen jätti firma (mikä olikaan) osti koko holiday clubin niin ei ainakaan paranna mielikuvaani. Tuntuu että koko firman idea meni vähän siinä. Siis kotimaisuus tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi