Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska pitää huolestua omasta väsymyksestä?

Vierailija
06.08.2020 |

Iltaisin on vaikeaa nukahtaa, tai sitten meinaan nukahtaa väkisin jo ennen lapsia, joka aamu herään väsyneenä, vaikka olisin nukkunut 8-10h. Päiväunet maistuu jos sellaisia ehtii ottamaan (ennen en todellakaan osannut ottaa päiväunia). Unohtelen asioita, autolla ajaessa sattuu aika usein sitä että ajan vaan ohi oikean liittymän tms kun olen niin ajatuksissani. Ennen minulla oli siisti koti, nyt yleensä ei, tai ainakin sen tavoittelu tuntuu kohtuuttomalta ponnistelulta. Väsyneenä teen myös huonoja valintoja esim. syömisten, ostamisten tms. suhteen, kun muuten olen aika tarkka kaikesta. Ja tätä tapahtuu nykyään usein... en jaksa käydä kaupassa "kunnolla", listan kanssa, ostan sieltä mitä sattuu kun en vain jaksa koko ajan suunnitella ja miettiä niitä ruokaostoksiakaan.

Ero tuli 1,5 vuotta sitten, lapsia kaksi, ovat minulla suuremman osan ajasta. Töissä käyn, tuntuu vaan ettei aika riitä ja kaikki asiat ja huolet kaatuu päälle. Mieliala kuitenkin ihan hyvä, en siis itkeskele tms. Olen vaan h**lvetin väsynyt. Takana kuukauden loma mutta ei sekään auttanut, oli pikemminkin työleiri yksin lasten kanssa, vaikka meillä ihan kivaa olikin. Ja tämä korona toi kevääseen ja nyt syksyn odotukseen ihan omat taakkansa.... :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys nukkumisen jälkeenkin voi viitata johonkin. Vaikkapa kilpirauhasongelmaan. Ehkä kannattaa mennä lääkärille ja kertoa, että et tunne oloasi enää ollenkaan levänneeksi ja unohtelet asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä