Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mikään hiusten ohenemiseen?

Vierailija
06.08.2020 |

Olen 40+ nainen ja mulla on aina ollut pitkät hiukset. Nyt kuitenkin joudun miettimään hiusten leikkaamista lyhyeksi, koska ne on ohentuneet niin paljon viime vuosina. Myös hiuslaatu on muuttunut hamppuisemmaksi. Ennen minulla oli paksut ja sileät hiukset, nykyään tukkani on ohut, sähköinen rotanhäntä.
En ole värjännyt hiuksia varmaan kymmeneen vuoteen, että siitä ei nyt ole kyse. Käytän silikonittomia tuotteita, enkä ollenkaan hiuslakkaa, tms. Pesen vain. En föönaa.

Toimiiko Priorin oikeasti? Se kuitenkin maksaa aika paljon, joten en viitsisi turhan takia ostaa.
Elämäntapani on melko terveellinen, toki parantamisen varaakin olisi. Stressiä on jonkun verran, mutta stressi kuuluu elämään, sille ei oikein mitään mahda.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas+ kollageeni & biotiini on minun hiuksille Priorinia parempi. Priorini ei ole maksalle hyväksi.

Vierailija
2/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia ja olet vielä lapsentekokykyinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Itse käytin monta vuotta eri luontaisvalmisteita ja sitten kun lopulta päätin sijoittaa yksityiseen ihotautilääkäriin kävikin ilmi, että kyse on perinnöllisestä hiustenlähdöstä, johon ei biotiinit ja muut vastaavat auta.

Vierailija
4/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Itse käytin monta vuotta eri luontaisvalmisteita ja sitten kun lopulta päätin sijoittaa yksityiseen ihotautilääkäriin kävikin ilmi, että kyse on perinnöllisestä hiustenlähdöstä, johon ei biotiinit ja muut vastaavat auta.

Nimenomaan ja siihen auttaa vain finasteride ja tuota ei lääkärit anna naisille jotka kykenee tekemään lapsia. Aiheuttaa poikasikiöille pahoja vaurioita. Googleta topical finasteride woman

Vierailija
5/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia. Sitä en tiedä olenko vielä lapsentekokykyinen. Miten sen tietää?

-ap

Vierailija
6/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava tuote on "Le hius de paksu". Ekologinen, luonnon raaka-aineista valmistettu, biohajoava, silikoniton, vegaaninen ym. Tätä ei myydä kaikille. Tämä sopii juuri sinulle, koska olet ainutlaatuinen ja tämä tuote on ainutlaatuisille ihmisille luotu ainutlaatuinen laatutuote. Tuote on tyylikkäässä 18ml lasipullossa ja pakattu tyylikkääseen pahvirasiaan (pahvia 196 grammaa). Kahdesta pullollisesta riittää päivittäinen annos. Hinta olisi tylsässä tukkukaupassa 146e/pullo, mutta se kannattaa ostaa mieluummin jostain hienosta kampaamosta 670 euron hinnalla, että asiantunteva kampaaja voi varmistaa tuotteen sopivuuden sinulle. Olet sen arvoinen.

Vierailija
7/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa apteekin omaa halpis Biotiinia, sisältää samaa Biotiinia jopa enemmän kuin kalliissa Priorinissa! Se on vain kallis merkki; Apteq Biotiini Extra sisältää eniten Biotiinia.

Kannattaa myös kiinnittää huomiota ravintoon; syö monipuolista ja ravitsevaa ruokaa; täysjyvä tuotteita, marjoja, pähkinöitä, kasviksia ja juureksia. Iho ja hiukset myös tarvitsevat hyviä öljyjä; itse syön ruokalusikallisen joka päivä neitsyt kylmäpuristettua pellavansiemenöljyä (löytyy S-marketista, luontaistuote ja ravinne osastolta) se saa hiukset kiiltäviksi ja vahvistaa sisäisesti hiuksia ja kynsiä.

Tarkista myös riittävä kalkin ja seleeniä ja sinkin saanti.

Vierailija
8/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ja siihen auttaa vain finasteride ja tuota ei lääkärit anna naisille jotka kykenee tekemään lapsia. Aiheuttaa poikasikiöille pahoja vaurioita. Googleta topical finasteride woman

Ei tuo ole feministille mikään ongelma.

Vierailija
9/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

40+ etkä tiedä?

Niin kauan kun kuukautiset tulee on teoreettisesti lapsentekokykyinen.

Eri asia sitten tuleeko sitä lasta loppuun asti. 50% yli 44 vuotiaiden raskauksista menee kesken. Siis jos on edes tullut raskaaksi. Eli aika pienet mahdollisuudet.

Itse tulin 42 v. yhdestä kerrasta raskaaksi, kesken tosin meni ennen 12viikkoa.

Sitten voi mennä yksityiselle jossa voi mittauttaa sukusolujen reservin ja paria muuta hormoniarvoa, jolloin voidaan arvioida onko enää hedelmällinen.

Vierailija
10/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Vaihdevuodet?

Vierailija
11/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

40+ etkä tiedä?

Niin kauan kun kuukautiset tulee on teoreettisesti lapsentekokykyinen.

Eri asia sitten tuleeko sitä lasta loppuun asti. 50% yli 44 vuotiaiden raskauksista menee kesken. Siis jos on edes tullut raskaaksi. Eli aika pienet mahdollisuudet.

Itse tulin 42 v. yhdestä kerrasta raskaaksi, kesken tosin meni ennen 12viikkoa.

Sitten voi mennä yksityiselle jossa voi mittauttaa sukusolujen reservin ja paria muuta hormoniarvoa, jolloin voidaan arvioida onko enää hedelmällinen.

"40-year-old only has a 5% chance of getting pregnant per month. This means that even for those that will get pregnant, it may take longer.

As a point of comparison, a 30-year-old has about a 20% chance of getting pregnant each month."

Tämä voi havainnollistaa siten että vuoden kuluessa sadasta 30v on raskaana 20kpl, kun taas 40v vain 5kpl tullut raskaaksi joista sitten lähes puolet meneekin sitten kesken, joten yli 40 v raskaudet ovat harvinaisempia.

Vierailija
12/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain lääkettä? Ne voi aiheuttaa hiusten ohentumisra.

Vierailija
13/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama kuin Matthew McConaughey

Vierailija
14/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenpainelääkitys on, ei muita. Jos mulla olisi vaihdevuodet, kai olisi muitakin oireita? Mitä tulee kuukautisiin, en tosiaan ajatellut sen olevan joku automaattinen hedelmällisyyden merkki, eikös se ole munasolujen määrästä enemmän kiinni? Kyllähän tyttö voi tulla raskaaksi jo ennen ensimmäisiä menkkojakaan ja toisaalta siskoni on yli viiskymppinen ja hänellä edelleen todella runsaat menkat. 

Mutta kiitos tiedosta tosta biotiinista, sekä muista neuvoista.

-ap

Vierailija
15/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiminkinen vastaa kysymykseesi. https://www.apu.fi/kysymykset/kysy-kiminkiselta-hiustenlahto-hairitsee-… Verenpainelääkkeelläkin voi olla haittavaikutuksena hiustenlähtö. Luepa syömäsi aineen käyttöohjeet.

Sitten on syynä vain ikä.

Vierailija
16/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verenpainelääkitys on, ei muita. Jos mulla olisi vaihdevuodet, kai olisi muitakin oireita? Mitä tulee kuukautisiin, en tosiaan ajatellut sen olevan joku automaattinen hedelmällisyyden merkki, eikös se ole munasolujen määrästä enemmän kiinni? Kyllähän tyttö voi tulla raskaaksi jo ennen ensimmäisiä menkkojakaan ja toisaalta siskoni on yli viiskymppinen ja hänellä edelleen todella runsaat menkat. 

-ap

Sen takia sanoinkin että teoreettinen niinkauan kuin on menkat. tullakseen raskaaksi teininä ennen ensimmäistäkään kuukautista on mahdollista, silloinhan raskautuu heti ovuloituaan eli kuukautiset eivät ikinä alakkaan koska raskaus estää.

Mutta eikö silloin mennä jo rankasti lastensuojelun puolelle ja poliisiasiaksi? Siis jos nykyään kuukautiset voi alkaa jopa 9-11v. Ei kai sen ikäiset moisia keskenään harrastele?

Vierailija
17/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa iässä tukan oheneminen liittyy hormonimuutoksiin. Näitähän alkaa tulla jo 10 vuotta ennen menopaussia, siksi hedelmällisyyskin laskee voimakkasti jo kauan ennen kuukautisten loppumista.

Tällaiseen hiusten ohenemiseen ei valitettavasti auta mikään. Eli joko tukka lyhyeksi tai kampaaajalla pidennyksiä/tuuhennuksia omaa tukkaa paksuntamaan. Itse tein 42 v iässä tuon viimemainitun kun tukka oli jopa polkkamitassa surkean ohuen näköinen muuten.

Vierailija
18/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunan syönti tulee biotiinia halvemmaksi ja saat biotiinisi sekä paljon muuta, tosin normaalilla ihmisellä ei ole biotiinista puutetta-> vilkaisu nälkäänäkeviin kehitysmaan ihmisiin hiuksineen.

Vierailija
19/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy useita edullisempia vahvoja biotiinivalmisteita, jos Priorin on liian kallista. Toki Priorinissa on myös muita aineita biotiinin lisäksi. Googlaa.

Vierailija
20/20 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sen takia sanoinkin että teoreettinen niinkauan kuin on menkat. tullakseen raskaaksi teininä ennen ensimmäistäkään kuukautista on mahdollista, silloinhan raskautuu heti ovuloituaan eli kuukautiset eivät ikinä alakkaan koska raskaus estää.

Mutta eikö silloin mennä jo rankasti lastensuojelun puolelle ja poliisiasiaksi? Siis jos nykyään kuukautiset voi alkaa jopa 9-11v. Ei kai sen ikäiset moisia keskenään harrastele?

No en minä muiden harrastelemisista mitään tietenkään tiedä. Mutta tiedän vaan, että maailmassa on paljon pikkutyttöjä jotka ovat tulleet raskaaksi jo lapsina, nuorimmat jopa 5 vuotiaina. Ja että teoriassa tyttölapsi on hedelmällisimmään heti syntyessään. Näin olen itse ymmärtänyt sen perusteella mitä nykyitede kertoo. Että ei se nyt ihan suoraan kuukautisiin liittyvää ole. 

Voitaisko kuitenkin pysyä aiheessa? Niin ja noille feminismistä uliseville tiedoksi, että olen uskovainen, enkä ole harrastanut seksiä kuin parisuhteessa sen lyhyen ajan kun minulla edes yksi mies joskus jurakautena nuorena oli ja petti minua. Uskomatonta, että tällaistakin asiaa joutuu erikseen selittämään vain jos hiuksista kyselee neuvoja.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi