Ärsyttää kun miehellä on paljon kavereita ja mulla vähän.
Facebookissa sitä pyydetään kaveriksi jatkuvaan ja facebook kaverit ei poista sitä listaltaan. Toisin on mulla. Mua ei kukaan huoli kaveriksi ja jatkuvasti poistellaan listalta. Haluaisin erota facebookista mut mieheni ei anna sitä tehä.Mitäs nyt?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 10:02"]
Facebookissa sitä pyydetään kaveriksi jatkuvaan ja facebook kaverit ei poista sitä listaltaan. Toisin on mulla. Mua ei kukaan huoli kaveriksi ja jatkuvasti poistellaan listalta. Haluaisin erota facebookista mut mieheni ei anna sitä tehä.Mitäs nyt?
[/quote]
Eikö ole iloinen asia, että miehesi on sosiaalinen, ilmeisen kultakimpale, kun kavereita kerran riittää. Itke mutsille.
Että et osaa tehdä omia valintoja? Ei ihme, että kaveritkin pakenee. Tyydyt olemaan miehesi sivutuote?
Hanki kavereita muualta kun facesta niin ei toi sosiaalinen media olisi niin suuressa arvossa sinulle.
Ajatteles kun en ole koskaan edes perustanut sinne tiliä, ei kiinnosta. Huolen hankkinut kaverini ihan oikeasti ja käyn kylässä vuoroin, vaikka mieheni ei aina innostukaan siitä, että 5lapsinen ystäväni pelmahtaa kylään koko päiväksi lapsineen kun meilläkin 5lasta. :))
Se on elämää, enkä siitä omastani tingi, teen kuten hyvältä tuntuu ja se, että mulla on asiat hyvin tekee mieheni tyytyväiseksi ja päinvastoin, ainakin ajan kanssa.
Koita sinäkin.
Mun mielestä on ihan järkkyä kun naiset ovat miesten tossun alla. Eivät uskalla sanoa yhtään vastaan ja totellaan kaikkee mitä miehet käskee. Ei ole omia mielipiteitä ja sitten vielä valitetaan tämmöisistä pikkujutuista. Miten me voidaan sua nyt oikein auttaa? Ryhdistäydy nainen!
Pidä puolesi. Nyt äkkiä poistat itsesi sielä facesta, saapahan sitten miehesi pitkän nenän.