Mitä mieltä miehen "sivusuhteista"?
Näin on nyt tilanne: miehelläni on kerrallaan yksi tai useampia "sivusuhteita". Nämä suhteet eivät sisällä seksiä tai muutakaan fyysistä kontaktia. Kyse on muunlaisesta yhteydestä erinäisiin naisiin: facebookkehuista, yökerhoiltojen viettämisestä, lounaista ja kahvitteluista. Minusta olisi hyväksyttävää, jos suhteet olisivat reiluja kaverisuhteita, mutta mieheni pitää nämä naiset aina visusti piilossa minulta eli ei esim. kutsu lounaalle jos minä olen mukana jne. Tapaa siis salassa, mutta ei kuitenkaan valehtele olleensa muualla. Luulen, että hän ei myöskään juuri puhu minusta tai lapsistamme näille naisille, joskaan ei siis sinkkunakaan esiinny. Mitä tästä pitäisi ajatella? Mitä hän näistä suhteista hakee kun ei kerran seksiä? Olen yrittänyt asiaa mieheltäni tiedustella, mutta hän vain sanoo heidän olevan kavereita. Ketään muita kavereita hän ei kuitenkaan minulta piilottele, päinvastoin. Siksi tuntuukin, että tässä täytyy olla jotain epäilyttävää. Jostain syystä asia on alkanut niin häiritä, että harkitsen jopa eroa. Lasten takia se vain on niin kovin vaikeaa. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (12)
Kuulostaa todella ikävältä käytökseltä, kyllä tuo on jo pettämistä.
Olen kyllä lähes varma, että seksiä ei ole. Useat ystäväni ovat nähneet mieheni näissä tilanteissa lounailla ja yökerhoissa eikä mitään koskettelua tai muuta vastaavaa ole. Juttelua, tanssia, drinkkien tarjoamista ja muuta treffimenoa kyllä, mutta ei mitään fyysistä. Pari ystävääni on pyynnöstäni seurannut miehen kotiinlähdönkin ja eri teille ovat menneet. Meidän kotitalossa on jatkuvasti tallentava kameravalvonta ja autossa gps-tallennus, eikä niissä koskaan ole mitään epämääräistä. Facebookinkin mies jättää monesti auki, mutta en ole vielä alentunut yksityisviestejä lukemaan. Tietenkään en voi tietää, tapahtuuko vaikka työpaikan vessakopissa jotain, mutta nämä naiset joita tapailee eivät ole töistä eivätkä sinne pääse turvallisuussyistä. Eli heidän henkilöllisyytensä on tiedossani ja mies saattaa näyttää joskus kuviakin, mutta luulen että se on vain taktiikka pitää minut rauhallisena. Tai sitten ei. En tosiaan tiedä, miten tähän pitäisi suhtautua. Kotona mies on kaikinpuolin ihana isä lapsillemme (ja myös yhdelle minun aiemmalle lapselleni) ja minulle huomaavainen kumppani. Siksi ihmettelen, mitä hän hakee näistä muista naisista. Ap
Miksi sinun pitäisi olla mukana, jos hän syö lounasta kaverinsa kanssa? Ehkä juuri ylenpalttinen uteliaisuutesi ja mustasukkaisuutesi on syy siihen, että hän tarvitsee myös omaa tilaa.
En katselisi tuollaista päivääkään.
Mitä miehesi tuumaisi jos sinä alkaisit harrastamaan samaa? Jos et tiedä niin kokeile.
Mielestäni parisuhteen kuuluu olla tasa-arvoinen ja sitä teidän suhteenne ei ole. Jos noita tapailtavia naisia on useampikin niin mistä miehellä aikaa riittää moiseen touhuun.
En voi uskoa etteikö noihin liittyisi myös seksiä. Fiksut ihmiset osaa hoitaa seksin muualla kuin julkisella paikalla.
Minulla on pettämisestä kokemusta sekä siitä että olen vehdannut varattujen kanssa. Pokka on pitänyt, ei ole harrastettu seksiä, joo tiedän olen paatunut "taparikollinen". Tietämilleni miespettureille ei tuota hiukkaakaan omantunnontuskia valehdella vaimoillensa ja vaimot vaan jaksaa uskoa ja luottaa kumppaniinsa.
Millaista teidän oma seksielämänne on? Onko siinä mitään, mikä on muuttunut? Onko miehesi aseksuaali, joka viihtyy kaverina myös naisten kanssa, vai onko hänellä sittenkin seksiä näiden naisten kanssa ja se pitää hänet vireänä kotonakin? Itse aseksuaalina naisena ymmärrän hyvin kaveeraamisen vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Silti seksiä oman miehenkin kanssa oli, mutta itse en koskaan ollut aloitteentekijänä.
Ei minun tarvitsekaan olla mukana lounailla, mutta olennaista on se, että hän voi kyllä kutsua yhteisiä naispuolisia tuttaviamme sinne sekä miespuolisia omiaan, mutta ei koskaan näitä naisia. Sitten kuitenkin jos en ehdikään töistä, niin hän saattaa pyytää tällaisen naisen mukaan (ei peru muita kutsuja eli kavereitamme voi olla paikalla). Minä en kuitenkaan koskaan samaan aikaan. Jotenkin se on minusta epäilyttävää.
Seksielämä on ihan hyvää, mitä nyt 10 aviovuoden jälkeen voi odottaa. Ei erityisen aktiivista, mutta ei passiivistakaan. Teemme molemmat aloitteita, mutta mitään muutosta missään mielessä en ole huomannut. En edelleenkään usko pettämiseen. Jotakin muuta tässä on. Ap
Pelkään olevani tuollainen salasuhde kertaa kaksi. En ole koskaan nähnyt edes miehiä tai saati heidän vaimojaan. Toinen sanoo kertoneensa vaimolleen minusta, toisesta ei saa selvää. Meillä ei ole mitään seksiä, ei edes nettiseksiä. Ihan puhtaasti platoniset suhteet siis. Saamme kai toisiltamme jotain mitä puolisoiltamme emme saa.
no ei mene läpi. Jos miehesi ei voi samaan aikaan olla sinun ja näiden naisten kanssa ravintolassa tai vaikka kotonanne niin ei todellakaan ole puhdasta peliä!!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 23:58"]
Pelkään olevani tuollainen salasuhde kertaa kaksi. En ole koskaan nähnyt edes miehiä tai saati heidän vaimojaan. Toinen sanoo kertoneensa vaimolleen minusta, toisesta ei saa selvää. Meillä ei ole mitään seksiä, ei edes nettiseksiä. Ihan puhtaasti platoniset suhteet siis. Saamme kai toisiltamme jotain mitä puolisoiltamme emme saa.
[/quote]
Oletko sinä kertonut miehellesi? Vai oletko sinkku? Itse uskon kyllä miehen ja naisen väliseen suhteeseen ilman seksiä ja ilman vaimoa. Kokemusta ei kylläkään ole Itsellä.
Melko outoa käytöstä mieheltä. En tosin uskoisi kaikkia hänen puheitaan...
No kyllä voi mies ja nainen olla kavereita muutenkin kuin seksi mielessä! Ehkä sun pitää tietää ja kontrolloida kaikkea muuta, niin haluaa pitää jotain ihan täysin omaa?
Toki asiasta kannattaisi keskustella miehen itsensä kanssa, kun se painaa mieltä.
Miehesi harrastaa seksiä näiden naisten kanssa.
Ei kai kukaan voi olla noin tyhmä ja sinisilmäinen ?