Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka aloitatte kuntoilun/salilla käymisen?

Vierailija
23.07.2013 |

Oletteko ensin tutustuneet saliin ja monta kertaa kannattaa tutustua tykkääkö kuntosalilla käymisestä? Oletteko ostaneet uusia kuntoiluvaatteita vai menneet vanhoilla releillä.

Itse aloittelemassa monen vuoden jälkeen EHKÄ kuntosalilla käymisen. Mietin saisiko motivaatiota jos panostaisi kivoihin urheiluvaatteisiin ensin vai onko turhaa?

Entä onko hinta tesitä sopiva jos 79€/kk kuntosali 1kk irtisanomisella mutta jos tekee vuoden sopimuksen niin 69€/kk, kuuluu jumpat ja infrapunasauna.Mietin onko kallis?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakelin kallis. Käy eka jollain kunnan salilla, jos et ole valmis sitoutumaan.

Vierailija
2/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aika kallis. mun kuntosali oli saman hintainen. maksoin turhaan vuoden kun en käynyt siellä melkein lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kunnan sali on aika huono.

ap

Vierailija
4/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kallis. Mä yleensä tutustun saliin sen verran etukäteen, että otan selvää millainen sali on; panostaako ryhmäliikuntaan vai kuntosalin puoleen vai johonkin muuhun. Esim. mä haluan kunnon kuntosalin jossa tarpeeksi laitteita ja tilaa, enkä sitten taas juurikaan osallistu ryhmäliikuntatunneille, koska harrastan tanssia ja juoksua, en koe jumpille tarvetta. Eli siksi koin, että lähikuntosalini (joka on Ladyline) oli huono mulle, koska siellä oli pienehkö punttipuoli ja selkeästi panostettiin jumppiin.

Eli kannattaa ottaa näistä selvää ja miettiä myös omia tarpeitaan, tarviiko sekä kuntosalia että jumppia ja varsinkin kannattaako ne hommata samasta paikasta vai ei. 

Kivat vaatteet mielestäni motivoi kyllä, en ole välineurheilija mutta esim. Stadiumilla on sen verran halpa se heidän oma merkki, eli sieltä olen käynyt ostamassa jotain värikkäitä paitoja niin on pirteämpi olo aloittaa kuntoilu :)

Vierailija
5/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos edellinen kattavasta vastauksesta. Miten muuten otat selvää kuntosalista etukäteen? Kyselemällä käykö joku siellä vai? Itse nyt lomalla joten en pääse kyselemään töissäkään kokemuksia. Itsestäni hinta tuntuu korkealta. On juuri tuo ladyline. En todellakaan tiedä haluaisinko jumppaan vai enempi kuntosalia. 

Kiva kuulla että stadiumilla on huokeita vaatteita. H&m:lläkin on ainakin värikkäitä ja huokeita mutta sporttiliivejä ei vissiin sieltä kande ostaa? 

ap

Vierailija
6/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät alennusmyynnit urheiluliikkeissä. Minua ainakin motivoi kivat topit, ostan aina hihattomia että voin ihailla lihasteni alkuja :) Saisitko joltain tutulta ilmaisia käyntejä salille, ainakin Elixia jakaa jäsenille niitä. 

Vierailija
7/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että motivoi kivat topit? Entä se treeni? Tai endorfiini? Tai tulosparannukset? Unohda koko homma jos ei kiinnosta. Ei se tee sinusta viileämpää. Se kuntosalijäsenyys. 

Vierailija
8/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ole elixiaa, enkä tunne ketään joka kävisi kuntosalilla. 

ap

Vierailija
9/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladylinella on ainakin ollut usein sellaisia kampanjoita tai tarjouksia, että saa mennä ilmaiseksi tutustumaan kerran/kolme kertaa/viisi kertaa. Kannattaa hyödyntää sitä! Mä tosiaan olin jo hankkimassa korttia sinne, mutta kun sain ensin sellaisen viiden kerran tutustumissetin, niin sitten tajusin että ei ole sopiva paikka mulle. 

Täältäkin olen joskus lueskellut kokemuksia, jos mainitsee paikkakunnan niin on tullut ihan hyviä vihjeitä. Monilla saleilla on kattavat nettisivut ja niistä näkee erityisesti ryhmäliikunnan aikataulut. Sähköpostiakin voi tietty laittaa jos joku askarruttaa ja uskoisinpa että monelle kuntosalille saa mennä ihan vaikka katsomaankin millaiset tilat on ennen kuin tekee ostopäätöksen. Hintaa kannattaa tosiaan miettiä, eli laskea vaikka kuinka monta kertaa kuukaudessa on realistista että käyt salilla (vuoden ympäri!) ja sitten miettiä onko hinta yhtä kertaa kohden kohtuullinen. 

Vierailija
10/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että monissa paikoissa voi sopia että käy tutustumassa kuntosaliin, eli saat pienen kierroksen ja sinulle esitellään eri jumpat jne. Ainakin täällä Hgissä kun pari vuotta sitten etsin uutta kuntosalia, otin yhteyttä muutamaan ja pyysin päästä tutustumaan. Osassa kävin vain juttelemassa ja katsomassa, osassa sai myös jäädä kuntoilemaan samalla. Eikä näistä veloitettu mitään, enkä ole edes mikään fitnesshirmu vaan ihan tavallinen tallaaja. Kannattaa siis rohkeasti kysyä :)

Vierailija
11/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti tutustumaan salille, siis ihan sinne sisälle! jos menet sellaiseen paikkaan jossa on myös ryhmäliikuntaa, kysy varaussysteemistä ja varauksen peruuttamisesta sekä siitä, miten täynnä tunnit on. mä otin joskus 1kk koejäsenyyden eräälle cms-klubille (maksoi 25e) mutta en päässyt kertaakaan haluamiini jumppiin sillä ne piti varata tyyliin 1,5 viikkoa etukäteen. peruutuksia tuli mutta oma aikataulu ei salli pikalähtöjä.

nyt käyn salilla, jossa on vain sali. tositreenaajien suosiossa ja mua jännitti ensin miten tällainen vähän pullea mamma sopii joukkoon. sain viikon ajan kokeilla ilmaiseksi ja liityin jäseneksi. maksaa 42e/kk. moni sali muuten laskuttaa 4 viikon välein, eli heidän vuodessa on 13 kuukautta.

Vierailija
12/17 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kampanjan sain. Liittyminen olisi 100€, saan lisäksi töistä smartum liikuntaseteleitä jotka 5€ arvoisia. Laskin että käyttämättä niitä on melkein 100€ arvosta.

ap

Vierailija
13/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

199€/kk meillä.

Vierailija
14/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli tarjous 249€/kk.

Vierailija
15/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 299€/kk salimenot. Mies minä ja teini.

Vierailija
16/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no mikä on kallista. 1-2 kertaa paarissa maksaa saman verran kuin salijäsenyys kuukaudessa.

Vierailija
17/17 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi