Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vonkasin Visaa, mitä luulet saanko?

Vierailija
09.07.2013 |

Minimiluottorajalla, 800e ja lyhennys vähintään 10%. Työsopimus alkaa 1.8.2013 ja tulot noin 2500 bruttona. Tällä hetkellä olen työtön. Edellinen työsopimus päättyi 31.5.

Saankohan? Auttais nimittäin siihen, että sais elokuussa ostettua bensaa, että pääsis töihin... Ja mieluummin ostan visalla ku anon jotain toimeentulotukea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan tullut merkintöjä luottotietoihin?

Maksamattomia opintolainoja, vippejä, joustoluottoja, toisen luottokortin velkoja tms?

Jos luottotiedoissa ei ole mitään merkintöjä, edes ollut aikoinaan ja olet velaton niin uskoisin että saat Visan, viimeistään syys/lokakuussa kun pari palkkaa on tullut tilille.

Vierailija
2/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkintöjä luottotiedoissa eikä vippejä. Opintolainaa on kohtuullisen paljon, siitä alkaa maksut nyt syksyllä, tällä hetkellä olen maksanut vain korot (olen ollut opiskelija).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että silti tuon 800e luotolla olevan saa, kun riskit sinne pankin/luottoyhtiön suuntaan ovat todella pienet.

Vierailija
4/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikanaan noilla tuloilla 2500 luottorajan S-pankista.

Vierailija
5/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän, opiskelijatkin saa tonnin luotolla jos on muutama opintopiste kasassa.

Mahdolliset negatiiviset merkinnät luottohistoriassa blokkaa tietysti kaiken.

Vierailija
6/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, voi kun vois luottaa siihen, että sen sais, niin ei ihan kädestä suuhun tarvitsis elää. Satanen-pari tekis ihmeitä eikä poismaksaminenkaan tuottaisi tuskaa.

ap

Vierailija
7/7 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa silti hakea se toimeentulotuki. ei se ole kuin yhden lomakkeen täyttö ja pari liitettä. ed ja tää kk olisi ollut yht jotain 800 euroa.