Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaneuvontapuhelin täysin tukossa Hgissä

Vierailija
06.08.2020 |

Hienosti taas resursoitu palveluita Helsingissä: olen tänään jonottanut 2,5 h koronaneuvontaan, eikä loppua näy. Testivastausta odotellut pari vuorokautta. Korona yllätti virkamiehet.. taas. Mites se nyt sillä tavalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli vaan valuu housuihin eikä edes lääkäriin pääse.. Hyvinvointivaltio 👍🏻

Vierailija
2/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jonotat, mene testiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski matkailla.

Vierailija
4/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, on taas muitakin flunssia liikkeellä, sen takia puhelin tukossa kun niistä soitellaan. Kyllähän se nyt yllättää jos nopeasti soittomäärät räjähtää tappiin. Itse tietysti olisit senkin osannut hoitaa paremmin. 

Vierailija
5/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene terveyskeskuksen aulaa, etsi sieltä palveluluukku ja sanoo kovaan ääneen, "epäilen, että minulla on korona, täällähän se testauspaikka oli?" saat heti palvelua.

Vierailija
6/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene terveyskeskuksen aulaa, etsi sieltä palveluluukku ja sanoo kovaan ääneen, "epäilen, että minulla on korona, täällähän se testauspaikka oli?" saat heti palvelua.

(tosin sinusta tehdään sitten myös uutinen seuraavan päivän iltalehtiin je me pääsemme ihmettelemaan että eikö ihmiset todellakaan tajua ettei saa mennä erppakeskukseen jos epäilee sairastavanas koronaa, mutta se on sinulle ehkä pieni hinta maksettavaksi testituloksesta?)

Vierailija
7/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, on taas muitakin flunssia liikkeellä, sen takia puhelin tukossa kun niistä soitellaan. Kyllähän se nyt yllättää jos nopeasti soittomäärät räjähtää tappiin. Itse tietysti olisit senkin osannut hoitaa paremmin. 

Niin. Syksyn tulo ja flunssat on ihan yhtä yllättävä ja ennakoimaton ilmiö kuin lumisade tammikuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan