Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopetit tupakoinnin?

Vierailija
06.08.2020 |

En vaan saa itseäni niskasta kiinni lopettamaan sitä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi (suunnittelematta tosin). Heti kun testi näytti plussaa, päätin että saa tupakka jäädä. En edelleenkään tiedä oliko se alkuraskauden hirveä olo raskauspahoinvointia vai tupakan vieroitusoireita 😑

Vierailija
42/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö tästä sellainen tsemppi ketju lopettaville? Vai voiko täällä perustaa jonkin ryhmän?

Itse yritän myös lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin raskaaksi, minä ja mieheni lopetettiin tupakointi seinään. Aski lensi suoriltaan roskikseen, ei edes tehnyt tiukkaa koska olimme niin onnessamme. Nyt rv 34, synnytys lähestyy. Multa ei heru ymmärrystä niille jotka eivät pysty lopettamaan tupakointia edes raskaana.

Vierailija
44/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "Stumppaa tähän"

Vierailija
45/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö tästä sellainen tsemppi ketju lopettaville? Vai voiko täällä perustaa jonkin ryhmän?

Itse yritän myös lopettaa.

Hieno idea. Kaikki keinot kannattaa ottaa käyttöön.

Vierailija
46/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden takia lopetin nuorena.. nyt 10vuotta polttamatta ja tyytyväinen olenkin että päätin lopettaa 🤝

T. Nainen 32v

Vierailija
47/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tapa lopettaa tupakointi on se, ettei enää polta. 

Vierailija
48/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulta leikattiin toinen keuhko pois syövän takia.

Vierailija
49/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin sähkötupakkaan vuonna 2013. Olin polttanut 4 vuotta tavallista tupakkaa. Sen jälkeen ei ole tupakka kiinnostanut pätkääkään. Yhtäkään en ole polttanut 7 vuoteen.

Sähkötupakkakin on tupakka. Eli valhetelet, kun väität, ettei tupakka ole kiinnostanut pätkääkään. Vähän sama kuin sanoisit lopettaneesi huumeiden käytön, kun vaihdoit kannabiksen heroiiniin. 

Vierailija
50/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vihreän Barclayn myynti lopetettiin. Sitä ennen tupakoin satunnaisesti, mutta tuohon loppui välittömästi 

Vierailija
51/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin raskaaksi, minä ja mieheni lopetettiin tupakointi seinään. Aski lensi suoriltaan roskikseen, ei edes tehnyt tiukkaa koska olimme niin onnessamme. Nyt rv 34, synnytys lähestyy. Multa ei heru ymmärrystä niille jotka eivät pysty lopettamaan tupakointia edes raskaana.

Olisit lopettanut myös juomisen. On varmasti rankkaa fas lapsen kanssa?

Vierailija
52/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ska vi ta sam bruna?

Vierailija
53/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tietyn päivämäärän, jonka jälkeen en enää polta. Siitä päivämäärästä on nyt 15 vuotta. Ensimmäiset viikot olivat vaikeat, mutta sen jälkeen ei tehnyt edes mieli polttaa. Nyt ollut jo monta vuotta niin, että ajatuskin tupakoinnista kuvottaa.