Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostetaan lisää veroja niin ykköspuolue saa lisää ääniä

Vierailija
06.08.2020 |

Miten olisi valtion oma asuntolainakorko esim 5%. Saatais lisää rahaa lähetettäväksi Italiaan, Espanjaan jne. Ei tarvitse siellä veroja suotta korottaa. Jos olisi järkeä niin mm. kyseisissä maissa pitäisi vaatia verot yhtä korkeaksi kuin meilläkin on. Mutta ei tarvi. Voimmehan korottaa täällä heidän puolesta ja kaiken huipuksi sillä johtava puolue saa lisää ääniä. Tämä ei ole missään muualla mahdollista kuin suomessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialla on ne kultavarannot myös.

Annetaan Mariiiinille lapio:

suomalaisen rahalla saataisiin lisää kultaa sinne Italiaan.

Puss.

Rakastammehan kaikki verottajaamme.

Vierailija
2/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti kouluttautunut ja erittäin hyvä palkkainen. Se että veroja maksan aivan suunnattomasti on ihan ok, kun sillä rahoitetaan suomalaisten hyvinvointia. Nyt mitta alkaa täyttyä todenteolla. Olen tehnyt ison työn päästäkseni tähän asemaan ja nyt rangaistaan toden teolla. Kouluttautuminen suomessa ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppeliketju. On se tuskaa huomata, että suomalaiset ovat fiksumpia kuin palstaöyhöttäjät.

Vierailija
4/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti kouluttautunut ja erittäin hyvä palkkainen. Se että veroja maksan aivan suunnattomasti on ihan ok, kun sillä rahoitetaan suomalaisten hyvinvointia. Nyt mitta alkaa täyttyä todenteolla. Olen tehnyt ison työn päästäkseni tähän asemaan ja nyt rangaistaan toden teolla. Kouluttautuminen suomessa ei kannata.

Jos tykkäät maksella aivan suunnattomasti veroja niin mikä nyt sinulle tuli?

Suomessa nimenomaan kannattaa kouluttautua ja lähteä sen jälkeen töihin ulkomaille. Samat palvelut, halvemmat hinnat ja pienemmät verot 😁

Vierailija
5/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu kansalle Putinin kul*i. Muille siis kuin persloisille.

Vierailija
6/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt verotettaisiin edes niitä ay-liikkeitä, jotka tienaavat kymmeniä miljoonia verovapaasti.

Vierailija
7/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veropohjaa pitää laajentaa.

Antti Rinne sen jo tiesi ja nythän Rinne sparraa Sannaa.

Vierailija
8/8 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan suomen kansaa tulevaisuudessa.