Hinta-apua kirppikselle ? Mitä maksaisit 3 pyöräisestä polkupyörästä ?
Sain veljeni lapsien vanhan 3 pyöräisen polkupyörän, pyörä on n 10 v vanha, mutta maalipinta täysin ehjä. Takana on tämä tanko, josta vanhemmat voivat pitää kiinni ja ohjata.
Kirpparille on nyt menossa, mutta ei hajuakaan mitä tästä pyytäisi.
Kommentit (9)
Samaa ajattelin, että ainakin ehdottomasti kysyisin, haluavatko pyörän takaisin ja että muussa tapauksessa myyt sen ja veljesi saa rahat kiitokseksi pyörän antamisesta.
Korrektia olisi toimia niin kuin edellä sanottu. Jos veljesi sanoo että voit myydä pyörän niin sitten myy ei muuten.
Eikö lähipiirissä ole pyörän tarvetta. Lahjaksi olette saaneet niin lahjaksi antakaa.
No jos olet veljesi kanssa asian sopinut niin sitten voit myydä.
Jos se on ketjuvetoinen "kunnon pyörä" niin 30 euroa voit saada. Mutta jos sellainen jossa polkimet etupyörässä eikä ole ketjuja, niin ehkä 15 e.
Mitäpä sanot ap ehdotuksista?
Et tainnut odottaa tällaisia vastauksia.
Sinä sait lahjaksi, joten mikset anna lahjaksi eteenpäinkin? Varmaan löytyisi perhe, joka pyörästä ilahtuisi. Ensin tietenkin kysyt veljesi perheen mielipidettä asiaan ja kysy, mitä haluavat pyörälle tehtävän.
Veljeni on hyvin varakas ja voi olla mahdollista että vanhempamme ovat antaneet pyörän lahjaksi. Saan aika usein heille tarpeetonta tavaraa myytäväksi.
Jäin itse työttämäksi talvella, sain kesäksi töitä mutta vaan kesätöitä, joka loppuu reilu kuukauden päästä.
Uskon jos veljeni perheineen haluaisi osuutensa hän sen minulle sanoisi. Tähän mennessä on ollut tyytyväinen päästessään tavaroista eroon. Ja mä saan syksyyn ruokarahaa.
Kun tässä mietin ei läheisyydessä ole ketään jolle pyörän lahjoittaisi. Yksi pariskunta on mutta en ole nähnyt heillä ikinä mitään käytettyä. Heilläkään ei ole rahasta pulaa.
ap
Jos olet sen myyntiä varten saanut niin sitten myyt sen. Varmasti paikkakunta vaikuttaa paljon. Itse täällä Helsingissä maksaisin ketjuvetoisesta noin 10-15€ ja sellaisesta jossa turhasta jossa polkimet etupyörässä maksimissaan n.5€. Huuto.netissä ja tori.fi sivulla voit saada vähän enemmän hintaa.
Jos rahasta on noin tiukkaa, niin myy huutiksessa.
Kysyisin veljen perheeltä ottavatko pyörän takaisin. Heillä voi olla joku toinen jolle sen pyörän haluaisivat antaa.