Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietättekö loman alottajaisia?

Vierailija
06.08.2020 |

Monella lomat varmaan takana, mutta ainahan uusia lomia on edessä joten vietättekö loman aloittajaisia?

Itse olen yleensä kesäloman aloittajaiset viettänyt ja usein se on tarkoittanut kotona jotain paremman ruuan valmistamista viineineen ja rentouttava sauna jotka itse tehnyt.

Tänä vuonna loma on eri aikaan puolison kanssa ja puoliso jo lomansa viettänyt. Kun hän jäi lomalle odotti häntä kotona tekemäni ruoka ja ostamani päkki erikoisoluita pienpanimoilta, tykkäsi.

Nyt kun itse olen jäämässä lomalle,niin mies ilmoitti ettei jaksa ja halua mitään erityistä tehdä tulevana viikonloppuna. Ehkä hieman loukkaannuin tuosta,koska itse oikeasti näin vaivaa hänen eteen kun hänellä alkoi loma. Ja oikeastaan ehkä loukkaannuin enemmänkin,koska olen ylipäätänsä se joka tilanteessa kuin tilanteessa näkee vaivaa toisen eteen saamatta koskaan itse mitään takaisin :( synttärit ja kaikki jää unholaan omalta osalta. Mietin onko törkeää jos vedän parhaat päälle ja lähden yksin syömään ulos ja käyn samalla vaikka terassilla? Toki tylsää on yksin mennä,mutta toisaalta olen kotona tehnyt monta kuukautta etätöitä ja kotoa poistunut vain ruokakauppaan,niin siinä mielessä tervettä olisi varmaan saada joku kohokohta tähän elämään jollain nyky normaalista poikkeavalla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme