Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä teet tänään?

Vierailija
06.08.2020 |

Itse opiskelen espanjaa, käyn lenkillä ja ehkä leivon jotain.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden moottoripyöräreissuun.

Vierailija
2/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilen. Olen viimeisilläni raskaana ja kipeähköt supistukset ajavat lepoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt töissä, töiden jälkeen käyn lidlissä ostamassa pähkinöitä, haen subin subista, kotona suihku, pyykkien peseminen, greyn anatomiaa ja aikaisin nukkumaan.

Vierailija
4/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lapsen kanssa ostamaan synttärilahjan isälleen. Ei muita suunnitelmia tälle päivälle. Eiliset viininlipittelyt väsyttää.

Vierailija
5/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan ja alkoon kunhan tihkusade loppuu.

Vierailija
6/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, kokkaan, pyykkään, vien kissan eläinlääkäriin ja illaksi menen töihin.

Vierailija
7/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi hitsi, pääsisinpä itsekin moottoripyörän kyytiin!

Vierailija
8/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepäilen. Olen viimeisilläni raskaana ja kipeähköt supistukset ajavat lepoon..

Lepääminen on parasta, varsinkin kun sitä saa tehdä ihan luvan kanssa.

Vierailija
9/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt töissä, töiden jälkeen käyn lidlissä ostamassa pähkinöitä, haen subin subista, kotona suihku, pyykkien peseminen, greyn anatomiaa ja aikaisin nukkumaan.

Kuulostaa kivalta!

Vierailija
10/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas se kyydissä istuminen on hirveän tylsää! Tai menettelee lyhyillä matkoilla. Tänään on tarkoitus ajaa mahdollisimman paljon mahdollisimman kuivalla asfaltilla ja soralla. Mieheni pyörässä on jo vähän kuluneet renkaat, eikä nyt ehdi enää vaihtaa, kun tilaisuus reissuun tuli yhtäkkiä.

Vierailija
11/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ajattelit Alkosta ostaa?

Vierailija
12/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lapsen kanssa ostamaan synttärilahjan isälleen. Ei muita suunnitelmia tälle päivälle. Eiliset viininlipittelyt väsyttää.

Kuulostaa (vähän liiankin) tutulta tuo viininlipittelystä johtuva väsymys.. Mitäs meinaatte ostaa lahjaksi lapsen isälle?

Vierailija
13/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä. Pari hyvin ansaittua vapaapäivää navetalta. Unta ei riitä enää, vaikka olen yrittänyt pakottaa itseni pysymään sängyssä.

Nousen tästä siis laittamaan tulta pesään, jotta saan vettä lämmitettyä puuroa ja kahvia varten. Tää on semmoinen ihana "oikea" mökki - ei sähköä, ei juoksevaa vettä.

Olen varannut kampaajan tälle päivälle joten ajelen kaupunkiin sinne ja samalla kiertelen vähän kauppoja ja käyn vielä ruokaostoksilla. Huussiinkin tarvitsee lisää kuiviketta.

Illan sitten lueskelen kirjaa ja olen vaan.

Vierailija
14/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan, kokkaan, pyykkään, vien kissan eläinlääkäriin ja illaksi menen töihin.

Mikä kissalla on hätänä?

Vierailija
15/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas se kyydissä istuminen on hirveän tylsää! Tai menettelee lyhyillä matkoilla. Tänään on tarkoitus ajaa mahdollisimman paljon mahdollisimman kuivalla asfaltilla ja soralla. Mieheni pyörässä on jo vähän kuluneet renkaat, eikä nyt ehdi enää vaihtaa, kun tilaisuus reissuun tuli yhtäkkiä.

Aijaa. Itse olen ollut vain skootterin kyydissä, mutta tykkään vauhdista niin olisi kiva päästä joskus moottoripyörän (mieluusti Ninjan) kyytiin! Haluaisin kyllä itsekin joskus ajaa kortin.

Vierailija
16/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kotona rennosti. Ihan ekaksi menen pitkään suihkuun. Jos tästä toimerrun, teen kotihommia: ruoho odottaisi leikkausta, siivotakin voisi.

Vierailija
17/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mökillä. Pari hyvin ansaittua vapaapäivää navetalta. Unta ei riitä enää, vaikka olen yrittänyt pakottaa itseni pysymään sängyssä.

Nousen tästä siis laittamaan tulta pesään, jotta saan vettä lämmitettyä puuroa ja kahvia varten. Tää on semmoinen ihana "oikea" mökki - ei sähköä, ei juoksevaa vettä.

Olen varannut kampaajan tälle päivälle joten ajelen kaupunkiin sinne ja samalla kiertelen vähän kauppoja ja käyn vielä ruokaostoksilla. Huussiinkin tarvitsee lisää kuiviketta.

Illan sitten lueskelen kirjaa ja olen vaan.

Oi hitsi, tuollaiset vanhan ajan mökit, joissa ei ole mitään mukavuuksia, on ihania!

Vierailija
18/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ajattelit Alkosta ostaa?

Viiniä viikonlopuksi. Merkkiä en osaa vielä kertoa, lähialko on niin pieni että valikoima on rajallinen.

Vierailija
19/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin taas... ja vielä heti aamusta. Yleensä se tapahtuu iltapäivällä tai illalla. Hirveä olo. Jos kehtaan, lähden illemmalla hakemaan paketin postista ja sitten ajattelin askarrella.

Vierailija
20/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kotona rennosti. Ihan ekaksi menen pitkään suihkuun. Jos tästä toimerrun, teen kotihommia: ruoho odottaisi leikkausta, siivotakin voisi.

Pitkät suihkut on ihania, vaikka en kovin usein viitsi läträtä.. Mutta joskus ne vain tulee niin tarpeeseen.