Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä teet tänään?

Vierailija
06.08.2020 |

Itse opiskelen espanjaa, käyn lenkillä ja ehkä leivon jotain.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin viinimarjat puskista. Teen ruokaa ja käyn lenkillä.

Vierailija
22/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden kauppaan ja alkoon kunhan tihkusade loppuu.

Mitäs ajattelit Alkosta ostaa?

Viiniä viikonlopuksi. Merkkiä en osaa vielä kertoa, lähialko on niin pieni että valikoima on rajallinen.

Oi hitsi, voisin ehkä itsekin hakea, viime kerrasta on niin pitkä aika ja tekisi mieli Rosé viiniä (en muista miten kirjoitetaan, sori).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kaupassa viikon pääostoksilla jonka jälkeen puolen tunnin lenkki. Sitten pyykkikone pyörimään ja aamiaista pöytään. THL:n ja STM:n tiedotustilaisuutta seurasin, whatsapp-viesteihin vastailua, sähköposteja ja piipahdus av:llekin

Seuraavaksi ohjelmassa vähän puutarhanhoitoa - tulevia helteitä vastaan kastelua, sen jälkeen otan pienet päiväunet jonka jälkeen teen salaattilounaan (reilu annos josta riittää illaksikin) ja sen syötyäni alan valmistautua iltavuoroon

Kymmenen jälkeen sit kotiin ja heti nukkumaan että jaksaa taas huomenna (nää iltavuoro putket ei sovi mun kropalle, tuntuu kuin ei olisi hetken rauhaa kun töiden jälkeen ei voi muuta kuin mennä nukkumaan muuten menee vrk-rytmi ihan sekaisin)

Vierailija
24/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tehdä mitään. On vähän krapulainen olo eilisestä. Tavattiin ystävän kanssa pitkästä aikaa terassilla.

Varmaan jotain pitäisi syödä kuitenkin.

Vierailija
25/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee hyvää mehua!

Vierailija
26/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois poimia herukoita, osa on jo kypsiä yläoksilla. Sateita tänne lupailtiin tälle päivällekin, katsotaan miten käy. Onneksi eilen leikkasin nurmikon niin tänään voi keskittyä sisätöihin jos sataa.

Vierailija
27/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin koronaa. Panikoin koulujen alkua ja sitä saavatko lapset tartunnan. Ahdistun lisää.

Vierailija
28/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee hyvää mehua!

Ruoasta ja lenkistä varmaankin tulee taivaallista mehua - herukat ovat itsestään saatanasta!

Vierailija
29/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon hommaa ois. Lomaa vietän kotosalla. Tulin juuri mettähommista aamupalalle, leivoin sämpylöitä. Puut pitää vielä pilkkoa lyhyemmiksi, halkoa ja ladota vajaan. Kasvimaalla/huoneessa tehdä vähän perkausjuttuja ja poistaa jo kukkineet/satoa tuottaneet rehut. Välipalaksi mustikka-vadelmapiirakkaa, marjat pitää toki vielä kerätä, samalla sienet päivälliseen. Lämmittää vettä ja pestä koira kun kävi tuolla paskaojassa virkistäytyttämässä itsensä. Talon maalausta jatkaa jos ei ala sataa. Illalla saunaan puut ja löylyihin. Huomenna sitten perus siivoushommia ja pyykkäämistä.

Vierailija
30/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemailen keskiolutta. Eilinen meni hieman pitkäksi ja nyt loivennetaan...

Vierailija
31/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä neljään (nyt ruokis), sen jälkeen käyn kaupassa ostamassa kotiin kaikkea tarpeellista ja näen ystävääni samalla. Sitten pitää kotona taas pyykätä, lapoilla eilisiä pyykkejä ja varmaan jotain ruokaakin tehdä. Illalla katson netflixistä sarjaa ja laitan itseruskettavaa.

Vierailija
32/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmin taas... ja vielä heti aamusta. Yleensä se tapahtuu iltapäivällä tai illalla. Hirveä olo. Jos kehtaan, lähden illemmalla hakemaan paketin postista ja sitten ajattelin askarrella.

Tiedän tunteen, itsekin kärsin ahmintahäiriöstä, mutta olen sitä saanut vähän kuriin. En jaksa kauaa olla vihainen itselleni jos sorrun ahmimaan, vaan yritän seuraavana päivänä uudestaan (en siis ole dieetillä, mutta yritän pitää elämäntavat mahdollisimman terveellisinä).

Ihan pikkuhiljaa olen lisännyt terveellisempiä juttuja ruokavaliooni, en kannata kerralla pistää kaikkea uusiksi. Pystyn olemaan ylpeä itsestäni kun olen vaikka vain yhden päivänkin syönyt terveellisesti, lisäksi siitä saa motivaatiota jatkaa samalla linjalla. Eikä oikeasti edes tee mitään herkkuja mieli kun syö kunnolla oikeaa ruokaa.

Mutta tsemppiä! Tiedän ettei ole helppoa.

Vierailija
33/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puol kuudelta tänää. Hetki sit tein ruokaa ja söin lounaan. Oon 2-vuotiaan pojan kanssa kotona. Tulin koneelle surffailemaa siks aikaa ku ruoka laskeutuu. Sit ois tarkotus siivoo. Järjestelen tavarat paikoilleen, siivoon kissojen hiekkalaatikon, vien kompostijätteet kompostiin, taittelen pyykit, tyhjennän ja täytän tiskikoneen, pyyhin keittiön tasot, imuroin ja kastelen kukat. Noin 100 neliötä siivottavaa, joten varaan aikaa lähemmäs 2 tuntia. Iltapäivällä mennää pojan kans ulkoilemaan. Illemmalla grillataan vartaita. Sit päivällisen jälkeen varmaan löhöillään koko perhe ja mahdollisesti katotaan jotain leffaa tai sarjaa.

Vierailija
34/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, nyt syön lounasta koneen äärellä (työskentelen etänä). Töiden jälkeen pitää keittää omenoita pakastimeen, mustikat ja mansikat on nyt pakastettu. Sen jälkeen varmaan luen jotain ja siinäpä se päivä meneekin.

Vierailija
35/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden moottoripyöräreissuun.

Oi hitsi, pääsisinpä itsekin moottoripyörän kyytiin!

Mun mielestä taas se kyydissä istuminen on hirveän tylsää! Tai menettelee lyhyillä matkoilla. Tänään on tarkoitus ajaa mahdollisimman paljon mahdollisimman kuivalla asfaltilla ja soralla. Mieheni pyörässä on jo vähän kuluneet renkaat, eikä nyt ehdi enää vaihtaa, kun tilaisuus reissuun tuli yhtäkkiä.

Minä pelkään kyydissä, koska siinä ei voi vaikuttaa mihinkään. En ole itse hyvä kuski, mutta silti mieluummin ajan itse kuin istun mieheni kyydissä.

Vierailija
36/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla kaupassa viikon pääostoksilla jonka jälkeen puolen tunnin lenkki. Sitten pyykkikone pyörimään ja aamiaista pöytään. THL:n ja STM:n tiedotustilaisuutta seurasin, whatsapp-viesteihin vastailua, sähköposteja ja piipahdus av:llekin

Seuraavaksi ohjelmassa vähän puutarhanhoitoa - tulevia helteitä vastaan kastelua, sen jälkeen otan pienet päiväunet jonka jälkeen teen salaattilounaan (reilu annos josta riittää illaksikin) ja sen syötyäni alan valmistautua iltavuoroon

Kymmenen jälkeen sit kotiin ja heti nukkumaan että jaksaa taas huomenna (nää iltavuoro putket ei sovi mun kropalle, tuntuu kuin ei olisi hetken rauhaa kun töiden jälkeen ei voi muuta kuin mennä nukkumaan muuten menee vrk-rytmi ihan sekaisin)

Kiva. :) Olisipa itselläkin puutarha. Ehkä vielä joskus.

Vierailija
37/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois poimia herukoita, osa on jo kypsiä yläoksilla. Sateita tänne lupailtiin tälle päivällekin, katsotaan miten käy. Onneksi eilen leikkasin nurmikon niin tänään voi keskittyä sisätöihin jos sataa.

Sadepäivät on kivoja kun voi vaan olla sisällä, toki itseäni ei haittaa sade ja kastuminen lainkaan, kunhan on tarpeeksi vaatetta.

Vierailija
38/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen postin kotimatkalla, avaan tietokoneen ja duunailen siinä omia juttuja nukkumaan menoon asti. Voi tosin olla että aktivoidun siivoamaan, pitäisi sänky siirtää toiseen huoneeseen, sitä jo pari päivää pohtinut. Pöydän jo siirsin eri paikkaan eilen.

Vierailija
39/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan lattialla raskauspahoinvoinnin kourissa (vasta 3krt oksennettu tänään) ja odotan Kauppa-autoa. Aamulla imuroin jo ja nyt pyykit koneessa. Muuhun en taida pystyä tänään.

Vierailija
40/57 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida tehdä mitään. On vähän krapulainen olo eilisestä. Tavattiin ystävän kanssa pitkästä aikaa terassilla.

Varmaan jotain pitäisi syödä kuitenkin.

Oliko väkeä terassilla? Ja tilaa pizzaa tai muuta ruokaa kotiinkuljetuksella, kuuluu krapulaan!