Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi et hoida jalkojasi????

Vierailija
22.07.2013 |

Siis kysyn minä, 45vee nainen jolla AINA jalat hyvässä kunnossa - ei kovettumia lainkaan, käyn 3kk:n välein jalkahoidossa, kynsilakkaa on, pehmeät ovat jalat. Ihmettelen suuresti miksi niin moni ei hoida jalkojaan??? Siis kampaamossa käydään, meikataan ja puetaan mutta miksi unohdetaan jalkojenhoitoa??? Se on kauhean näköistä kun naisilla (vielä nuorilla, n 30v ja allekin) on jalat täynnä kovettumia, kynnet kasvaa miten sattuu, jne....Mistä johtuu, kertokaa pliis? en vaan voi tätä ymmärtää...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas kookosöljyä.

Itsekin voi rapsutella&rasvailla, tosin pedikyyri rentouttavaa.

Vierailija
22/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:07"]

Kokeilkaas kookosöljyä.

Itsekin voi rapsutella&rasvailla, tosin pedikyyri rentouttavaa.

[/quote]

Ei toimi kookosöljy, jos on tosi paha kuivuusongelma. Jouduin vaihtaa järeimpiin aineisiin, jotka auttaa vähäsen, mutta ei nekään palauta jalkojani ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kuivuusongelmaan maidon eliminointi ruokavaliosta. Tosin se auttoi muutamaan muuhunkin iho-ongelmaan. Noin 10 pv ilman maitoa missään muodossa tai ruuan ainesosana ja tsa-daa! Sitä ennen yrittänyt vaikka mitä kalliita rasvoja, kuorimisia ja kylpyjä. Eli ei ole aina ihan tosta vaan hoidettavissa nuo hommat.

Vierailija
24/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Olen 50v ja minulla on diabetes, mutta siitä huolimatta jalkani ovat hyvässä kunnossa ja sileät kuin vauvan peppu vaikken tee jalkojeni hyväksi mitään.

Kävin jalkojenhoitajalla diabeteksen vuoksi ja asteikolla 0-3 minut sijoitettiin 0-luokkaan = pitää käydä max. kerran vuodessa, eikä välttämättä edes joka vuosi.

Vierailija
25/27 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, mitä naisia täällä. En TODELLAKAAN ala hoitamaan jalkojani :).

Se menisi tosi kätevästi, kun otatte sen pe-bissen. Laitatte jalat kylpyyn ja liottelette siellä hetken. Sitten vähän rapsutusta ja rasvaa jalkoihin. Niin ei minun ja ap:n tarvisi oksentaa aina, kun nähdään teidän vastenmielisiä kuvia jalkojanne. Hyi.

Vierailija
26/27 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan jalkojani, hoidin tänäänkin. Kamalat silti.

Vierailija
27/27 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin lakkaamaan kaverin varpaiden kynnet. Oli tosi huonossa kunnossa kyllä jalat. Ja on mua nuorempi vielä. No mutta ymmärrän jotenkin, ei sitä ole koskaan kiinnostanut ihan hirveesti pitää huolta ulkonäöstä.

Itse tosiaan rasvaan aina pesun jälkeen ja kannattaa tehdä se siis heti, imeytyy paremmin. En tee muuta, en edes ole koskaan käynyt jalkahoidossa. Mutta jos jättää rasvaamisen niin menee huonoon kuntoon. Saa ne sitten ahkeralla rasvaamisella taas kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi