Voiko nainen olla täysi mulkku?
Kommentit (15)
No jos nainen on feministi niin yleensä on täysi mulkku.
Onneksi nykyisin on noloa olla feministi, harva nainen enää identifoituu feministiksi kun feministit ovat pilanneet oman maineensa totaalisesti noilla tissivilautuksilla sun muilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyisin on noloa olla feministi, harva nainen enää identifoituu feministiksi kun feministit ovat pilanneet oman maineensa totaalisesti noilla tissivilautuksilla sun muilla.
1+
Yleensä katse on arvosteleva näillä. Hiukset värjätty shokkivärein. Naapurissa asuu tällainen. Ei tervehdi vaan katsoo tuimasti vain kohti. Sitä yhtä juttuahan se on vailla. Hymyilyttää vaan se tuima katse. Joku kerta repeän vielä nauramaan.
Jos nauraisi mun harrastuksille tai nalkuttaisi jatkuvasti tai alkaisi määräilemään vapaa-ajan käytöstä niin olisi todellakin.
Nämä on hauskoja, kun ap ensin kysyy ja sitten itse myös vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hauskoja, kun ap ensin kysyy ja sitten itse myös vastaa.
No itse asiassa ei vaan tarkoitus oli keskustella termistä mulkku jota kai käytetään vaan miehistä. Ehkei tullut tarpeeksi selväksi. Ei kaikki herjat ole naisen genitaaleja.
Totta kai nainen voi olla ihan täysi mulkku. No two questions.
Todella omituinen otsikko. 90% ihmisistä on mulkkuja, ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nauraisi mun harrastuksille tai nalkuttaisi jatkuvasti tai alkaisi määräilemään vapaa-ajan käytöstä niin olisi todellakin.
ÖYHYN öyhyn öyhyn öyhyn. Siis jos Akka nalkuttaa, tai ei anna mun vetää kaljaa ja kebabia ja tuijottaa telkkarista urheilua joka päivä.ja jos siis mä en saa tehdä mitä mä.haluan, milloin mä halua, ilman että akan kanssa pitää asioista sopia, niin muikkeli on kyllä silloin kun*pää. ÖYHYN öyhyn öyhyn öyhyn öyhyn
Tuosta feminismistä: itse olen feministi ja ihan normaali ihminen, niinkuin suurin osa kaikista feminismeistä. Se, että nykyään netin kautta pieni prosentti idioottejakin pääsee näkyville, ei tee feministeistä mitään sekopäitä. Näihinkään ei kukaan kiinnittäisi huomiota, ellei hommafoorumit ja laudat olisi täynnä näistä puhuvia ketjuja kuvakaappauksineen.
En ole ikinä törmännyt livenä yhteenkään naiseen jonka mielestä naissukupuoli olisi parempi kuin miessukupuoli. Täällä vauvallakaan en ole montaa semmoista kommenttia nähnyt, mutta todella paljon kirjoituksia kyllä joissa haukutaan feministejä, joten vähän kummallista.
Nainen, se vasta mulkku osaa ollakin, jos sille päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla feministi, mikäli hänet on ympärileikattu, sillä jotta voi olla miespuolinen feministi, tulee olla täysi mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖYHYN öyhyn öyhyn öyhyn. Siis jos Akka nalkuttaa, tai ei anna mun vetää kaljaa ja kebabia ja tuijottaa telkkarista urheilua joka päivä.ja jos siis mä en saa tehdä mitä mä.haluan, milloin mä halua, ilman että akan kanssa pitää asioista sopia, niin muikkeli on kyllä silloin kun*pää. ÖYHYN öyhyn öyhyn öyhyn öyhyn
Ei liity mun kommenttiin mitenkään tuo sun projektointi. En syö ulkona enkä käytä päihteitä, en katso urheilua.
Voi olla ja moni onkin
Ja feminismi ei liity tähän mitenkään ja yleensä ne on kaikkea muuta ei ollenkaan tietoinenkaan sellaisesta asiasta kuin sisterhood
Vierailija kirjoitti:
Tällä perusteellahan valtaosa naisista olisi mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta feminismistä: itse olen feministi ja ihan normaali ihminen, niinkuin suurin osa kaikista feminismeistä. Se, että nykyään netin kautta pieni prosentti idioottejakin pääsee näkyville, ei tee feministeistä mitään sekopäitä. Näihinkään ei kukaan kiinnittäisi huomiota, ellei hommafoorumit ja laudat olisi täynnä näistä puhuvia ketjuja kuvakaappauksineen.
En ole ikinä törmännyt livenä yhteenkään naiseen jonka mielestä naissukupuoli olisi parempi kuin miessukupuoli. Täällä vauvallakaan en ole montaa semmoista kommenttia nähnyt, mutta todella paljon kirjoituksia kyllä joissa haukutaan feministejä, joten vähän kummallista.
Maailma on niin kuin se koetaan. Se pieni äänekäs vähemmistö määrittelee sen miten feminismi nähdään. Ehkäpä teidän tolkun feministien olisi syytä pitää siskonne kurissa.
Todellakin voi.