Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerrotte lapsille kuninkaallisen vauvan syntymästä?

Vierailija
22.07.2013 |

Itse vielä mietin oikeaa tapaa. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Ettekö te oikeesti lähteneet tänne paikanpäälle niinkuin me??

Vierailija
22/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tullut mieleenkään, että pitäisi kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut kertoa. Sukupuoliasiat ovat tabu alle teini-ikäisille.

Vierailija
24/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskikaa vesipyssyllä jos ei ole tykkiä. Kyllähän se tykki kuuluisi olla tällaisia tilaisuuksia varten....

Vierailija
25/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka olet paikanpäällä!! Mitkä siellä on tunnelmat? Mitä olette perheen kanssa hankkineet lahjaksi uudelle kuninkaalliselle? Onko Charlesia näkynyt mestoilla? Kerro ihmeessä kaikki??

Vierailija
26/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan noi pyörii sokerihumalassa ja odottavat milloin kuulevat uutisen. Mies virittelee ilmakivääriä, jotta voi ampua parvekkeelta laukauksia ilmaan (meillä ei valitettavasti ole kunnon kanuunaa). Itse naukin elyseetä eikun siis nostelen kuninkaallisesti maljaa synnytyksen kunniaksi itsetehty paperi-foliokruunu vähän vinossa päässä *hik*

Vierailija
27/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jo synnytys startannut?

Vierailija
28/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:45"]

Meidän lapset (1v, 3v, 4v, 7v) ei malta nukkua. Ostettiin lasten limpparia ja vaaleanvihreä/keltainen kakku ja kun vauva syntyy, jokainen saa puhaltaa kynttilän. Sen jälkeen rukoillaan vauvan puolesta ja syödään poppareita Ja katsotaan Nemo-elokuva (olen säästänyt sitä tätä erityistilannetta varten). Mies polttaa sikarin kun vauva syntyy.

[/quote]

Ihanaa, sukupuolineutraalit värit kakussa. Ettehän paljasta lapsille tulevan hallitsijan sukupuolta. Kutsutte sitten pikkuista sellaisella sukupuolineutraalilla nimellä.

Vierailija
29/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että tuo 17-vuotias poikani, herkässä iässään, saa tiedon jotain muuta kautta kuin minulta. Ei ole kotonakaan ja taitaa roikkua netissä tyttöystävän luona. Haluaisin kyllä itse kertoa kasvokkain, jos vaikka siinä hetkessä nousee esiin jotain kysymyksiä tai ajatuksia jotka olisi hyvä käsitellä heti äidin kanssa.

Vierailija
30/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut teinien vanhemmat? Asia jättää ehkä vielä syvemmän muistijäljen kuin pikkulapsilla.

t. 25

Vierailija
31/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tuikata naapurin talon tuleen, pitäähän kuninkaalliselle kokko järjestää, ja ukko ampuu haulikolla makuuhuoneen ikkunasta 42 kertaa naapurin auton kylkeen. Hienot juhlat tulossa.

Vierailija
32/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 22:01"]

Miten muut teinien vanhemmat? Asia jättää ehkä vielä syvemmän muistijäljen kuin pikkulapsilla.

t. 25

[/quote]

Kyllä se kannattaa kertoa lapsen ikätason mukaisesti. Teinit ymmärtää kun kerrot sen teinien kielityylillä. Esim: OMG. Vähänks ihquu! englannin kuninkaallisille on syntyny beibiii!!! Niin siistii. Korkataan skumppa ja mikä buugi, hei! 

Vierailija
33/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutin miehen ja lapset takapihan terassille riviin asettamilleni tuoleille. Varastosta raahasin vanhan, korkean lipaston puhujan pöntöksi. Olivat hieman ihmeissään, mitäs nyt.

Soitin nokkahuilulla pienen alkuseremonian ja aloitin puheen:

"Älkää pelätkö. Minä ilmoitan teille ilosanoman, suuren ilon koko valtakunnallemme. Tänään on meille Brittein saarilla syntynyt Vapahtaja. Tämä on merkkinä meille: olemme löytäneet rauhan sydämistämme. Yhdeksän kuukautta sitten saimme kuulla ilouutisen, Brittein kuningashuonneeseen on tulossa lahja. Nämä kuukaudet ovat olleet odotuksellisia, pitkiä ja raskaita. Nyt kirkkaus on ympäröinyt meidät. Vapahtajan on kunnia korkeuksissa, maan päällä rauha ihmisillä, joita hän rakastaa."

Lopuksi soitin huilullani "Enkeli taivaan".

Ottivat vastaan uutisen oikein hyvin. Mies on illan mittaan useasti kysellyt, onhan minulla kaikki varmasti hyvin. Sympaattista, että hän ymmärtää, kuinka raskasta tämä odotus on minullekin ollut.

Vierailija
34/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on niin kuninkaallisten kaipuu, prinssi tulee olemaan seuratumpi kuin serkkunsa prinsessa ruotsista. Uskoisinpa jopa kuninkaan luopuvan kruunustaan prinssin hyväksi. Or how harry? :)

Vierailija
35/37 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti, kossu loppui ajat sitten ja naapurin mummokin soitti poliisit, mutta hei, prinssi on syntynyt!! Huusin niin että ääni loppui!! Vois lähtä lähikapakkaan juhlimaan, taidan pyytää naapurin mummon lapsenlikaksi kun on kerta hereillä. Vanha ihminen ei paljon unta tartte näemmä.

t. huutaja

Vierailija
36/37 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin meidän Nico-Petterille, että nyt on masuasukki ulostautunut. Nico-Petteri katsoi minua silmiin ja kyseli hennolla äänellään: "Äiti, onko kuningas ilman valtikkaa"?

Vierailija
37/37 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 22:56"]

Istutin miehen ja lapset takapihan terassille riviin asettamilleni tuoleille. Varastosta raahasin vanhan, korkean lipaston puhujan pöntöksi. Olivat hieman ihmeissään, mitäs nyt.

Soitin nokkahuilulla pienen alkuseremonian ja aloitin puheen:

"Älkää pelätkö. Minä ilmoitan teille ilosanoman, suuren ilon koko valtakunnallemme. Tänään on meille Brittein saarilla syntynyt Vapahtaja. Tämä on merkkinä meille: olemme löytäneet rauhan sydämistämme. Yhdeksän kuukautta sitten saimme kuulla ilouutisen, Brittein kuningashuonneeseen on tulossa lahja. Nämä kuukaudet ovat olleet odotuksellisia, pitkiä ja raskaita. Nyt kirkkaus on ympäröinyt meidät. Vapahtajan on kunnia korkeuksissa, maan päällä rauha ihmisillä, joita hän rakastaa."

Lopuksi soitin huilullani "Enkeli taivaan".

Ottivat vastaan uutisen oikein hyvin. Mies on illan mittaan useasti kysellyt, onhan minulla kaikki varmasti hyvin. Sympaattista, että hän ymmärtää, kuinka raskasta tämä odotus on minullekin ollut.

[/quote]

"Ottivat vastaan uutisen oikein hyvin. Mies on illan mittaan useasti kysellyt, onhan minulla kaikki varmasti hyvin. Sympaattista, että hän ymmärtää, kuinka raskasta tämä odotus on minullekin ollut."

Niin olisin mäkin kyselly

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi