Kellään kokemusta Rigevidoncont e-pilleristä?
Hei!
Haluaisin kuulla muiden kokemuksia rigevidoncont e-pilleristä. Onko tullut haittavaikutuksia? Kuinka sinulla toiminut? Eroaako kuinka muista e-pillereitä? Hinta ainakin edullisempi kuin monien muiden valmisteiden... Kiitos jos jaat kokemuksesi! :)
Kommentit (7)
Mulla on ollu nää käytössä jo yli vuoden. Aiemmin käytin samaa mutta eri nimellä vaan.
Oon kokeillu monta eri pilleri merkkiä ja muuten en oo huomannut eroa paitsi se, että aiheuttaa helpommin aknea. Neuvolassa jo sanottiin että tää merkki on sellanen josta tulee helposti aknea jos on aknelle herkkä.
Toimii ihan hyvin, itse pystyn syömään 2 liuskaa putkeen, hyvällä tuurilla 3 tai muuten alkaa tulla kesken liuskan vuoto.
Jos on jotain kysyttävää niin kysy vaan!
onko tullut painoa lisää tai mielialavaihteluita kellekkään?
Mulla nousi paino jonkin verran, mutta en muuta oireita ole huomannut. Mielialaan ei minusta ole ollut minulla vaikutuksia kuten esim. Yazeilla
, menkat tosi lyhyet ja harvoin, ei itkuisuutta, mutta haluttomuutta, masennusta ja ehkä mahavaivoja ja ahidistusta ja painonnousua
Käyttäny jo 5 vuottaja ei oo tullut mitään. Yazeilla tuli paha masennus mut rigevidonconteil se lähti pois kokona. On kans poistanu menkkakivut kokonaa ja vuoto on kans vähäistä. Ennen käyttöä oli tosi pahat kivut, oksentelua ja anemiaa.
Söin yli 5 vuotta näitä, en todellakaan enään. Mulle tuli endometrioosi näistä pillereistä ja oon alle 20 vuotias😔
Up, minäkin olisin kiinnostunut kuuleman?