SDP:n kannatus jo 23,4 %!
Kommentit (427)
On lukuisia ihmisiä, jotka äänestävät demareita vaaleissa vain siksi, ettei persujen johtama taantumuksellinen porvarihallitus tule ikinä valtaan! Myös minä teen niin, koska exellinen hallitus oli jo kauhistus ja persujen johtama tuhat kertaa pahempi!! Olen myös demareiden linjoilia hyvinvointipalvelujen ja julkisen sektorin tukemisessa. Mitä enemmän te persut täällä halveksitte tousin ajattelijoita, sitä enemmän on ihmisiä, jotka eivåt ikinä äänestä persuja. Ymmärrettekö?!
Voisko joku kertoa mitä konkreettista ja näkyvää perussuomalaiset on saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille??
Marinin häähumu näkyy tuloksissa. Seuraavaksi tulossa vaalivauva. Demarit tekevät kaikkensa laskevan kannatuksen vuoksi.
Persujen vaihtoehto on 1950-luvun fantasiamaa, jossa Suomen ympäri on tehty aita persulandian suojaamiseksi. Rajalla Turtiainen ja Mäenpää käy sukupuut läpi ja mittaa kallon ja älykkyysosamäärän. Jos ÄO on suurempi kuin heillä, heitetään tulija auttamatta ulos!
Raivotkaa, trollatkaa, iskekää nyrkillä seinää, halveksikaa kaikkia vääränvärisiä, naisia, homoja jne. persut! Kaikki sataa demareiden laariin teidän hulluutenne takia palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
On lukuisia ihmisiä, jotka äänestävät demareita vaaleissa vain siksi, ettei persujen johtama taantumuksellinen porvarihallitus tule ikinä valtaan! Myös minä teen niin, koska exellinen hallitus oli jo kauhistus ja persujen johtama tuhat kertaa pahempi!! Olen myös demareiden linjoilia hyvinvointipalvelujen ja julkisen sektorin tukemisessa. Mitä enemmän te persut täällä halveksitte tousin ajattelijoita, sitä enemmän on ihmisiä, jotka eivåt ikinä äänestä persuja. Ymmärrettekö?!
Mitä tarkoitat hyvinvointipalveluilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen jutussa luki että vanhempi väki ja naiset kannattavat demareita. Eli se vanhempi sukupolvi naisista jotka välittää vaan siitä että Nainen on päässyt lasikaton läpi.
T:Nuorempi nainen
Noilta mummoilta voitaisiin poistaa äänioikeus. Ovat muutenkin dementoituneita ja äänestävät alapään mukaan.
Pikemminkin voisi nostaa äänestysikärajaa ainakin 25 vuoteen. Sen verran tyhmiä ja sivistymättömiä nämä hemmotellut ja kaiken ilmaiseksi saaneet nykynuoret ovat. Eivät toki kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mitä konkreettista ja näkyvää perussuomalaiset on saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille??
Persut saivat aikaan kikyn, aktiivimallikyykytyksen, terveydenhuollon tuhon, taxi-romutuksen, noin esimerkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Koko puolue on täysin tarpeeton samoin kuin oli SMP aikoinaan. Suomi nousi menestyksellisesti hyvinvointivaltioksi olemassa olevien SDP, Keskusta, Kokoomus voimin ja niin on myös jatkettava. Yhteistyön ja järkipolitiikan tiellä hulluutta ja vihaa vastaan. Tämä on totuus. Muiden haukkuminen ja vha tuhoaa koko Suomen, eikä rakenna yhtään mitään.
Vihreiden kannatus on täysin käsittämätön? Kuinka joku voi kannattaa tuollaista politiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä halveksunta ja toisen puolueen syrjiminen tulee toisesta suunnasta. Persut ajavat asioita asioina, mutta muut puolueet hylkivät heitä jo ihmisinäkin ja ovat ilmoittaneet useaan otteeseen että he eivät ainakaan persujen kanssa tule samaan hallitukseen. Mihin unohtui periaate "Asiat riitelevtä, eivät ihmiset".
Kuka näitä kuukausittain ilmestyviä kannatusmittauksia jaksaa seurata, saati ottaa niitä tosissaan? Muutokset kannatuksessa aina jotain 0,5%-1% luokkaa (no nyt SDP:llä peräti 1,5%) virhemarginaalin ollessa 2,0 prosenttiyksikköä suuntaansa.
Propagandaa sanon minä. Tarkoituksena vaikuttaa ihmisiin, jotka eivät ymmärrä edes yksinkertaista tilastotiedettä. Vaaliuurnilla sen todellisen kannatuksen sitten näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä halveksunta ja toisen puolueen syrjiminen tulee toisesta suunnasta. Persut ajavat asioita asioina, mutta muut puolueet hylkivät heitä jo ihmisinäkin ja ovat ilmoittaneet useaan otteeseen että he eivät ainakaan persujen kanssa tule samaan hallitukseen. Mihin unohtui periaate "Asiat riitelevtä, eivät ihmiset".
Se on sitä suvaitsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, te persut juuri osaatte tuon henkilöön menevän haukkumisen. Siihenpä se asioiden hoitaminen niin sanotusti jääkin.
Mistä tässä puhutaan? onko joku gallup tullut?
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä kuukausittain ilmestyviä kannatusmittauksia jaksaa seurata, saati ottaa niitä tosissaan? Muutokset kannatuksessa aina jotain 0,5%-1% luokkaa (no nyt SDP:llä peräti 1,5%) virhemarginaalin ollessa 2,0 prosenttiyksikköä suuntaansa.
Propagandaa sanon minä. Tarkoituksena vaikuttaa ihmisiin, jotka eivät ymmärrä edes yksinkertaista tilastotiedettä. Vaaliuurnilla sen todellisen kannatuksen sitten näkee.
Niin näkee. Uurnilla demareiden kannatus onkin jo yli 25 prosenttia. Good bye.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus saisi äänivyöryn, jos alkaisi rajoittaa ma ahanmuuttoa
Ihmettelen, ettei yksikään muu puolue aja tiukennettua maaahanmuuttoa. Ruotsissa ovat nyt vasta heränneet, kun Ruotsidemokraatit hönkivät niskaan, pakko pistää jarrua. Kuinka pitkälle Suomessa ollaan valmiita olemaan rähmällään näiden edessä? Nyt jo kesän uutisista näkee, että myöhässä ollaan.
Itse ihmettelen persujen kannatusta, löytyykö Suomesta tosiaan noin paljon mädättäjiä vai kannattaako joku niitä vitsinä ja kännissä läpällä?
Kokoomuksella ei ole takaisinmuutto ohelmaa päinvastoin
Persut on pihalla Suomen ja suomalaisten asioista!