40+ naiset kysymys teille
Kommentit (24)
Mulla oli n. 8 päivää. Aloitin pillerit pari vuotta sitten niin ei enää oikeastaan ole.
N41
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli n. 8 päivää. Aloitin pillerit pari vuotta sitten niin ei enää oikeastaan ole.
N41
Ja kierto n. 27-28
Ei tarte enää laskea, ohi on. Hurraa!!
Vierailija kirjoitti:
28-31. Monenko sulla?
Tuohan on kierto aika. Ei kuukautisten kesto.
Kierto vai vuoto vai mikä? Mulla on aina ollut kellontarkka vuoto, 21 päivän välein vuodan seitsemän päivän ajan (kuolematta). Ei ole tullut vielä mitään muutoksia tähän.
N41
Menkkojen kesto on 7 päivää ja kierto 30
Ollut todella säännöllinen koko sen 30 vuotta mitä olen niiden kanssa operoinut.
Kysyttiin kuukautisten kestoa ei kiertoa. Eli kauanko vuoto kestää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että selvensit. Oli vähän tulkinnanvaraista :)
Kiinnostavaa tässä olisi myös kuulla se onko mikä ehkäisy käytössä ja sen vaikutus
23-28 pvää. Vuoto kestää 5-7 pvää. Ikää 45v
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa tässä olisi myös kuulla se onko mikä ehkäisy käytössä ja sen vaikutus
Sterilisaatio. Munajohtimet poistettu.
Nro: 10
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi kyllä voinut kysyä kuukautisvuodon kestoa, ei "monenko päivän kk" kullakin on. Minä mietin, että tosiaanko se kuukauden pituus vaihtelee per nenä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistelmäpillerit oli puolisen vuotta kokeilussa joskus vuosikymmen sitten, mutta sain niistä laskimotukoksen. Muuta ehkäisyä ei ole koskaan ollut.
T. 7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi kyllä voinut kysyä kuukautisvuodon kestoa, ei "monenko päivän kk" kullakin on. Minä mietin, että tosiaanko se kuukauden pituus vaihtelee per nenä.
Ihan selvästihän tuo oli kysytty. Kuukautiset on vuoto ja kierto on kierto. Muutenhan ap olisi kysynyt miten pitkä kierto on.
Vierailija kirjoitti:
Veripyllyt
mies52v
Sitten on kyllä pukamat jos se veri pyllystä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veripyllyt
mies52v
Sitten on kyllä pukamat jos se veri pyllystä tulee.
Ai jaa. Pitääpä tutkia naisen anatomiaa tarkemmin
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Veripyllyt
mies52v
Et taaskaan ajatellut mitään. Eikö niin?
28-31. Monenko sulla?