Katen synnytys kestänyt jo 7 tuntia
Pakko tulla uutisia kohta
Kommentit (25)
Minusta on ihan järjetöntä jännittää tällästä :D Mutta mä jännitän :D
se voi ekakertalaisella kestää parikin vuorokautta,, turhaan lasket tunteja ap XD varsinkin kun ei tiedetä menikö synnyttämään missä vaiheessa ja kuinka nopeasti avautuu, ilman kivunlievitystä voi avautuminen hidastua myöskin..
Maanantaiaamu ja klo 8 sairaalaan. Sillä on suunniteltu sektio, ihan varmasti. Pari tuntia valmisteluihin. Tunti leikkaukseen, jonka jälkeen pari tuntiä heräämössä. Veikkaan, että klo 14-15 tulee William ilmoittamaan vauvan syntymästä.
William ei ilmoita lapsen syntymää. Ei kuulu perinteisiin. Mutta entäpäs, jos Kate meni sairaalaan käynnistystä varten? Itselläni meni käynnistyksen aloittamisesta ke aamuna perjantaille pitkälle iltaan, että esikoinen syntyi.
Kate meni sairaalaan kello 8 Suomen aikaan, paikallista aikaa siis aamukuudelta. Enpä usko, että meno oli ennakkoon suunniteltu. Veikkaan synnytyksen käynnistyneen ihan omia aikojaan, ja kun on ensisynnyttäjästä kyse, niin siinä saattaa kestää pitkäänkin.
Toi suunniteltu sektio vaikuttaa todennäköiseltä. Maanantai aamu ja klo 8.00 ! Totta veikkaat kuomaseni.
Get a life! Ei jumaliste tää on maailman paras vitsipalsta. Miten ihmisiä VOI kiinnostaa jonkun engelsmannin synnytystavat ja ylipäätään koko kakaran syntymä. Lapsiparka :(
Saakohan William olla paikalla vai ilmoitetaanko sille kun on syntynyt
Pöhköt, oletteko kuulleet koskaan aikaerosta? On mennyt sairaalaan Suomen aikaa klo 8 eli paikallista aikaa klo 6: tuskin on siis sektio tai käynnistys. Hitto, että pitää spekuloida kaikella!!!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:46"]
Get a life! Ei jumaliste tää on maailman paras vitsipalsta. Miten ihmisiä VOI kiinnostaa jonkun engelsmannin synnytystavat ja ylipäätään koko kakaran syntymä. Lapsiparka :(
[/quote]
Ai se on joku englantilainen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:44"]
Toi suunniteltu sektio vaikuttaa todennäköiseltä. Maanantai aamu ja klo 8.00 ! Totta veikkaat kuomaseni.
[/quote]
Koko maailma ei elä Suomen aikaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:30"]
Kuka Kate?
[/quote]
Tää on sit joka kerta yhtä hauska. Not.
No ehkä se meni kuudeksi että on (ehkä) vähemmän yleisöä kytiksellä...
mun lukemas uutises oli että meni aamuviideltä britannian aikaa sairaalaan... eli mulle ainakin tuli olo että alkanu suppareita tulla suht säännöllisesti tai vastaavaa
Saattaa mennä iltaan asti. Itse menin naistenklinikalle 8.00 3 viikkoa ennen laskettua aikaa ja lapsi tuli maailmaan 23 illalla, sektiolla. Se on niin onnellinen hetki kun vauvan saa syliin. Aivan uskomatonta. Sitä ei voi sanoin kuvailla.
Mistä sen tietää, että synnytys on alkanut? Jos ne otti sen käynnistykseen. Huomenna syntyy, tai tällä viikolla.