Kokemuksia personal trainerista?
Kannattaako satsaus? Olen jonkin verran ylipainoinen ja peiliin katsominen masentaa todella. Lasten vauva-aikana aloin lihoa ihan huomaamatta. Valvomista, kahvia ja lisää kahvia jolloin kortisolitaso nousi ja nousi ja sen mukana myös paino. Yksi ongelma on ajan puute enkä ole varma pääsenkö jonnekin salille huhkimaan. En kuitenkaan usko että saan täydellistä elämäntaparemonttia aikaan ilman tsemppaajaa.
Kommentit (4)
Jos itsekuri on heikko, niin pt on isoksi avuksi.
Tuloksia hänkään ei kuitenkaan saa aikaan ilman sinun panostasi - tämä on hyvä ymmärtää.
Heitä on huippuhyviä ja tosi surkeita. Itsellä kokemus tosi hyvästä, joka ei kyttää vaan ohjaa. Oli kyllä kallis 790,- 10 kertaa+maksuton kokeilukerta alkuun.
Itse veikkaisin kuitenkin, että AP vaan söi liikaa. PT ei sua saa laihaksi, jos sulta ei itseltäsi löydy yhtään halua asiaan. Ja jos on halua, niin ton hoitaa helposti itsekin. Eihän se ole muuta kuin laskeskelet vähän aikaa kaloreita.
Jos vain kestät vieraan ihmisen komentelun ja kyttäämisen, kannattaa. Itse en ole tuosta syystä käyttänyt palvelua, sillä inhoan yli kaiken komenneltavana olemista. On kai jonkinlainen auktoriteettikompleksi.
Tiedän myös parikin naista, jotka ovat palkanneet trainerin, ja he oikeasti tykkäävät siitä, että heistä huolehditaan vaikka ääneen he nureksivat sitä, että taas se määrää ja taas se kyttää. Trainerista on riittänyt aineksia moneen hauskaan juttuun, ja tuloksiakin on tullut kiitettävästi.