Kummasta Vallilan kankaasta tekisin keittiöön laskosverhon?
sinivalkoinen Fregatti: http://www.netanttila.com/images/catalog/small/Vallila-sivuverho_Fregatti_1x140x240_cm-5137252.jpg
vai tummansininen Jaffa: https://imaging.stockmann.com/web/HH/454/041/454041_01.jpg?&width=184&height=208&profile=146_tr.146_tr.146_tr&
Jaffa on hauskempi, mutta näkyvyydeltään ehkä jo vähän kulunut enkä tykkää jaffasta. :) Fregatista tykkään myös, on rauhallisempi ja tuo mieleen hyviä muistoja ja mielikuvia.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:30"]
Kuvio näkyy kokonaisena verhon yläosassa
[/quote]
No joo näkyy kyllä siellä, mutta varsinainen laskososa onkin sitten epämääräinen sekasotku. Varsinkin tosta Jaffasta tulisi ihan kamalat laskosverhot. (Pysty)raidat toimii hyvin laskosverhoissa.
Kummatkin aika kaameita. Ehkä toi fregatti sitten.
Ääni fregatille. Minun mielestäni tuo retroilun aika alkaa olla jo ohi, tai ainakin saisi olla.
Tekisin jaffasta. Fregatista tulee mieleen mökki. Taidat itse kääntyä Fregatin puoleen? Tee siitä! Ei sekään ole hullumpi :)
En tykkää kummastakaan mutta fregatti on ilman muuta parempi.
Mielestäni kumpikaan ei sovellu laskosverhoksi, kuvio kärsii.
Molemmat minusta mökkiverhoja, mutta tuo laiva jos jompi kumpi pitää valita.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:20"]
[/quote]
Samaa mieltä, eihän kuvio näy laskosverhossa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:20"]
[/quote]
Samaa mieltä.
kumpi sopii keittiön loppuun sisustukseen? ovat tyylilltään niin erilaiset. itse pidän enemmän jaffasta, vaikken sitäkään omaan kotiini ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:30"]
[/quote]
Kuinka korkeat ikkunat sulla on keittiössä?
Päädyin Fregattiin, sattui olemaan tarjouksessakin.
Nyt pitäisi sitten löytää kiva kattolamppu. Lamppu tulee aika lähelle verhoa, ruokapöydän päälle. Keittiössä on valkoiset kaapit ja pääosin myös valkoiset seinät, ruokapöytä on ruskea.
En halua mitään, mikä alleviivaa meriteemaa. Eikä saa olla kovin kallis. Ehdotuksia?