Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia maskeja olet ostanut?

Vierailija
05.08.2020 |

Me ffp2-maskeja Krauta75sta ja tilattiin Kärkkäiseltä+kangas maskit.
Rahaa mennyt n.130€ tähän asti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ffp2- ja ffp3. Useammasta kaupasta muutaman kuukauden aikana. Mm Kärkkäiseltä, Suojaintukusta, Tokmannilta. En ole laskenut, paljonko on mennyt rahaa. Useita satasia kuitenkin. 

Vierailija
2/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarilta löysin noita Nesu-merkkisiä kansanmaskeja 15kpl/15e niin ostin yhden paketin hyllyyn. Käytön vain jos tulee se puolpakottava suositusvelvoite niitä käyttää kaupassa/julkisissa, nyt oottelevat hyllyssä jos tulee tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Enkä aio ostaakaan.

Vierailija
4/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijan tekemiä kangasmaskeja on neljä kappaletta. Niitä olen jo käyttänyt (keittänyt kattilassa ja/tai silittänyt kuumalla). Lisäksi kertakäyttöisiä apteekista, Prismasta ja Cittarista. Lentokentällä käydessäni käytin kertamaskia. Käytän kyllä maskia, jos menen junaan tai ruuhkaiseen kauppaan.

Vierailija
5/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hensuja ostan jos joskus tarvin. Maalla ei niin paljon tavaa muita että tarttis vielä. Lisäksikin täällä on ilma aika raikasta

Vierailija
6/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin verkkokaupasta ostin kertakäyttöisiä, 50kpl maksoi 39,90. Mutta mä aion pysyä taas kotosalla mahdollisimman paljon. Iltakävelylle en aio laittaa, koska se vaikeuttaa hengitystä ja sitä ei mulle lekurikaan suosittele. Kuulun siis riskiryhmään. Työt jatkuu etänä kotona istuessa. 

Vierailija
7/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooloutletista tilasin ffp2 kuonokoppia. Vähän yli 80 euroa toimituskuluineen, 10 kpl. Kokeilen näitä, liikun vähän, olen ollut keväästä asti kotona. En usko pelkkien kangassuojainten tehoon, pitää olla vähintään ffp2.

Vierailija
8/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nettikaupasta ffp2 -maskeja sekä apteekista suunenäsuojaimia. Olen jo käyttänyt terveydenhuollossa ja metrossa. Lähikaupassa en ole vielä käyttänyt kun siellä toimii hyvin turvavälit ym. En ole töissä joten ei mene kovin paljon. En ole innostunut kangasmaskeista ainakaan vielä.

Vierailija
10/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tavallisia 3-kerrosmaskeja olen ostanut yhteensä 100 kappaletta, hinnaksi tuli noin 90 euroa verkkokaupassa. Sen verran harvoin eläkeläisenä käyn missään, että riittävät varmaan loppuvuodeksi ainakin. Ja niistä olen antanut myös sellaisille, jotka eivät ole itse saaneet hankittua.

Itse ommeltuja on myös jonkin verran, jos nuo sattuvat loppumaan.

Vierailija
11/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ffp3:a jäi keväästä 10 kappaletta ja Kärkkäiseltä tilasin ffp2:a toiset 10.

Yhteensä maskeihin mennyt n.150 euroa, mutta näillä pärjäillään vaimon kanssa ensi kesään saakka kun tilaillaan safkat noutopalveluista ja pysytään erossa ihmisistä.

Introverteille helppo homma :-)

12/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestäviä kaksinkertaisesta kankaasta valmistettuja, tosi nättejä paikallisesta pienompelimosta.

Aion huruutella omalla koneella lisää kangasmaskeja, samalla vaivalla ainakin 20 kpl. Pesu on ongelma, koska pyykkikoneellinen muusta pyykistä täyttyy vasta reilussa viikossa. Ajattelin ratkaista pesun vanhanaikaisesti, eli keittää maskit puhtaaksi liedellä kattilassa kuten aikanaan tein lasten harsovaippojen kanssa.

Vierailija
13/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarilta löysin noita Nesu-merkkisiä kansanmaskeja 15kpl/15e niin ostin yhden paketin hyllyyn. Käytön vain jos tulee se puolpakottava suositusvelvoite niitä käyttää kaupassa/julkisissa, nyt oottelevat hyllyssä jos tulee tarve.

Suomalaista tuotantoa. Hyvin ostettu.

Vierailija
14/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks baski möi mulle maskin. Oli huutonetissä kaupan ja kävin Espanjasta asti hakemassa sitten kun puolella eurolla sain

Vierailija
15/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ostaa sellaista määrää kuin tarvisin, sillä töissä julkisessa tilassa ja jos työnantaja ei maskeja tarjoa, olen sitten ilman.