Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katkaissut välejä ystäviin/kavereihin näiden vastuuttoman koronakäyttäytymisen takia?

Vierailija
05.08.2020 |

Itse poistin FB:n kaverilistalta muutamia puolituttuja, jotka ovat matkustelleet, syöneet ravintoloissa ja vielä on ollut otsaa ilmoittaa tästä somessa. Olen valmis toimimaan samoin myös oikeiden kavereiden kohdalla jos vastaavaa ilmenee, mutta onneksi eivät taida olla piittaamattomia idiootteja.

Tämä ei muuten ole mikään vitsi. En ymmärrä, mikä on pätevä syy katkaista välit jos ei ihmishenkien vaarantaminen. Samalla tavalla toimisin rattijuoppojen kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ajattelen niin, että antakoon nyt ihmisten nauttia "vapaudesta", koska syksyllä tilanne voi olla toinen. Okei, ulkomaille matkustamista en ymmärrä tällä hetkellä, mutta ravintoloissa syöminen on musta ok ja oon itse sitä jo tehnyt muutamia kertoja.

Vierailija
2/2 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä kesällä matkustanut matalan esiintyvyyden maihin ja käynyt ulkona syömässä, en toki asu Helsingissä, joten väljää on. Koronan kanssa täytyy oppia elämään järkevissä rajoissa, ilman turhaa hysteriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi