Manian jälkeen taas kova pudotus pohjalle
Miten sitä aina kuvitteleekin että tää paska ei enää palaa takas ja olo on niin hyvä mutta mikään ei tuu ikinä muuttumaan. tässä sitä taas ollaan mikään ei tunnu miltään. Niin tyhjä olo etten voi ees sanoilla kuvata. Univelkaa niin paljon mutta en vaan kykene nukkumaan. Petollinen sairaus
Kommentit (32)
Kunhan siellä pohjalla ovat turvalliset kädet odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap.
Kiitos! - Ap
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, kuten masennus ovat molemmat infektioperäisiä sairauksia. Johon siis sopii silloin mikrobilääkkeet, pitkät kombinaatioantibioottiprotokollat, sekä ravintolisät. Suolisto ja sen mikrobit liittyvät tähän myös. Jos yksinkertaisen selityksen haluaa, niin kuvittele että sinulla on parodontiitti perseessä.
Maniajaksot on ehdottomasti tämän sairauden parhaimpia puolia. On edes hetken hyvä olo, jaksaa vaikka mitä, ei vituta, ei masenna, ei väsytä. Saa oikeastikin tehtyä jotain, ihan järkevääkin. Ei kaikki tuhlaa hillittömästi rahaa, pane ympäriinsä tai sotke ihmissuhteitaan.
Pelkkä masennus on jo itsessään karmea sairaus, vielä hirveämpää olisi jos ei välillä lähtisi keulimaan.
Ei tämä nyt varmaan ap:ta lohduta yhtään. Tsemppiä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Maniajaksot on ehdottomasti tämän sairauden parhaimpia puolia. On edes hetken hyvä olo, jaksaa vaikka mitä, ei vituta, ei masenna, ei väsytä. Saa oikeastikin tehtyä jotain, ihan järkevääkin. Ei kaikki tuhlaa hillittömästi rahaa, pane ympäriinsä tai sotke ihmissuhteitaan.
Pelkkä masennus on jo itsessään karmea sairaus, vielä hirveämpää olisi jos ei välillä lähtisi keulimaan.
Ei tämä nyt varmaan ap:ta lohduta yhtään. Tsemppiä kuitenkin.
Kiitos. Oot kyllä oikeessa, en tosiaan jaksais 24/7 tätä oloa. - Ap
Kuinka paljon saatte lähipiiriltänne anteeksi mania-jakson tekoja ja sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Ite oon menettänyt melkein kaikki mun läheiset ystävät. Pari on jäänyt. Tuntuu pahalta mutten voi asiaa enää muuttaa. Myös suhteita päättynyt mut tällä hetkellä oon ollut pitkään parisuhteessa eikä mitään kamalia ylilyöntejä oo enää tapahtunut onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon menettänyt melkein kaikki mun läheiset ystävät. Pari on jäänyt. Tuntuu pahalta mutten voi asiaa enää muuttaa. Myös suhteita päättynyt mut tällä hetkellä oon ollut pitkään parisuhteessa eikä mitään kamalia ylilyöntejä oo enää tapahtunut onneksi.
Annoitko persettä ystävien miehille?
Maniassa oleva sotkee aina toiset mukaan sekoiluunsa. Miksei voi tehdä vain sellaista, joka koskee vain itseä ja antaa muiden jatkaa normaalia elämäänsä?
Jakavatko bipo-naiset maniassa aina persettä varatuillekin miehille?
Tsemppiä ap.