Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni ilmoitti tekstiviestillä eronneensa ja asuvansa uuden miehen kanssa

Vierailija
22.07.2013 |

Miten reagoisit? Minulla suu on vielä auki äänettömässä huudossa... Mutta mitä sitten, kun saan sen suljettua? Mitä teen/jätän tekemättä? Miten suhtaudun? Kuuluuko asia minulle mitenkään? Tarviiko suhtautua mitenkään? Elänkö tässä vaan omaa elämääni ja annan hänen elää omaansa?

En vain saa tästä jutusta nyt yhtään kiinni. Saisitko sinä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö yhtään että kaverillasi on parisuhteessaan ongelmia tai ylipäätään toinen mies?

Vierailija
2/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt. On siis naimisissa, neljän lapsen äiti. Tai nyt siis eroamassa eikä enää kauaa naimisissa. En tiennyt mistään miehestä. On kuulemma tämän miehenkin kanssa ollut jo yli vuoden ja lapsetkin tienneet miehestä jo pitkään. Minä sitten sain tekstiviestin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pikkusieluinen että vetäisin herneen nenääni, jos olis kyseessä läheinen ystävä. Siis sellainen jonka kanssa olen tekemisissä jos ei nyt viikottain, niin kuitenkin kuukausittain jos ei samassa kaupungissa asuta.

Mut muuten en kyllä tiedä miten tuohon pitäisi reagoida. kysellä ei vissiin kannata juuri mitään, eron syy on melko selvä tuossa tapauksessa jos jo asuu toisen kanssa. Ja tosiaan jos lapsetkin tietää. - ja sietää.

En tiiä mitä itse vastaisin. En varmaan oikein yhtään mitään, hyvä jos edes onnea toivottaisin uuteen kotiin. Vähän hankalaa se olisi toivotella tuollaistakaan.. en tiiä.

Vierailija
4/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu toisemme ekaluokasta lähtien. Asutaan eri paikkakunnilla, joten tapaamiset ovat olleet epäsäännöllisen säännöllisiä mutta olen heidän kolmannen lapsensa kummikin. Viimeksi näin koko perheen maaliskuussa, mitään ei kerrottu asiasta. Sitä ennen he tulivat koko perheen voimin käymään meillä tammikuussa. Ollaan nähty vuodessa noin 4-6 kertaa, usein näen kummipoikaani vähän useammin, kun ystäväni vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla kuin me, ja haen kummipoikani meille, jos lapset ovat olleet siellä hoidossa.

Ystäväni ei ole kertonut mistään ongelmista parisuhteessaan. Tavallaan olemmekin nähneet usein joko koko perheen kanssa tai sitten niin, että lapset ovat olleet paikalla tai meillä on ollut mukana muutama muukin yhteinen ystävä. Tuntuu silti todella musertavalta saada tieto tekstiviestillä. Laitoin kyllä heti viestiä takaisin, kyselin lisää ja sainkin sitten tiedon siitä uudesta miehestä ja pahoittelut, ettei vain ole ehtinyt kertoa asiasta aiemmin.

Niin kauheaa kun on vääntää traaginen asia itseäni koskevaksi, niin tunnen itseni tosi loukkaantuneeksi. En odottanut mitään tarkkaa ripitystä omasta elämästään, mutta eikö tuollaisesta asiasta kuuluisi nyt edes soittaa ja vähän aiemmin kuin vuoden sen jälkeen, kun on uuden miehen kanssa heilastellut. Ovat yrittäneet tehdä erosta lapsille helpompaa pysymällä vuoden yhdessä kulissimaisesti.

Ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa suakin petetty tavallaan. Ystävyyssuhteet perustuu samaan kuin parisuhteet yleensäkin, eli rehellisyyteen.

Vierailija
6/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin tässä, onko mulla oikeutta loukkaantua. Kun eihän se ero varsinaisesti minua koske. Mutta juu, loukkaantunut olen. Mietin tässä juuri, että eihän mitään kauhean syvällisiä asioita tässä ollakaan vuoteen puitu ja että onhan se tavallaan ymmärrettävää, mutta silti koko ajan taustalla häämöttää sellainen väärän kohtelun fiilis. Typerää. Mutta sen takia olen päättänyt, etten ota nyt ystävääni yhteyttä. Hän ei halua selvästikään puhua asiasta ja kokee, että asia on kaikin puolin ok, niin ei kai tässä tarvitse mitään sen kummempaa tehdä. Vai?

Vierailija
7/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kerta kokee että asia on ok, niin mitä sitä sitten suotta hänen kanssaan puimaankaan.

Mä kyllä ehkä laittaisin huomenna jonkun viestin sille miehellekin että mites se voi ja miten ok asia hänelle on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä