Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAkko myöntää, karppaajat on jokseenkin oikeassa

Vierailija
21.07.2013 |

Olen enne pitänyt leivän, perunan, makaroonin jne. karppaajien mielestä turhien hiilihydraattien välttelyä typeränä. Päätin alkukesällä kuitenkin kokeilla. Puolitoista kuukautta olin ilman noita ja eilen sitten söin leipää 4 viipaletta ja muutaman keksin. Tänään ollut aivan kaamea olo. Väsyttää, turvottaa ja vatsavaivoja. Veto aivan pois. Eli ilmeisesti karppaajien jutuissa on jotain perää tai sitten mulle on puhjennut tässä välissä keliakia.: )

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sulla on vilja-allergia

Vierailija
2/4 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Yritän arkisin kotona vältellä hiilareita, mutta täällä lomalla olen antanut niihin itselleni luvan. Kamala turvotus ja väsyähky päällä koko ajan. Närästys ja jopa henkinen oksetus.

Ei ole ihmisen hyvä hiilareilla, ei yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 01:28"]

Ihan sama täällä. Yritän arkisin kotona vältellä hiilareita, mutta täällä lomalla olen antanut niihin itselleni luvan. Kamala turvotus ja väsyähky päällä koko ajan. Närästys ja jopa henkinen oksetus.

Ei ole ihmisen hyvä hiilareilla, ei yhtään.

[/quote]

juu, närästyksen unohdinkin mainita viestissäni

-ap

Vierailija
4/4 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuota ongelmia leivän, pastan ja riisin poisjättäminen, karkki on mun suuri pahe ja se juurikin tuo noita kamalia oireita jos karkkia erehdyn syömään... :( Sitä on kuitenkin saatava ainakin kerran viikossa, muuten joltain lähtee henki!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi