Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksuvauhti rapakuntoisella?

Vierailija
21.07.2013 |

Tänään mä sen tein, juoksin 5km. Okei, "juoksi", kai se hölkkäämistä enemmänkin on...oikein rivakka sauvakävelijä pääsis musta varmaan ohi.

Tähän vähän yli 5 kilsan lönköttelyyn meni aikaa 56min. Reitillä oli muutama mäki, sellasta hiekkatietä.

Minkälaista juoksuvauhtia olette edenneet kun olette juoksun aloittaneet?

Ja mä olen 160/90, eli ihan keijukaisesta ei ole kyse =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekaan vitoseeni meni aikaa 39 min ja joitain sekunteja päälle. Pohjalla oli suhteellisen surkea kunto ja Porin juoksukoulu. 168 cm, 58 kg.

Vierailija
2/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhti paranee siitä kun totut juoksemaan! Hieno suoritus 5 km, noilla mitoilla, kuntosi ei ole enää rapakunto! Loistavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin juksukoulun tuloksena juoksin oman ekan vitoseni viikko sitten. Aikaan 46min. 

Ja ihan rapakunnossa olin kun aloitin.

170cm ja 85kg

Vierailija
4/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin tänään 5 km noin kolmeen varttiin (pari ylämäkeä kävelin). Ja olin kyllä aika poikki...Eli rapakunto täälläkin. T. 160 cm 70 kg. 

Vierailija
5/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 21:02"]

Tänään mä sen tein, juoksin 5km. Okei, "juoksi", kai se hölkkäämistä enemmänkin on...oikein rivakka sauvakävelijä pääsis musta varmaan ohi.

Tähän vähän yli 5 kilsan lönköttelyyn meni aikaa 56min. Reitillä oli muutama mäki, sellasta hiekkatietä.

[/quote]

Just. Ja sitten me veronmaksajat maksamme sinun polvileikkauksesi.Eikö pikkaisen kannattaisi laihduttaa eka. Tai ui mielummin.

Vierailija
6/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 21:02"]

[/quote]

Just. Ja sitten me veronmaksajat maksamme sinun polvileikkauksesi.Eikö pikkaisen kannattaisi laihduttaa eka. Tai ui mielummin.

No mä juoksen 5 km aikaan 55 min. ja painoa mulla on 114,5 kg ja pituutta 171 cm. Tuli polvileikkaus tai ei, niin juoksemista en lopeta, olen hurahtanut siihen ihan kympillä :)

,

[/quote]

Vierailija
7/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat varmaan sitten itse leikkauksesi, jos ehdoin tahdoin rikot itsesi. Ei tuollaisia massoja ole tarkoitus pomputtaa.

Vierailija
8/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi polvihomma, meneekö ne "poks" ihan yhtäkkiä vai antavatko varotuksia etukäteen? Olen nyt reilu puolivuotta treenannut crossfittiä, eli ihan sohvan pohjalta en tähän juoksuhommaan ole lähtenyt. Mutta toki mietityttää miten kroppa kestää, niin pitkään kun ei tee kipeetä niin on hyvä?

-ap

Vierailija
9/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvet ja muutkin paikat kestää päkiäaskeltaen sitten paljon paremmin, eli kantakorotetut tossut romukoppaan ja nopsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän