Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikinkien aihe vapaa

Vierailija
05.08.2020 |

Mieheni lähtee ryöstöretkelle, jään lapsen kanssa kaksin. Kohtalotovereita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme ison saaliin

Vierailija
2/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää noi hämäläiset.

Huoh, tehtiin ryöstöretki Freygeirin johdolla tuonne Hämeeseen ja saatiin kunnolla turpiin. Meillä oli 2000 jätkää ja 200 laivaa, mut ne hemmetin hämäläiset noidat voitti meidät. Freygir kuoli ja mun paras kaveri Egil sai keihään vatsaansa ja delas sekin.

En lähde noitten hullujen maille enää ikinä.

t. Brusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tulossa kotiin kuuden vuoden sotaretkeltä, miten selitän että meille on syntynyt sillä välin kolme lasta? Nyt äkkiä apua, laivat on kohta rannassa.

Vierailija
4/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekaa kertaa lähdössä viikinkiretkelle Suurta Idäntietä Bysanttiin. Olen ihan tavallinen viikinkisoturi, mutta tämä on mulle suuri tilaisuus.

Olen miettinyt tosi paljon miten laittaisin tukkani? Tukka on siis normaalimallinen, eli pitkä, puoleenvälliin rintaa. Pitäisinkö hiuksia perinteisillä leteillä? Olisiko ponnari trendikkäämpi? Vai olisiko sittenkin parempi käyttää hiusverkkoa -- voisi olla lähitaistelutilanteessa näppärämpi?

Mitä mielipuolta olette?

Vierailija
5/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ekaa kertaa lähdössä viikinkiretkelle Suurta Idäntietä Bysanttiin. Olen ihan tavallinen viikinkisoturi, mutta tämä on mulle suuri tilaisuus.

Olen miettinyt tosi paljon miten laittaisin tukkani? Tukka on siis normaalimallinen, eli pitkä, puoleenvälliin rintaa. Pitäisinkö hiuksia perinteisillä leteillä? Olisiko ponnari trendikkäämpi? Vai olisiko sittenkin parempi käyttää hiusverkkoa -- voisi olla lähitaistelutilanteessa näppärämpi?

Mitä mielipuolta olette?

Ihan sama. Tuskin pääset edes perille, olette niin heikkoa tekoa te nykynuoret.

Vierailija
6/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolleivat kylän vanhukset kohta lopeta kitinäänsä nuorempien tuomasta lämmönnousua ja räön vuotamista aiheuttavasta taudista. Lähetetään nämä ennen iltaa Ättestupaan.

Vierailija
7/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä peseytyminen ihan wee.tee? Mieheni palasi työmatkalta ja häntä ja kollegojaan oli pilkattu kylpemisestä lauantaisin. On kuulemma ihan homojen hommaa ja outoa. Onko teistä outoa? Huom! Mitään telakoitumista ei kuitenkaan tapahtunut.

Vierailija
8/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielipuolta olette?

OK, boomer.

Vierailija
9/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä peseytyminen ihan wee.tee? Mieheni palasi työmatkalta ja häntä ja kollegojaan oli pilkattu kylpemisestä lauantaisin. On kuulemma ihan homojen hommaa ja outoa. Onko teistä outoa? Huom! Mitään telakoitumista ei kuitenkaan tapahtunut.

Kyllä nämä reissut tiedetään, miehesi on taatusti pettänyt. Naiset kiinnostuvat laittautuvasta miehestä, sano nyt vielä, että sillä on kampakin.

Vierailija
10/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielipuolta olette?

Ihan se ja sama onko leteillä vai verkossa, Bysantissa on helevetin kuuma ja pitkä tukka hikoaa ja kutisee. Täitä kuhisee. Se on pelkkä haitta taistelussa. Mene ja pyydä takoja Arnulfia silpaisemaan tukka pois ja sängelle. Tosin taitaa ehtiä kasvaa takaisin ennenkuin ootte Bysantin portteja lähelläkään. Tuokaa sitten sitä seesami-hunaja sötkötystä tuliaisena, sitä halvaa vai mitä se nyt oli jos Jumalat teidät hengissä takaisin tuo.

Vierailija
11/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielipuolta olette?

OK, boomer.

Kuule, turha kadehtia meitä keski-ikäisiä parikymppisiä. Tule tänne sitten aukomaan päätäsi jos olet hengissä esikoisesi syntymän jälkeen.

Vierailija
12/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilpineito, ja sain Anglian reissulla kasvoihini aika rujon arven miekasta. Tämä vähän märkii, mitä yrttiä laittaisitte siihen? Minkä olette todenneet hyväksi.

Vierailija
13/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille sialle verikotka!

Vierailija
14/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies palasi sodasta ja voitonjuhlat tulossa Freijan päivänä. Mutta saman retkikunnan Öystein kertoi että juhlat ovat kylpypäivänä, ja että mieheni olisi viettänyt retkellä paljon aikaa uuden tumman kilpineidon kanssa. Mitä minä nyt teen?

Vierailija
15/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielipuolta olette?

OK, boomer.

Kuule, turha kadehtia meitä keski-ikäisiä parikymppisiä. Tule tänne sitten aukomaan päätäsi jos olet hengissä esikoisesi syntymän jälkeen.

Joo joo. Olet hyökkäilyt Orkney-saarten lampaita vastaan kerran ja nyt esität kaikentietävää ja kokenutta. So last season. Onks sulla edes aitoa Ulfberhtia?

Vierailija
16/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håkkåsin juuri riimukirjoituksella kiveen että Helgalla on isot tissit. Oravannahasta vetoa että tulevaisuuden ihmiset luulevat että siinä on jotain elämänviisauksia.

Vierailija
17/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kilpineito, ja sain Anglian reissulla kasvoihini aika rujon arven miekasta. Tämä vähän märkii, mitä yrttiä laittaisitte siihen? Minkä olette todenneet hyväksi.

Voi tyttörukka, ei tuohon mitkään yritit auta. Sä olet nyt suututtanut Odinin. Etsi käsiisi mahtava noita, joka auttaa sinua asiassa.

Vierailija
18/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peseytyminen olisi wee.tee? Kylpemisen vastustaminen kuulostaa joltain kristittyjen horinoilta. Pthyi!

Vierailija
19/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies palasi sodasta ja voitonjuhlat tulossa Freijan päivänä. Mutta saman retkikunnan Öystein kertoi että juhlat ovat kylpypäivänä, ja että mieheni olisi viettänyt retkellä paljon aikaa uuden tumman kilpineidon kanssa. Mitä minä nyt teen?

Sinuna ottaisin mieheni sotamiekan ja kävisin katkomassa siltä lutkalta hiukset ja pari sormea. Eiköhän ala ymmärtää pysyä loitolla. Juota se ensiin simalla känniin, ettei siitä ole liikaa vastusta.

Vierailija
20/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ltämaassa on ihan paska keli koko ajan. Kylmää ja sateista. Taidan nostaa purjeet ja häipyä Hispaniaan. vai mitä jos suuntaisin saman tien ison veden toiselle puolen. Siellähan kaikki nykyään ramppaa alvariinsa sitten kun Leif Eerikinpoika sen ekan reissun teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi