Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kotona koko päivän 4kk:n kanssa,mitä me tehtäis?

Vierailija
21.07.2013 |

Käydään kyllä kohtapuoliin sukulaisella kahveella mutta vielähän siinä jää koko päivä :/ Lenkilläkin varmaan käydään mutta silti on koko iltapäivä ja ilta vielä edessä..

Olen ihan hirveän kyllästynyt tähän kotona kökkimiseen yksin,mieskään ei ole pystynyt pitämään yhtään kesälomaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää kökkimään kotiin! Voithan lähteä yksinkin vauvan kanssa liikenteeseen. Tee mitä tykkäät, vaikka lähdet rannalle, kaupoille, taidenäyttelyyn, ihan mitä vain. Katso vaikka paikkakuntasi tapahtumat tai ajele vähän kauemmaksi.

Jos ongelma on nimenomaan yksinäisyys, niin pyydä se sukuaisesi mukaan johonkin päivätekemiseen. Tai joku kaverisi tai vähän etäisempikin tuttu. Jos sulla ei ole kavereita, niin nyt vain hommaat niitä saman ikäisten lasten äideistä :)

Vierailija
2/3 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienenhän kanssa voi tehdä vaikka mitä :) Voit nähdä jotain kavereita? Mennä esim syömään alkuillasta johonkin rauhallisempaan paikkaan? Kaupatkin on auki, niitä voi mennä kiertelemään. Kirpputorille? Kirjastoon? 

Muistan itse kans esikoisen vauva-aikana, kun aika tuntui välillä pitkältä, mutta nyt jos joskus saan viettää kahdestaan toisen vauvan kanssa aikaa, olen niiiiiiin kiitollinen.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 09:29"]

Käydään kyllä kohtapuoliin sukulaisella kahveella mutta vielähän siinä jää koko päivä :/ Lenkilläkin varmaan käydään mutta silti on koko iltapäivä ja ilta vielä edessä..

Olen ihan hirveän kyllästynyt tähän kotona kökkimiseen yksin,mieskään ei ole pystynyt pitämään yhtään kesälomaa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikuisen kanssa voi mennä vaikka minne. Jos ajattelit olla kotona hoitovapaalla, niin syksyllä ne seinät vasta kaatuvat päälle, jos kökkii yksin sisällä ja ulkona on märkää, kylmää ja pimeätä. Nyt on kesä, ota siitä ilo irti. Lähde ihmisten ilmoille ja vaikka lähimpään leikkipuistoon ihan vain kahvia juomaan ja juttelemaan muille ihmisille.