Muita joilla loma menee "vaan oleskellessa"?
Emme ole tehneet yhtään suunnitelmaa lomallemme. Pihatyöt tehdään silloin kun sattuu huvittamaan ja sää on hyvä. Mitään lomareissua ei olla varattu, vaikka rahaa olisi. Tällä kertaa näin, ensi kerralla ehkä jotain muuta. Onko muita maleksijoita täällä?
Kommentit (10)
Oleskelua ja oleilua enimmäkseen meilläkin, minigolf kiva kokomperheen juttu uimisen ja grillaamisen lisäksi. Tosin 2-vkon kuluttua kohti turkkia ja 15vrk all inc lomaa, odotan kyllä sitäkin:) käymme myös kreikassa. Nyt ei lentoaikakaan ole paha, vain n.4h, helmikuun matkan lentoaika oli liki 12h..
Miksi kutsut ap lomalla rennosti oloa maleksimeksi? Kuulostaa siltä, että suorittava lomailu on mielestäsi arvokkaampaa kuin rento lomailu ja päivän kerrallaan ottaminen kotosalla.
Ekö ihmiset unelmoi ja maksa paljon rahaa siitäkin, että pääsevät johonkin palmurannalle löhöämään. Onko se löhöily jotenkin hyväksyttävämpää, jos on muualla kuin kotosalla.
Minä tunnustan! Koko lomani ajan yksinkertaisesti löhösin, lukuunottamatta pientä kotimaassa tehtyä matkaa. Työni on fyysisesti raskasta, joten voin sanoa, että löhölöma oli juuri sittä mitä kaipasin ja tarvitsin. Joku toinen saattaa tykätä aktiivilomasta ja olla koko ajan menossa ja se hänelle suotakoon. Tärkeintä on, että jokainen tekee lomallaan juuri niitä asioita, joista itse tykkää. Lomani on omani. Hyvää kesää kaikille!
Täällä :)
Romujen karsiminen huushollista loman aikana olis tavoitteena mut huonosti on tuokin homma edennyt...
Toi olis just mun miehen ihannelomaa, ikävä kyllä... itse kaipaan irtiottoa kotiympyröistä kun on kerrankin aikaa. En kestä ajatusta, että maailma on tuolla, ja minä istun kotona.
Oon lomalla niin paljon onnellisempi, mutta tosiaan löhöillessä menee. Olen panostanut kodin siisteyteen, hyvään ja parempaan ruoanlaittoon kun aikaa on ja kirjoittamiseen (jota en ole tehnyt sitten viime loman). Iltasella nautin lasin viiniä ja juustoja. Passaan myös miestäni tavallista enemmän ja liikun paljon enemmän. Huoletonta, ei tartte miettiä huomista.
No kotona ollessa loma ei ole mennyt vain oleskellessa, ollaan tehty vaikka ja mitä! Mutta esim. kun käytiin vuosi sitten miehen kanssa kahdestaan viikonloppulomalla kylpylässä, tosiaan meni vain oleskellessa! Miehen sisko kyseli valokuvien perään, oli pakko todeta, että meillä oli jotain ihan muuta tekemistä ;)
Laiskasti voi oleskella muuallakin kuin kotosalla. Olemme pitkällä lomalla (1,5 kk) ison rapakon takana ja juuri siksi, koska aika ei ole kortilla menee täälläkin välillä useita päiviä "mitään tekemättä". Ei nähtävyyksiä, museoita tai muitakaan juoksuja. Lähikaupassa käyminen riittää joillekin päiville ohjelmaksi
Mielestäni pitkän matkan paras puoli onkin siinä, ettei tarvitse juosta paikasta toiseen, voi vain elellä kuten paikalliset.
Laiskottelu kunniaan! Töitä painetaan sitten talvella.
Ei meillä ole mitään suunnitelmia eikä matkoja, tänä vuonna ei edes ole rahaa sellaiseen. Olemme käyneet eri uimarannoilla, arboretumissa kävelyllä, oman kotikaupungin maisemissa katselemassa. Ehkä vielä suuntaamme makkaranpaistoon laavulle. muuten ihan vaan omalla pihalla oleskeltu.