Tyttöjen hiustenleikkuusta
Aika tavallista vissiin on, että pienillä tytöillä on tukka pätkästy latvasta suoraksi ja sit joko etutukka tai ei. Pituus vaihteleva. Pääasiassa vissiin polkkatukasta pitkään tukkaan.
Minkä ikäisenä tyttärillänne on sit ruvettu oikeasti kattomaan jotain mallia siihen tukkaan?
Kommentit (7)
En ole koskaan ymmärtänyt polkkatukkaa pikkutytöillä. Se on vain niin ruma. Joo, pitkää mallia joutuu pesemään ja harjaamaan ehkä enempi mutta silti...
Mut jos ei halua sitä pitkää suoraakaan?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:05"]
Pätkästään latvat vinoksi, olisiko se parempi?
[/quote]
Silleenkö aikuisenakin leikataan hiuksiin malli?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:08"]
En ole koskaan ymmärtänyt polkkatukkaa pikkutytöillä. Se on vain niin ruma. Joo, pitkää mallia joutuu pesemään ja harjaamaan ehkä enempi mutta silti...
[/quote]
Jos lapsi on kaunis niin polkkis on aivan ihana...olen tälläiseen pikkutyttöön kerran törmännyt....oli niin suloinen etten muista nähneeni koskaan vastaavaa.
Itsellä kaksi tytärtä, toinen teini jolla pitkät hiukset olleet aina.Ovat todella upeat,paksut ja kiiltävät,saa kovasti tuntemattomiltakin kehuja hiuksista ja ulkonäöstä muutenkin.Itse olen leikellyt hiuksia yleensä, muutaman kerran on käynyt kampaajalla.(Osaan leikata,leikkaan myös mieheni hiukset)
Toinen tytär vielä vauva,hiukset vasta 2-5 cm pituisia joten ei vielä tarvi leikkuuta.
Hiusten pituus tytöillä on minusta vähän makuasia...pidän itse pitkistä,sellainen nyrhitty poikatukka on karmea.Ja kamalinta on että leikataan otsahiukset puoleen väliin otsaa ettei heti tarvitse uudestaan silputa...todella harvalle sopii...
No mut hei. Täällä kun aina hoetaan sitä että poikalapsilla ei voi pitää pitkää tukkaa koska poikien päät hikoavat, niin vetäkää nyt vihdoin tytöille myös ne wt-siilit. On ihanan kätevää ja hygieenistä!
Puhutte lapsista kuin trimmattavista koirista. Jo on menny mielenkiintoiseksi kun jo lasten hiuksissakin pitäisi olla "malli". Ei muuta ku 2-vuotiaana kampaajalle!
Pätkästään latvat vinoksi, olisiko se parempi?