Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin tänään pomon puhutteluun.

Vierailija
14.07.2006 |

Hän käski kiinnittää huomiota asenteeseeni ja miettiä mitä suustaan päästelen (eräs kollega toisesta talossa suivaantui kun löin luurin hänen korvaansa enkä jaksanut kuunella tyhjän päivästä nipotusta, varsinkaan kun edes päässyt kunnolla selittämään asiaa).

Sanoin pomolle, ettei sillä (pomolla siis)ole varaa sanoa asenteesta yhtään mitään! Että ei ole kovin jäävi arvostelemaan ihmisiä asiasta, jossa itse on yhtä huono! Ja varsinkaan kun ei tiedä luuriin korvaan lyömisestä koko totuutta.

Meni pomo vähän sanattomaksi ja kysyi sitten, että koskas sulla se loma alkaakaan... =DD

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä sen luuriin paiskomisen olis voinut hoitaa asiallisemmin.

Vierailija
2/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olenko kesäloman tarpeessa" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huonolla tolalla asiasi ovat..

Vierailija
4/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni on vittumainen ja suorapuheinen - minä vain suorapuheinen =) Pomoni on mm. arvostellut humalassa rintojani ja muuta ulkonäköä. Erästä toista työntekijää hän haukkui töissä aivottomaksi imbesilliksi vaikkei tämä ko henkilö ollut tehnyt mitään.

Että kyllä tuollaiselle pomolle voikin sanoa, että tarkista itse oma asenteesi/ käytös.

ap

Vierailija
5/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aiheuttaa toisinaan kismaa työ- ja ihmissuhteissa. En halua loukata ketään, mutta toiset ei ketsä suoraa puhetta vaikkei se olisi mitenkään henkilökohtaista. Heillä on huono itsetunto.

Vierailija
6/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi vaan piipittäisin onnettomana.

Vierailija
7/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kukaan loukkaannu, vaikka asiaa sanoisikin!

Kyllä mulle tulee mieleen päällepäsmäri ja riidanhaastaja semmoisesta ihmisestä, joka motkottaa ja on aina sanomassa omia mielipiteitään.

Vierailija
8/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keksi oletuksen, että mun täytyy olla se sama ihminen joka riiteli useamman ihmisen kanssa, ja tähän sitten kaikki takertuivat!!? Kannattaisko teidän myös ensin käydä sielä vessan peilillä??

ap

Vierailija
9/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siitä kukaan loukkaannu, vaikka asiaa sanoisikin!

Kyllä mulle tulee mieleen päällepäsmäri ja riidanhaastaja semmoisesta ihmisestä, joka motkottaa ja on aina sanomassa omia mielipiteitään.

Taas olettamusta, et tunne minua alkuunkaan, joten et voi väittää tuollaista!

ap

Vierailija
10/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan oikeesti ihmiset ei joskus näe sitä itse kun ovat hankalalla tuulella ja turhan hanakoita matsiin. itselleni ainakin väsyneenä ja stressaantuneena tuttua. ja sitten vasta kun stressi on lauennut niin kummasti miettii että miksi mä nyt noin kovaa kilahdin.

ja kummasti osui yksiin sen eilisin luurin läimäyttelyjutun kanssa.

Vierailija
11/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se luuriin korvaan lyöminen tapahtui tänään, ei eilen.

ap

Vierailija
12/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" suulaalta" ...

Vierailija
13/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeasti hallintoa myöten hankalan ihmisen maineessa. Voin minäkin olla joskus hankala, jos se lasketaan hankaluudeksi, ettei jaksa sietää perättömiä puheita ja kuunnella turhan päiväistä lässytystä. Ja myös sanoo sen. Ehkä olisi parempi olla hiljaa...

ap

Vierailija
14/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" suulaalta" ...