Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikossa taas kilo painoa pois!

Vierailija
05.08.2020 |

84,7 kg! Kilo vähemmän kuin viikko sitten. Jei!

Tavoitteena BMI alle 30 syksyyn mennessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, jatka samaan malliin! Mulla on ollut paras kesä vuosiin, toukokuussa vaaka näytti 61,5 kg ja olen tuntenut olevani niin nätti ja energinen. Vuosi siihen meni mutta kyllä kannatti :).

Vierailija
2/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap ja muut onnistuneet! 😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä, jatka samaan malliin! Mulla on ollut paras kesä vuosiin, toukokuussa vaaka näytti 61,5 kg ja olen tuntenut olevani niin nätti ja energinen. Vuosi siihen meni mutta kyllä kannatti :).

Paljoko oli alussa? Mitä muutit?

Vierailija
4/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kaksi kuukautta pudottaa paino 60 kiloon. Lähtöpaino 67. Meinaan pudottaa vielä viisi, tai ihan maksimissaan kymmenen kiloa. Silloin olisin normaalipainon alarajalla. Sitten on aikomus alkaa kohottaa painoa lisäämällä lihasmassaa! En ole toistaiseksi ikinä elämässäni onnistunut siinä, mutta aion silti taas kerran yrittää.

Hyvä ap, onnittelut pudotuksestasi!

Vierailija
5/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähtenyt nyt loman jälkeen hyvin paino putoamaan. Viimeiset 3 viikkoa tosiaan 1kg/vko tahtia. Olen noin vuoden kuluessa pudottanut 20kg, ja keväällä tuntui että paino junnasi lähes paikallaan pari kuukautta vaikka söin hyvin (liian?) kevyesti. Lomalla otin rennommin, enkä oikeastaan edes miettinyt koko painonpudotus asiaa. En nyt kuitenkaan erityisesti mässäillyt, mutta aika vapaasti söin mitä huvitti. Nyt sitten tosiaan kun olen taas ”skarpannut” on lähtenyt näin hyvin käyntiin. Vielä 10kg pitäisi saada pois...

Vierailija
6/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille painonpudotukseen.

Ite oon aika paksu. Lihosin aikoinaan 50 kg vuodessa, jonka jälkeen todettiin, et kilpirauhanen ei toimi lainkaan. Kyllä mä sillon myös söin melko epäterveellisesti. Mut vaikke myöhemmin söin terveellisesti, niin paino ei putonut vuosiin.

No nyt painoa lähtenyt tässä kesän aikana 9 kg. Tavoitteena on pudottaa vielä 30 kg max 2 vuoden aikana, eli hiljaa hyvä tulee. Sit tarkastelen tilannetta ja asetan uuden tavoitteen. Olen lisännyt aktiivisuutta päiviin enkä löhöile kotona niin paljoa. Teen esimerkiksi pihalla hommia enemmän. Ajan nurmikkoa useammin, poimin marjoja, nypin rikkaruohoja jne. Koitan lisätä hyötyliikuntaa. Jätän auton kaupan pihalla kauimpana olevaan parkkipaikkaan, siivoan kotona reippaasti yms. Kävelyllä käyn satunnaisesti. Koitan saada noin 10 tuhatta askelta päivittäin.

Mun kohdalla ei siis ruokavalio oo paljoa vaikuttanut, ainakaan ilman liikuntaa, kun mun aineenvaihdunta on niin kökkö. Joskus oon noudattanut esimerkiksi vähärasvaista ruokavaliota ja liikuntaa harrastin 5-7 tuntia viikossa enkä laihtunut yhtään. Noudatin tätä 6 kuukautta. Kaloreita ois pitäny tulla tarpeeksi tona aikana. Nyt mun ruokavalio on melko vähähiilihydraattinen. Ketogeeninen tai vähähiilihydraattinen ruokavalio on ainaki saanut vatsan toimimaan ja ei ole vatsakipuja. Mutta mun kohdalla paino ei kyllä putoa millään ruokavaliolla ilman liikuntaa vaikka ylipainoa löytyykin monta kymmentä kiloa. 

Vierailija
7/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoko oli alussa? Mitä muutit?

Alussa talvella oli 100 kg. Ensin aloin tehdä lyhyitä kävelylenkkejä, nyt kävelen 12 000 askelta päivässä. Herkut ja limsat olen jättänyt pois, pari jätskiä tms syön viikossa. Lisännyt kasvisten ja hedelmien määrää, mutta syön kyllä tosi vähän päivässä verrattuna aiempaan. Nälkä ei silti ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme