Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Voi tuotanto.... Tää on erittäin huono tehtävä. Ihan p*ska ja pahasti eriarvoistava.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Kati voi olla niin vahingoniloinen?
Nauraa räkätti että ois kannattanu voittaa viikkokisa, kauhee hohotus päälle.
Onneks Marko sano et aika rajua hei tuo...
Ei tajuu että hän vetää vihkoon ton kisansa. Luuleeko se että äänestäjät arvostaa tollasta ilkeää ja toisia ihmisiä kohtaan inhottavaa pellehattuista kiusaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ihailee jotain tyhjäpää Paris Hiltoneita yms.
tänään kertoi että maisa torppaa, SABINA SÄRKKÄÄ ja vs-malleja
Vs-mallia matkikin eilisen lähetyksessä tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
OP on autisti, ei ymmärrä että ei eläimiä palvella. Eläin ei syö koska haluaa ja mitä haluaa.
Eläimillä kyllä on palvelijat, koska kuka muu heitä hoitaa?
Minulla on just koira sylissä odottaen rapsutusta eli palvelua
Vihkoon vetäneet:
Talossa nro 1 vihkoon vetäjä KATI, 2 Sasa 3 Ella, 4 Joel 5 Arttu
Mökissä nro 1 vihkoon vetäjä Paula, 2 Roope 3 Sami 4 Niko
Miten tuo voi kuvitella pääsevänsä pitkään lämpimään suihkuun, kun saavat mennä vain pkhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op pelaa iha selvästi, hän haluaa voittaa. Siksi jättäytyy sivummalle yms
Minä luulen, että se on tässä koronahässäkässä joutunut vahingossa taloon. Oli tyhjentämässä Triplan roskiksia, kun Virtanen tai joku muu tuotannon jäsen luuli sen olevan yksi asukkaista. Ajautui sitten taloon, kun kukaan ei saanut sen selityksestä selvää ettei ole asukki, on vain roskakuski.
REPS, kiitos nauruista. OP:kin räkättäisi tälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D
Mokaisit siis viikkotehtävän ja saisit nimeämispisteet seuraavissa nimeämisissä .
Mä en todellakaan pystyis olla eläimenä viikon ton kermapersesakin edessä.
Mielummin Sami talossa, kuin Minna.
Joel punnertaa Sasan kanssa.
Olin eilen ihan onneni kukkulilla kun sain Ruutu+ että jee nyt pääsee näkemään hehkutettuja asukkaita ja etenkin mökkiläisiä kun on niin huipuiksi tyypeiksi kuvailtu ja mitä mä näin: Roope kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta omista puheistaan ja syyttää vaan Krisseä, Roope mököttää ja uhriutuu. Niko suuttuu ja pilkkaa iästä vanhempaa naista josta on puhunut potaskaa selän takana, huutaa, kiukkuaa ja kovistelee että mitä hän muka on tehnyt.
Mökkiläiset pukeutuvat eläinasuihin: Roope mököttää ja uhriutuu, Niko suuttuu ja mököttää. Pois tuo kaksikko seuraavaksi ettei mene hukkaan koko Ruutu+ eihän noita neitejä pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D
Mokaisit siis viikkotehtävän ja saisit nimeämispisteet seuraavissa nimeämisissä .
Mitä mokaamista se on, jos eläin käyttäytyy lajityypillisesti? Esim. hevonen on saaliseläin ja hyvinkin säikky.
itse kyllä kuorisin noi porkkanat
Kiva nähdä Minna tänään studiossa :) Olispa Kimmo haastattelemassa
Vierailija kirjoitti:
O-P arvas että ne eläimiä
Ei se ollut arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi muka? Tuossahan on vain hyvinkin lajityypillistä käytöstä ja esimerkiksi mun oma koirani sopii tuohon kuvaukseen erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Kati voi olla niin vahingoniloinen?
Nauraa räkätti että ois kannattanu voittaa viikkokisa, kauhee hohotus päälle.
Onneks Marko sano et aika rajua hei tuo...
En voi sietää koko tyyppiä enää ollenkaan.
Olisivat kiusanneet paremmin ja voittaneet talolaiset.