Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
19521/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan tuo eläinpuoli olla paljon hauskempaa. Keksisivät vaikka ruveta huutelemaan keskellä yötä, niin maatilan hoitajien olisi pakko tulla katsomaan, mikä niillä on hätänä.

Joo näin kannattaa toimia. Ja koira voi säheltää sisällä ja läähättää toisten korvaan ja herättää yöllä.

Eläimiähän pitäisi kohdella ja hoitaa hyvin. Ei alistaa. Jos talolaiset alkaa alistamaan ja kiusaamaan mökkiläisiä niin tehtävä kusee siinä.

Mökkiläisten majoittuminen taas tonne alkeellisiin oloihin on kyllä aika perseestä. Eriasia olisi, jos olisivat jo olleet talossa eikä kahta viikkoa mökillä ja suurimmaksi osaksi ulkotiloissa.

Olisivat kiusanneet paremmin ja voittaneet talolaiset.

Vierailija
19522/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuotanto.... Tää on erittäin huono tehtävä. Ihan p*ska ja pahasti eriarvoistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19523/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Kati voi olla niin vahingoniloinen?

Nauraa räkätti että ois kannattanu voittaa viikkokisa, kauhee hohotus päälle.

Onneks Marko sano et aika rajua hei tuo...

Ei tajuu että hän vetää vihkoon ton kisansa. Luuleeko se että äänestäjät arvostaa tollasta ilkeää ja toisia ihmisiä kohtaan inhottavaa pellehattuista kiusaajaa.

Vierailija
19524/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella ihailee jotain tyhjäpää Paris Hiltoneita yms.

tänään kertoi että maisa torppaa, SABINA SÄRKKÄÄ ja vs-malleja

Vs-mallia matkikin eilisen lähetyksessä tyylillään.

Vierailija
19525/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on autisti, ei ymmärrä että ei eläimiä palvella. Eläin ei syö koska haluaa ja mitä haluaa.

Eläimillä kyllä on palvelijat, koska kuka muu heitä hoitaa?

Minulla on just koira sylissä odottaen rapsutusta eli palvelua

Vierailija
19526/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkoon vetäneet:

Talossa nro 1 vihkoon vetäjä KATI, 2 Sasa 3 Ella, 4 Joel 5 Arttu

Mökissä nro 1 vihkoon  vetäjä Paula, 2 Roope 3 Sami 4 Niko

Vierailija
19527/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa taas kiinni Joelissa

Vierailija
19528/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi kuvitella pääsevänsä pitkään lämpimään suihkuun, kun saavat mennä vain pkhuoneeseen.

Vierailija
19529/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Op pelaa iha selvästi, hän haluaa voittaa. Siksi jättäytyy sivummalle yms

Minä luulen, että se on tässä koronahässäkässä joutunut vahingossa taloon. Oli tyhjentämässä Triplan roskiksia, kun Virtanen tai joku muu tuotannon jäsen luuli sen olevan yksi asukkaista. Ajautui sitten taloon, kun kukaan ei saanut sen selityksestä selvää ettei ole asukki, on vain roskakuski. 

REPS, kiitos nauruista. OP:kin räkättäisi tälle. 

Vierailija
19530/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahavia maijjola

Vierailija
19531/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D 

Mokaisit siis viikkotehtävän ja saisit nimeämispisteet seuraavissa nimeämisissä .

Vierailija
19532/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan pystyis olla eläimenä viikon ton kermapersesakin edessä.

Mielummin Sami talossa, kuin Minna.

Vierailija
19533/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel punnertaa Sasan kanssa.

Vierailija
19534/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen ihan onneni kukkulilla kun sain Ruutu+ että jee nyt pääsee näkemään hehkutettuja asukkaita ja etenkin mökkiläisiä kun on niin huipuiksi tyypeiksi kuvailtu ja mitä mä näin: Roope kieltäytyy ottamasta mitään vastuuta omista puheistaan ja syyttää vaan Krisseä, Roope mököttää ja uhriutuu. Niko suuttuu ja pilkkaa iästä vanhempaa naista josta on puhunut potaskaa selän takana, huutaa, kiukkuaa ja kovistelee että mitä hän muka on tehnyt.

Mökkiläiset pukeutuvat eläinasuihin: Roope mököttää ja uhriutuu, Niko suuttuu ja mököttää. Pois tuo kaksikko seuraavaksi ettei mene hukkaan koko Ruutu+ eihän noita neitejä pysty katsomaan.

Vierailija
19535/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin tuolla eläimenä, niin alkaisin kyllä todella vaikeaksi. Eihän jonkun koiran tai lampaan tarvitse olla mikään säyseä otus, koirakin voi olla villi ja huonosti käyttäytyvä :D Heittelisin tyynyjä, varastaisin ruokaa pöydältä, en tottelisi käskyjä, kävisin ihmisten päälle makoilemaan, kerjäisin rapsuja, vinkuisin ulko-oven edessä, pistäisi makkarin ja kylppärin ihan sekaisin... Ja vaikka lampaana vaan möllöttäisin ulkona, yrittäisin karata jatkuvasti takaisin mökille ja pistäisin hanttiin koko ajan. Olisi muuten mahtavaa, jos keskellä yötä mökkiläiset keksisivät jotain vaivaa, vaikka hevonen säikkyisi pimeässä liikkuvaa kukkoa, saisi hirveän hepulin ja talolaisten pitäisi herätä rauhoittelemaan eläimiään :D 

Mokaisit siis viikkotehtävän ja saisit nimeämispisteet seuraavissa nimeämisissä .

Mitä mokaamista se on, jos eläin käyttäytyy lajityypillisesti? Esim. hevonen on saaliseläin ja hyvinkin säikky.

Vierailija
19536/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä kuorisin noi porkkanat

Vierailija
19537/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä Minna tänään studiossa :) Olispa Kimmo haastattelemassa

Vierailija
19538/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O-P arvas että ne eläimiä

Ei se ollut arvaus.

Vierailija
19539/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi muka? Tuossahan on vain hyvinkin lajityypillistä käytöstä ja esimerkiksi mun oma koirani sopii tuohon kuvaukseen erittäin hyvin.

Vierailija
19540/104451 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Kati voi olla niin vahingoniloinen?

Nauraa räkätti että ois kannattanu voittaa viikkokisa, kauhee hohotus päälle.

Onneks Marko sano et aika rajua hei tuo...

En voi sietää koko tyyppiä enää ollenkaan. 

Ketju on lukittu.