Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
16321/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami rupes mollaamaan vihreitä ja Haavistoa BB tuotanto rupes antamaan runtua mökille.

Vierailija
16322/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on ihan paras😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16323/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen äänestämään Markoa, jos on häädössä. Homoja, enkä transuja äänestä koskaan,

koska mä inhoan niitä, en siis äänestä  missään, enkä myöskään ole äänestänyt edellä mainittuja koskaan.

Vierailija
16324/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB Suomi, tuotantotiiminne on epäonnistunut. Poistukaa talosta.

Vierailija
16325/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näänkö oikein, et Krissen käyttämä laastari on salvekvickiä? Vai voisko olla hansaplastia jopa?

Kyllä se ihan jesaria on.

Söpöintä on kun hän katselee itseään pienestä taskupeilistä.

Vierailija
16326/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Virtanen liian pehmo ja lepsu tämän shown vetäjäksi?

On. Pitäs saada pari vittumaista keski-ikästä akkaa käsikirjottaan tätä.

Vierailija
16327/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB:n tuotanto alottanut aikasin ryyppäämisen 😃

😂 ”Olli-Pekka sisällä tupakoiminen on kielletty”

On niillä kyllä ollut näitä kieltoja ja kuulutuksia laatiessa miettimistä mitä kaikkea mahdollista ihmispolo voikaan talossa keksiä.

Vierailija
16328/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olisin kunnon sika.

Vierailija
16329/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pop

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Marko lähtee mokailee kun on varattu.Hän on kiinittänyt huomiota ,että Sasa kiinni joelissa niin siksi eilen kysyi.Tuskin on kiinostunnut Sasasta joka ei tee mitään.

Minä huomasin jo seuraavana päivänä kun Marko oli talonpuolelle tullut, miten Sasa viehätti Markon silmää.

Toki Marko varmaan uskollisena pysyy kihlatulleen viehtymyksestään huolimatta.

Kyllä se silti vois dumpata cumit Sasan rasvaiseen "silmään"

🤮🤮🤮

Onkos talossa tai mökillä muita sinkku hetero naisia kuin pulla.

Vierailija
16330/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sainion on myös teamsissä.

Vierailija
16331/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näinks  ja kuulinks mä oikein, osaaks Kessu stepata??? Kukaan ei sanonut mtn, mut WAUTSI! Oon pitänyt tyyppiä vastenmielisenä junttina, mut nyt nous osakkeet. Tai sit käsitin väärin. steppasiko kessu?

Vierailija
16332/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Marko lähtee mokailee kun on varattu.Hän on kiinittänyt huomiota ,että Sasa kiinni joelissa niin siksi eilen kysyi.Tuskin on kiinostunnut Sasasta joka ei tee mitään.

Minä huomasin jo seuraavana päivänä kun Marko oli talonpuolelle tullut, miten Sasa viehätti Markon silmää.

Olisivat jo pussanneet totuus tehtävä pelissä ellei Kati jakelis sääntöjä ei pussailuu, alastomuutta.

Vierailija
16333/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se pallero Sasa löi Joelia sängyssä aivan yllättäen täysillä perseeseen, niin että lämähdys vain kaikoi huoneessa. Joel sanoi, että teko on seksuaalista ahdistelua. Eikö BB tosiaan puutu naissten tekemään ahdisteluun. Jos Arttu olis lyönyt esim. Katia yhtäkkiä täysillä perseelle, jätkä olis joutunut välittömästi puhutteluun ja ehkä jopa poistettu talosta. Joel ei tykkää ton palleron lähentelyistä ja on ilmaissut sen moneen kertaan, mutta BB ei tee mitään. Missä hitossa on taas se tasa-arvo ja säännöt?

Vierailija
16334/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökin asukkailla raikaa Roopen nauru. Kessu hymyilee säästeliäästi. OP mietteissään. Paulakin puhuu jotain. Kristiina komennettiin varastomökille bb:n toimesta. Missäs Minna on? Minna syö.

Onko se Kessunnyt pitänyt Minnalle sitä asiallista puhuttelua jota lupasi, että Minna saisi kuulla että vähempikin paasaus ja suunvuorojen vienti riittäisi kaikkien mielestä?

Vierailija
16335/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pop

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se silti vois dumpata cumit Sasan rasvaiseen "silmään"

🤮🤮🤮

Onkos talossa tai mökillä muita sinkku hetero naisia kuin pulla.

Ei mutta minä voin mennä. En syö kaikkia suolapähkinöitä enkä pizzaa. En käytä kaikkea aikaa meikkaamiseen ja kieroiluun. Mutta Markon kanssa voisin saunoa tuntitolkulla.

Vierailija
16336/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko läpsäytti Sasaa juu,mutta varmasti ihan huumori mielessä.Marko muutenkin on huippu tyyppi.Tuskin lähtisi pettää tyttöystäväänsä.

Joelilla käsi kävi taas Timon takamuksessa

aika hyvin kun ovat vastakkaisilla sängyillä, tinon vieressä on marko ja ella

Vierailija
16337/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta päiväähän netissä on jo ollut äänestys käynnissä. Vähiten ääniä saanut häädetään.

Missä?

https://vote.securycast.com/bb

Tuolla näkyy KAIKKI asukkaat, mutta mä käsitin, että joku lähtisi hävinneen joukkueen puolelta eli mökiltä. Eikö näin ollutkaan?

Vierailija
16338/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinalla on laastarisuhde.

Vierailija
16339/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että Minnasta jauhetaan ja jauhetaan. Miksei katso sitten talolaisia, jos he ovat niin mielenkiintoisia.

Onko ihmisillä vaikea ymmärtää, että ei asukkaat voi olla ylipirteitä ja kiinnostuneita kaikesta montaa viikkoa. Noi on ollu 2 viikkoa, eikä ne ole tehnyt mitään.

Talossakin vaan maataan, eikä tehdä mitään.

Mutta ei, Minna seisoo ärsyttävästi, Minna puhuu väärin, Minna ei puhu mitään, Minnalla on tyhmä ilme.. oikeesti.

Jos minua joku ärsyttää niin tuotanto. Mitään ei tapahdu.

Missä kukaan on valittanut, että Minna ei puhu tai häntä ei kiinnosta? voisiko olla niin, että porukka tykkää mökkiläisista, mutta ei erityisemmin Minnasta? 

Aiemmin valitettiin siitä, kunnes alkoi puhumaan. Tää antaa minusta vain täydellisen kuvan siitä miten kiusaus koulumaailmassa tapahtuu. Se "erilainen" ei koskaan ole tarpeeksi hyvä. Minna välillä vähän hitaasti etenevä, mutta Minnan kanssa käydyt keskustelut ovat olleet kaikkein mielenkiintoisimpiakin. Minna ei ole menevä, mutta ei kukaan noista ole menevä 12 viikkoa.

Tietenkin jos se niin kovasti ärsyttäisi tuolla niin voisihan sitten sanoa, että "puhuisit vähän lyhyemmin, kun ei jaksa keskittyä niin kauaa".

No silloin täällä huudettaisi, että taas Minnaa kiusataan, ei anneta puhua niinkuin haluaa.

Ehkä eivät siksi sano kun haluavat olla kohteliaita ja eivät halua loukata.

Yleensä kun ollaan porukassa ei pidetä kovin pitkiä puheenvuoroja tai monotonisia esitelmiä. Että kaikki pääsisivät puhumaan ja saisivat puheenvuoron sujuvasti.

Minnahan sanoi itse, että jos hänelle sanoo jostain hän pyrkii muuttamaan käytöstää tai tekemistään, niin että kaikki olisivat tyytyväisiä.

Aika erikoinen olettamus, että täälläkin ajatellaan että tappiin asti ollaan hiljaa asioista ja sitten kun pää räjähtää, niin sanotaan rumasti päin naamaa.

Minä puhun paljon ja pitkästi, ja minulle on sanottu, että puhun vuoden jos en lopeta. Kun tästä on sanottu, niin ihmiset näyttää sormillaan "lyhyesti" -merkkiä, tai pyytää vastaamaan lyhyesti niin tiedän että nyt ei jakseta 3 tunnin jorinaa.

Ja kuten nyt sinäkin tavallaan annat ymmärtää, että on aina sen kömpelön tehtävä lukea ajatuksia. Sinulta ei sosiaalisesti taitavana tarvitse tietenkään odottaa, että voisit ystävällisesti huomauttaa. Kun asiasta on sanottu, on sitten eriasia jos toinen ei välitä tästä.

Vierailija
16340/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että ohjaaja missasi tämän:

Kun Markon salatehtävä paljastui ja talolaisille selvisi Minnan olevan edelleen mukana kisassa, naiset siirtyi keskenään jonnekin (makkariin?) puimaan asiaa. Olisin niin halunnut kuulla mitä Kati, Sasa ja Ella puhuivat omassa pikkupiirissään Minnasta. Sen sijaan kamerat kuvasi vain miesten pallopeliä todella kauan. Naiset saivat mahdollisesti läyhätä pitkään ja hartaasti 24/7-katsojien ulottumattomissa. Niin typerää, ettei seurattavia kameroita ole enemmän! 😡

Eivät halunneet että Minnan julkikiusaaminen jatkuu. Ymmärrettävää.

mi kä vi tun kiu saa mi nen . tä tä jak san e del leen ih me tel lä.

jouk ko psy koo si pääl lä min na fa neil la.

min naa ei o le kiu sat tu tuol la ker taa kaan.

mi kä jul ki kiu saa mi nen???????

O ta lääk kee si.

Ota itse lääkkeet. Ihan selvästi kiusattiin. Haluatko itse, että sinusta aletaan puhumaan selän takana, että olet ihastunut johonkuhun ja juonia, että tää esittäis ja tulis kiehnäämään sun kylkeen ni katotaan mitä se ihastunu sanoa.  Ja todellisuudessa et edes olisi ihastunu yhtään kehenkään. SInusta vaan tehtäisiin ihastunut kälätätien puheissa. 

Tää on ihan selvää kiusaamista mitä tapahtuu myös työpaikoilla 

Suntiohan oli ihan lätkässä Arttuun ja myönsi sen itsekin ja kuvittelee edelleen että "tuolla siviilissä" kohtaavat ja arttu paukuttaa häneltä tajun kankaalle edestä ja takaa.

Silmä ja korva käteen, et taida paljon seurata tapahtumia.

Minna kohteliaasti sanoi läyhääjälle että et ihan vääräsä tarkoittaen että Arttu miellyttävä ja komea. Eikä todellakaan ollut ihastunut yli 10 v nuorempaan Arttuun. Kyllä ämmät läyrysi ja juoni mutta Artulla ei munaa sanoa Minnalle että tulivat hälle kertoon ja hän oli siten tietoinen.

Ketju on lukittu.