Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että on tylsää meininkiä. Tuotannon pitäisi toimia pian, koska suurin osa asukkaista on muuttunut apaattisiksi ja flegmaattisiksi, ja vaikuttaa masentuneilta. Ei tällaista ole kiva katsoa - ja vielä vähemmän kiva olla tuolla.
Olisi tosi mielenkiintoista, jos mökkiläisille ilmoitettaisiin nyt, että hekin voivat mennä talolaisten kanssa saunaan. Saunassa olisi paljut kuumana ja muutama kalja/siideri per naama, mökkiläiset saisivat olla siellä talolaisten kanssa 3-4 tuntia ja sen jälkeen palata mökille. Sitten kahtiajako voisi jatkua vielä ensi viikon, jos se on suunnitelmana, mutta torstaina nimeämiset suoritettaisiinkin päittäin - talon väki nimeäisi mökkiläisiä ja mökki talolaisia. Olisi aivan todella mielenkiintoista nähdä, kuinka tärkeä vaikutus ensivaikutelmalla onkaan (se muutama tunti yhteistä sauna-aikaa) sekä miten se muovautuu jälkipuinnin ja muiden mielipiteiden vaikutuksesta. Tällainen skenaario olisi erinomainen energiapiikki asukkaille ja loisi ihan uudenlaista pöhinää, koska toisen puolen asukkaista keskusteltaisiin varmasti päiväkausien ajan. Lisäksi se toimisi varmasti motivaattorina piristää asukkaita, koska tällä hetkellä useampi asukas on avautunut huonoista fiiliksistään ja tekemisen puutteen aiheuttamasta passivoitumisesta.
Muuten hyvä, mut oispa tosi kiva tippua talosta joidenkin ihmisten parissa tunnissa saaman ensivaikutelman perusteella. Ja vähän hankala ehkä nimetäkin melkein viikon päästä joitakin, joita nähnyt vain sen max. 3-4 tuntia.
Joo tässä on kyllä, mutta toisaalta usein käy myös niin, että asukkaat ei nimeä häätöön niitä asukkaita, jotka katsojat haluaisivat häätää :D Sitten pitää valita joidenkin periaattessa kivojen asukkaiden välillä. Esimerkiksi itse haluaisin Ellan tai Artun pois, mutten usko, että nämä joutuu häätöäänestykseen ihan heti. Mutta siis jotain mielenkiintoisempaa hommaa näille ja pakansekoitusta kaipailisin, ja niin varmaan asukkaatkin.
Hauska kun joku täällä sanoi Sasaa pieneksi ja pyöreäksi, pyöreä joo, mutta hän sanoi tänään olevansa 172cm. Ei toki pitkä, mutta ei mikään pienikään. Artusta yllätyin, että on jopa 188cm. Olisin veikannut 180cm maksimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsonnut tota touhua niin eipä niillä lystiä ole.Viime kaudella sai nauraa.Tupu (vanhempi )heittäytyi niin hyvin mukaan ja välillä sai nauraa niiden pelleillyille.Nyt on Joel joka makaa vaan .Noh vähän heittivät jotain kattoon sängyllä.Yks ajattelee vaan herkkuja ja Joelia huoh.Tosiaan kenet ottaisin kapakkaan ? Marko ekana (ainakin puhuu ).Timo ehkä ,mutta ei koko iltaa käärme juttuja. Naisista vaikea sanoo.Krisse ehkä.Ei ainakaan Sasaa.
Mä ottaisin kapakkaan OP:n, Nikon, Roopen, Timon ja Ellan.
Mä lähden teidän mukaan! Marko voi kans tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on kuin kivi kengässä. Tietyn aikaa sitä kestää, mutta ajan myötä se alkaa jäytämään yhä enemmän ja enemmän ja loppuviimein ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin pyrkiä pääsemään siitä eroon.
Olettekobihan nuoria?? Itsecpystyisin Minnan kanssa olemaan tuolla mutta noista muista en kelpuuttais kun Roopen ja Kristiinan.
Oletko itse, kun luulet kemioiden olevan iästä kiinni? Mäkään en pystyisi. Olen 45v. Arvioi itse olenko nuori. Mä saan hyviä keskusteluja aikaan teini-ikäisten lasteni, heidän kavereiden, ikäisteni ja työssäni asiakkaiden kanssa joista vanhin on 101v. Ei mulle ole pitkään aikaan ollut mikään juttu, että saman henkisten ihmisten pitäisi olla kanssani saman ikäisiä. Enkä pidä kiinnostavuuden kriteerinä samanlaisia mielipiteitä. Sehän olisi sama kuin keskustelisin peilin kanssa. Erilaisuus on hyvä juttu. Mutta silti, ketään kiusaamatta, voin sanoa, että en tulisi Minnaa jaksamaan suljetussa kopissa paria tuntia kauempaa. Isossa esim. työporukassa hän olisi ihan ok ja jopa rikkaus.
Mitä väliä, kun ei Minnakaan välttämättä viihtyisi sinun kanssasi suljetussa kopissa. Hän silti sietää muita ihmisiä, vaikka eivät olisikaan samanlaisia ja omaisi samanlaisia mielipiteitä. Jokaiselle jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on paennut tuonne poikien taakse Minnaa
Kristiina ei jaksa enää kuunnella pätkääkään narisevaa Minnaa, siltä meni totaalisesti hermot sen nuivaan, laahaavaan puhetyyliin.
Paula ei kestä kun hävisi kisassa ja imago romahti ja Katilla romahti kun kiusasi. Molemmat suorittajakovismuijat sai siipeensä heti ja Sini eniten, sekä Tiia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Markolle kuuluu? En oo uskaltanut kattoo, kun iskeytyy kuviin aina Arttu ja Joel makaamassa tai se yks hekottaa jollekin, mille ei tunnu löytyvän mitään syytä.
Mitä siis Markolle kuuluu. Voiko se hyvin siellä talossa?
Meni hermot möllötykseen ja karkas evakointihuoneen kautta mökille. Välissä poltti kolme tupakkia ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsonnut tota touhua niin eipä niillä lystiä ole.Viime kaudella sai nauraa.Tupu (vanhempi )heittäytyi niin hyvin mukaan ja välillä sai nauraa niiden pelleillyille.Nyt on Joel joka makaa vaan .Noh vähän heittivät jotain kattoon sängyllä.Yks ajattelee vaan herkkuja ja Joelia huoh.Tosiaan kenet ottaisin kapakkaan ? Marko ekana (ainakin puhuu ).Timo ehkä ,mutta ei koko iltaa käärme juttuja. Naisista vaikea sanoo.Krisse ehkä.Ei ainakaan Sasaa.
Mä ottaisin kapakkaan OP:n, Nikon, Roopen, Timon ja Ellan.
Mä lähden teidän mukaan! Marko voi kans tulla.
Marko sattui jostain syystä unohtumaan, hyvä että muistit 😃
Onkohan Timon motiivi hakea bb kokea sama kuin hoitamansa eläimet? Siis olla suljettuna random lajitovereiden kanssa häkkiin. Paljon tylsää makoilua töllisteltävänä, satunnaisia muka-virikkeitä ja "eläintenhoitajat" määrää kaikesta, esim. milloin pääsee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on paennut tuonne poikien taakse Minnaa
Kristiina ei jaksa enää kuunnella pätkääkään narisevaa Minnaa, siltä meni totaalisesti hermot sen nuivaan, laahaavaan puhetyyliin.
Kristiinahan esitti suvaitsevaista alkuun ja osoittautuu ahtaaksi.
Miksi Kristiina pitää välillä jotain "lappua" nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun joku täällä sanoi Sasaa pieneksi ja pyöreäksi, pyöreä joo, mutta hän sanoi tänään olevansa 172cm. Ei toki pitkä, mutta ei mikään pienikään. Artusta yllätyin, että on jopa 188cm. Olisin veikannut 180cm maksimissaan.
Riippuu mihin vertaa, mun silmissä Sasa on pieni, mutta johtunee siitä kun itse olen 196cm.
M
Vierailija kirjoitti:
Paulaa on ottanut Minnassa joku hermoon alusta asti. Muutenkin tuntuu, että Paula ei siedä kohta enää mitään eikä ketään. Mitäs läksit nii.
Mieti Paula ollut 3 krt naimisissa niin itsekkäältä vaikuttaa jos asiat menee niinkuin toivoo on ok.
Taas Kessu yritti päteä ja väitellä asialla mistä ei tiedä mitään. Joo lähäriksi pääsee ilman lääkelaskuja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Paula ei puhu Minnan kanssa? Paula yli 40 v ja Minba 38 v niin luulis olevan puhumista. Vai eikö tuo Paula osaa puhua?
Ootko trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonne pitäs laittaa joku Minnalle sopiva uskovainen sinkkumies.
Miksi pitää saada jotain parinmuodostuksia aikaiseksi? Parempi vaan kun ei tule. Kutuparit ovat tylsintä BB -talossa.
Riippuu paljon kutuparistakin.
Eevis & Jukka 🤮
Tero & Tuuli ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sasa 172? Luulin et 165 max, ite oon sen verran :D
Halojata halloo, täällä mökkiradio: onko joku tuotannosta sanonut ettei tänä vuonna tule bileitä?
Minna taloon ja noi muut vois olla loppuajab tuolla. No Timo tuonne mökkiin.
Oli kyllä hienoa kun Krisse oli Minnan puolella,eihän Minnasta ole kenellekään ole tosiaan mitään harmia.