Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onpas tylsä perjantai-ilta kyllä, jossei kohta jotain tapahdu, niin leffa tulille..
4 petiä on vapaana talossa. Artun vieressä 2 ja Sasan ja Katin vieressä 2 vapaata paikkaa. Ei taloon pääse kuin neljä. Roope, Kristiina, Minna ja Paula taloon.
Tuotantohan on jo monta kertaa sanonut, että tällä kaudella ei känniörvellysjuhlia tule. Joskus myöhemmin ehkä alkokin tulee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Juoko noi joka päivä tuolla ruuankin kanssa pepsi maxia ja ruuat on tollasia tosi tuhteja? Aina leipää ja jotain kermapastaa tai nistipataa eikä kasviksia nimeksikään. :D
Nistipataa? Onko Sörkän nistit päätyneeet talolaidten pataan?
Mä kyllä tykkään enemmän talolaisista
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Aivan käsittämätöntö paskaa tämän vuoden BB, huomaa että sanoma on sekaantunut siihen.
Talossa ei tehdä mitään muuta kuin maataan, sohvilla, sängyillä ja puhutaan paskaa.Miksi talossa on taas, tran - suja, ho - moja, läs - kejä ym.
Johtuuko siitä että tuo tran - su crystalsnow on hämmentämässä tuota pas - kaa, ei yhtään hyvän näköistä ja runkoista naista.
Tosiaan! Viime vuonna oli aivan sama homma. Tai no yksi ok milffi, mutta tuntuu itseasiassa käsittämättömältä kun tuota miettii. Kauneus kuitenkin yleensä kiehtoo ja myöskin myy, minkä tuntuisi kiinnostavan tuotantoa laajemminkin. Vai onko ne kaikki jotain hame korvissa ullisevia pakkohomottajia?
Roope on tyypillinen junttihinnnttti. Minnan edessä mielistelee sitä ja kun Minna on poissa, niin puhuu pazkaa siitä Oksettava hinu-r-i.
Mä kanssa huomasin kun Sasa heitti Markolle kun heitti tuletko mun kanssa tonne ? Ihan hanurista kun ei kahta kameraa talossa !!!!!!!!!!!!!!
Kessu tuli sisään "Minnaa pakoon". Minna oli puhunut ruokahävikistä, Kessua oli alkanut taas vituttaa ja oli piruuttaan sanonut sille että hän ainakin heittää ihan huvikseen ruokaa roskikseen, vaikkei oikeesti heitä.
Roope nauraa kun Kessulla menee kaikesta minnassa hermot. "Ootte te kyllä semmosii"
Kessuakin kyllä naurattaa toi jatkuva ärsyyntymisensä.
Kristiina totesi että "onhan toi minna nyt ihan harmiton sillai" Niin Kessu myönteli, mutta silti se vituttaa.
Ja mistä sen muka edes tietää onko minna harmiton, kristiina on niin nuori ja hölmö, kuvittelee että asiat ovat aina sitä miltä näyttäät.
Agatha Christien kirjoissa murhaaja on yleensä sellanen harmiton minna.
:D
Vierailija kirjoitti:
Roope on tyypillinen junttihinnnttti. Minnan edessä mielistelee sitä ja kun Minna on poissa, niin puhuu pazkaa siitä Oksettava hinu-r-i.
Just äsken sanoi muille, että Minna on kuitenkin ihan harmiton ja tarkoittaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ,että Ahomaa ja Virtanen ryybs taloon tarkoitetut oluet ja siiderit. Siksi mitään ei päädy perille saakka.
No älä liioittele, eilen oli yksi kalja päätynyt mökkiin. Minusta aika avokätistä.
Vierailija kirjoitti:
Minnan pitää jotenkin kokoajan nyt nauraa ja olla hilpeä, vaikkei edes tietäisi mille muut nauraa, esittää että kuuluu joukkoon. Sellanen esittäjä katri-helena-äänineen.
Mun mielestä Minna on sympaattinen ja aito. Ei hänen tarvitse esittää kuuluvansa joukkoon koska hän todella kuuluu siihen, nuo ovat kaikki Big Brother asukkaita, Minna mukaan lukien. Tykkään myös Minnan äänestä, se ei ole kova eikä kimittävä vaan rauhallinen ja miellyttävä. Katri-Helenalla on kaunis ääni, vertaus häneen on kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasa on niiiiin nolo. Toivottavasti saavat juotavaa ja Joel sanoo vihdoin suoraan mitä ajattelee.
Joel on nolo jos tarvitsee juotavaa, että pystyy sanomaan mielipidettään.
Johan se on ystävällisesti koittanut sanoa ties kuinka monta kertaa mutta kun ei mene perille donitsiaivolle. Sanoisi sitten kännissä vähän rumemmin.
Mä olen ollut kipeänä kotona tämän BB:n aikana ja muutenkin aika paljon katsonut enkä ole huomannut. Yks tiukka "LOPETA" niin eiköhän mene perille. Ei ole niin vaikeaa. Näin naisen näkökulmasta voin sanoa, että jos ei tota osaisi niin kurjaa olisi oma elämä. Ymmärrän miehen nössöyden, on niitä naisissakin, mutta älkää nyt viitsikö, että tuossa kuviossa vaan se nainen olisi se niiiiiin nolo. Se oli se alkuperäinen juttu.
Oiskohan täällä muita jos mentäis yhdessä boikottiin? Tänään ei avata koostelähetystä telkkarista ja huomenna klo 8-15 24/7 tauolle. Sais edes vähän näpeilleen tuotanto tästä paskasta
Luhdan rotsit maksaa 170e. Naisten takki on Eirala ja miesten JUNGAR.
En ostais.
M kirjoitti:
Aivan käsittämätöntö paskaa tämän vuoden BB, huomaa että sanoma on sekaantunut siihen.
Talossa ei tehdä mitään muuta kuin maataan, sohvilla, sängyillä ja puhutaan paskaa.
Pakottaako joku katsomaan?
Jaa-a, saapa nähdä tuleeko kaljusta Markosta seksikäs vai turnoff...
Kieltämättä tuo niskan tatuointi on niin whitee trashh kun olla ja voi, vaikka eihän minun sitä tarvitsisi katsella kun Marko tulisi lähetyssaarnaajan asennossa möyhentämään.
T: Tapsa 47 v
Vierailija kirjoitti:
Juoko noi joka päivä tuolla ruuankin kanssa pepsi maxia ja ruuat on tollasia tosi tuhteja? Aina leipää ja jotain kermapastaa tai nistipataa eikä kasviksia nimeksikään. :D
ja sit vielä sen kermapastan päälle lisätään majoneesia... joel ja arttu suursyömärit vielä lisäsivät isot köntsät voita päälle. ihmekään kun suomalaiset on niin lihavia.
Kristiina on aina ärsyttävämpi mitä useammin hän seuraa kuin koira Roopea. Hän on aina siellä missä Roope on. Muualla Kristiinalla on hyvin tylsä ilme ja mitään saamaton.
Minne sasa ja marko meni?