Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
On noi talolaiset vähän hömelöitä kun eivät ole edes osanneet spekuloida että Minna olisi mökillä
Kyllä talonväki ansaitsi voiton. Hyvän herjan Tiia jätti jälkeensä. Mitäs nimesivät Tiian. Marko kosto oli tehokkain tuossakin kisassa.
Vierailija kirjoitti:
EI äänestetä Minnaa pois, muuten ei nähdä talolaisten ilmeitä kun yhdistävät - tolvanat!
Ihan se ja sama. Mulle riittää se, että tietävät sen vaikka olevan äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannossa ei osata näitä tehtäviä ollenkaan. Joku idea otetaan, mutta taidot ei riitä idean kehittelyyn ja toteutukseen.
Tehtävä oli ihan hauska.
Minnan salaaminen on ainakin Markon tehtävä, mut miten noita muita on ohjeistettu? Mitä tapahtuu, jos Minna paljastuu jonkun muun kuin Markon takia?
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan kun mökkiläisiä. Minna kyllä rasittaa, valittaa kuinka haluaisi takaisin talon puolelle eikä tajua pitää suutaan kiinni. Kotiin lähdössä :D
Sama täällä. Toivoin, että talo häviäisi, että saisi jonkun turhakkeista pois, mutta toisaalta siinä oli iso riski, että häädössä olisi ollut juuri ne ainoat mielenkiintoiset, Timo ja Marko. Mökillä paljon mielenkiintoisemmat tyypit, mutta nyt kun hävisivät, niin toivottavasti sieltä häipyy se yksi ainoa turha, Minna.
MItä nuo talolaiset vieläkin määkii tehtävästä, se loppui jo puoli tuntia sitten. Get over it!
Vierailija kirjoitti:
Timo: "Oliko se OP joka seisoi minun lähellä."
Joel: "Haisiko pahalle?"
Aika paha kuitti roskakuskista. :(
Joelin pisteet laski, vaikka alhaalla olleetkin sohvamakoilusta ja hiljaisuudesta. Ulos.
Mulla on jääny pari päivää väliin, tietääkö talolaiset että minna on tuolla mökkipuolella?
Marko häädetään jos paljastuu.
Ainakin talolaisten energiataso nousi hetkessä, kun meno on ollut melko aneemista.
Voi voi Minna.. kaikki mitä suusta pääsee on jotenkin todella awkward.. nyt selittää kuinka Kristiinan ampumien pallojen nopeus oli ainakin 150km/h...
Mua naurattaisi jos vain Minna sais rankkua, talolaiset ovat rikkoneet sääntöjä ilmaan mitään ongelmia tai rankaisuja, taitaa olla että "broidi" suosii talolaisia kaikessa mahdollisessa. Virtasen hermostuminen Minnaan oli osittain huvittavaa, mutta itse on aiheuttanut kaiken tän kaaoksen. Jos Minna ja Marko olis jätetty ulos finaalista niin oltaisiin tältä kaikelta vältytty. 6 vs 6 olisi ollut sopiva määrä. Joten vaikka Minna meni mokaamaan, niin suurin fiasko on tuotannossa ja heidän virheissä. Tätä kautta on vaikea enää edes pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minna nosti käden kesken kisan? Mitä siinä oikein tapahtui? Anteeksi kun kyselen, mutta kun en pääse katsomaan nyt ja uteliaisuus kiehuu.
halusi lukea tehtävänannon uudestaan oli jo useampi ammus ammuttu ja Minna oli yksi maalitauluista, ei ollut mitään syytä lukea enää ohjeita ja nosti kysyessään samalla naamaria ylös, ilmeisesti kukaan ei tunnistanut Minnaa oli talossa pelkkää ilmaa näemmä.
Niin, mistäpä mökkiläiset tietää, että katsojat äänestää just niiden mieleen. Minna jätetään ja tehdään niiden elämästä helvettiä. Minnakin voi luottaa suosioonsa. Kenethän ne laittaa toiseksi äänestykseen? Kessun? Nikon? Paulan? Itse laittaisin Kristiinan tai Paulan.
Vierailija kirjoitti:
Timo: "Oliko se OP joka seisoi minun lähellä."
Joel: "Haisiko pahalle?"
Aika paha kuitti roskakuskista. :(
Sehän oli sitä talon: "OP on larppaaja" - läppää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä talonväki ansaitsi voiton. Hyvän herjan Tiia jätti jälkeensä. Mitäs nimesivät Tiian. Marko kosto oli tehokkain tuossakin kisassa.
Marko on ollut kyl kova kilpailija tässä viikkotehtävössä et hyvä herja oli :D
EI äänestetä Minnaa pois, muuten ei nähdä talolaisten ilmeitä kun yhdistävät - tolvanat!