Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Artulla oo muuta asentoa kuin tuo selällään makuu?
Arttu haluaa esitellä bulgeaan, vaikka kalu on aivan toimintakyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Artulla oo muuta asentoa kuin tuo selällään makuu?
Ei. Vähintään kainalokarvat, mutta mieluiten myös rintakarvat näkyen. Paras skenaario on, jos Sini ilmestyy kainaloon niitä hipsuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sini on kuulemma poistettu talosta???? Pitääkö paikkansa, onko täällä tietoa?????
Pk-huoneessa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty katsomaan mökin meininkiä ton Nikon takia. Ihan helvetin raskas tyyppi.
Mä en taas pysty katsomaan mökkiä Minnan takia enkä taloa Sasan takia. Joten mä en katso mitään 😁 Kumpikaan ei ole paha ihminen, mutta puhe vaan ärsyttää. Kaikilla meillä on omat ristimme 😃 Luulen, että tulisin vähän pöpiksi talossa.
Mitäh... Pelaako tuotanto talon pussiin? Antoivat Katille pisteen, vaikkei työkalu noussut kokonaan ilmaan?
Toivottavasti Kati diskataan sääntörikkeiden vuoksi.
Talolaiset muutenkin tekevät mitä lystäävät, esimerkiksi eivät tottele kiroilukieltoa, joutaisi bb antaa kunnon rankut eikä mitään söpöä pyykinpesua. Häätöäänestykseen suoraan olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sini on kuulemma poistettu talosta???? Pitääkö paikkansa, onko täällä tietoa?????
Osaako kukaan kertoa?????
Kristiinalla ei kunto riitä kun on huohottanut alusta asti.
Niko haukkuu Katia idiootiksi ja tekee sylkemiseleitä. Ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla ei kunto riitä kun on huohottanut alusta asti.
Mutta mites palstalaiset nyt, kun ei voi läskitellä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kati diskataan sääntörikkeiden vuoksi.
Ei Roopeakaan diskattu, vaikka koski naruun kädellä. Bb on nykyään yhtä munaton kuin talon miehet.
Vierailija kirjoitti:
Niko haukkuu Katia idiootiksi ja tekee sylkemiseleitä. Ei yllätä.
Ja sen jälkeen haukkuu Katia epäurheilijamaiseksi :D Todella rasittava tyyppi toi Niko
En ois kuvitellut, että kaksintaistelu voisi olla tylsempää kuin talon tavallinen makoilu... Mut niin se vaan on. Kiitos tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Toi Kati ei puhu edes mitään tunnistettavaa murretta, mikä ihmeen vieriukko se on, hajuton ja mauton ylisuoriutuja. On jostain pk-seudulta varmaan.
Kati on Vaasasta. Siellä puhutaan puhekieltä, jotkut vähän leviämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan kertoa?????
Veikkaan salatehtävää
Mökkiläiset on huonoja häviäjiä.
Arttu vois avata vetskarin ja ottaa mulqqunsa esille.<3
KUKA NOIDEN HULLUJEN HUUTAMISTA JAKSAA KUUNNELLA, Niko, Minna ja Kristiinaa pitävät sellasta kakofoniaa yllä, että korvat menee täällä kotonakin lukkoon. Ihan sairasta huutamista. Ja minna vain yllyttää tota Nikoa huutamaan lisää,, saa siitä kai jotain perverssiä nautintoa kun on mamunn ihastus.
Kuka tuolla nyt haluaisi olla, ei kukaan.
Paulalta lähtee seuraavat pisteet Nikolle ja Minnalle. (hyvä)