Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo Sini ja Sasa ovat niin yksinkertaisia, etteivät tajua/tajunneet että toisten ihmisten pilkkaamisella ja kiusaamisella saavuta suosiota katsojien silmissä? Taisi unohtua ettei olla enää yläasteen koulumaailmassa.
Olisi molemmilla itsetutkiskelun paikka. Siniltä etenkin olisi odottanut kypsempää käytöstä. Aivan uskomatonta että tällainen on edes mahdollista aikuisten ihmisten kesken.
Hävetkää.Mä luulen, että he eivät edes tajua tekemistään kiusaamiseksi. Läppää vaan ja viihdykettä.
Ja todellisuudessa mitä julminta henkistä väkivaltaa ottaa seläntakana kiusanteon kohteeksi Minnan orastava arka ihastus Arttuun ja tehdä se vielä julmasti Minnalle tiettäväksi että ihastuksesi on huomattu ja sille on porukalla naurettu ja että myös Arttu on ollut tuossa naureskelussa mukana.
Vaikka Minna sanoisi jälkikäteen mitä jokainen tietää että tuo on sattunut Minnaa ihan saakelisti ja vahingoittanut Minnan psyykettä.
Tilannetta ei todellakaan paranna se että kaikki tehtiin kameroiden kuvatessa eli kaikki muut tiesi paitsi Minna.
Vieläkö itkette Minnaa. Mökissä on. Siirtykää etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Markku toi hyvää pössistä mukanaan, kun siirtyi taloon 🙂
Joutuu kyllä varmaan kohta lähtemään takaisin Hirvaskankaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo kessun puhe, tykkään kyllä tuosta pojasta!
Ehdottomasti suurin yllättäjä siinä, miten huono ensivaikutelma voikin kääntyä positiiviseksi.
Ei kai kukaan voi ottaa tuota talon suurinta valehtelijaa tosissaan? Heittää sellaista legendaa joka päivä että ei mitään rajaa.
Kessu trollaa, se on parasta :D
Punkerolle suun eteen jesaria! Ei kestä kuunnella näin aamutuimaan sen määkimistä ja mölinää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti suurin yllättäjä siinä, miten huono ensivaikutelma voikin kääntyä positiiviseksi.
No kyllä! Mäkin oon alkanu tykätä Kessusta. Vaikka onki aatemaailmaltaan erilainen, osaa kuitenki käyttäytyä kunnioittavasti ja yrittää ymmärtää muita.
Tai ainaki talossa.
Kessulla on pelisilmää. Sillä pääsee voittajaksi. Oli siviilissä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minna meni mökille englantia puhuvana ladyna, mutta nyt on palannut tonttumaiseksi hissukaksi.
Hän tarvis taas sitä ES:ssää.
Sasa sanoi Ellalle että he rauhallisemmat kuin mökkiläiset. Hahhah Sasanhan suu käy koko ajan, kuin papupata. Kermaperse naisethan valittaa kakkapöksyistä, ärräviasta ym Kukaan ei kelpaa nirppanokille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä! Mäkin oon alkanu tykätä Kessusta. Vaikka onki aatemaailmaltaan erilainen, osaa kuitenki käyttäytyä kunnioittavasti ja yrittää ymmärtää muita.
Tai ainaki talossa.
Jos ei olis kertonut menevänsä taloon trollaamaan ja valehdellut kuuluvansa vapaamuurareihin niin olis paljon positiivisemmat vibat. En vain pysty luottamaan mihinkään mitä hän puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainaki talossa.
Sama täällä! Ensivaikutelma aiheutti paljon ennakkoluuloja mutta nyt oon alkanut pitämään hänestä. Onneksi ei liikaa tuo aatteellisuuttaan, mikä alussa ärsytti tosi paljon.
Sama on käynyt mulle myös Paulan kanssa, pidin häntä aluksi tosi ärsyttävänä ja teennäisenä mutta nyt hän on yksi parhaita asukkaita.
Ja itseasiassa myös Nikon suhteen on käynyt sama.
Päinvastoin taas on käynyt Katin kanssa, pidin häntä aluksi hyvänä tyyppinä mutta nyt en jaksa katsoa yhtään.
Kessu on suurin salaliittoteoroitsija, epäilijä vaikka itse suurin huijaaja. Kuvittelee olevansa suurikin juoksija,valmentaja, uskovainen, poliitikko ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi ottaa tuota talon suurinta valehtelijaa tosissaan? Heittää sellaista legendaa joka päivä että ei mitään rajaa.
Miksi tätä alapeukutetaan? Uskooko joku oikeasti muunmuassa sitä että hän heittää keihästä 70m, juoksee 100 metriä 11 sekunnissa, hänellä on europarlamentaarikko kavereita tai että hän osaa nukkua silmät auki halutessaan?
Onko tuo talon ilmapiiri aina ollut tuollainen, jotenki vaivautunut ja teennäinen?
Vai onko Markon tuleminen tuonut vähä jotai jännitystä ihmisiin, että ilmapiiri jännittyy?
Oon kattonu pääasiassa mökkiä, mut nyt oon seurannut taloa et miten Marko pääsee jengiin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna meni mökille englantia puhuvana ladyna, mutta nyt on palannut tonttumaiseksi hissukaksi.
Hän tarvis taas sitä ES:ssää.
Ikävä ettei riitä omana itsenäään. Mitä se nyt sitten hänen kohdalla tarkoittaakin. Vaikea sanoa, kun on koko ajan rooli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainaki talossa.Jos ei olis kertonut menevänsä taloon trollaamaan ja valehdellut kuuluvansa vapaamuurareihin niin olis paljon positiivisemmat vibat. En vain pysty luottamaan mihinkään mitä hän puhuu.
Herrakerho. Eikä huolita ketä tahansa.
Mistä jauhoista Ella teki tuota peltileipää. Oliko pussissa suola ja hiiva mukana jauhoissa.
Haluaisin nähdä Ellan ja Sasan mökillä, varsinkin ne aamupäivän meikkaushetket tuulen ja sateen tuiverruksessa🤗🤗
Vegee viikko. Lihava poika räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Sasa sanoi Ellalle että he rauhallisemmat kuin mökkiläiset. Hahhah Sasanhan suu käy koko ajan, kuin papupata. Kermaperse naisethan valittaa kakkapöksyistä, ärräviasta ym Kukaan ei kelpaa nirppanokille.
Sellaisia isättä kasvaneet, walheellisen omnipotentit pulllukat inztabimut juuri ovat. Suuret luulot itsestään. Jonkun pitäisi sanoa niille suorat sanat.
Marko toi heti ainaki mielipiteen selväksi Sasan mies jahkailuun. Tai siis siihen et voi säätää talossa ku ei oo kerta erikseen sovittu että ollaan yhdessä tms.
Tai ainaki talossa.