Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hyvä viikkotehtävä kun mitään ei tapahdu
Mistä muistamme BB-sinijuristin:
* Oli kiimassa Arttuun ja yritti verhota kähmimisensä Minnan mustasukkaisuuden herättämiseksi
* Sai mieheltään avioerohakemuksen ja poistui talosta kahdeksantena päivänä.
Timo taisi sanoa että on entinen alkoholisti ja nyt talolaiset puhuvat shoteista ja drinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big Brotheriin valitaan erilaisia ihmisiä täyttämään eri tarkoituksia. Kaikki eivät ole tuolla siksi, että olisivat kiinnostavia itsessään, saati potentiaalisia voittajia. Osa on tylsää täytettä, joiden avulla muiden asukkaiden ominaisuudet korostuvat, ja jotka voidaan uhrata kauden alkuvaiheessa viihteen kärsimättä. Osa on ärsyttämässä, jotta saadaan katsojat pöyristymään ja keskustelemaan ohjelmalle mainosta antaen.
Mitenköhän tietoisia osallistujat itse ovat heille ajatelluista rooleista tai ajattelevatko asiaa?
Minä ainakin miettisin kovasti, olisinko vain neutraalia täytettä vai nähtiinkö minussa tilaisuus korostaa jotain ärsyttävää asiaa, kiihottaen vihantunnetta katsojissa.
Minkähän esimerkiksi Sini oletti omaksi tarkoituksekseen?
BB-kilpailijat ovat käytännössä hyväksikäytettyjä. Eivät he pääse itse valitsemaan, mitä näytetään. Normaali fiksu ihminen yleensä odottaa, että pelataan reilua peliä. Lopputulos voi olla paha järkytys. Viime (?) kauden se Eevis on kirjoittanut kokemuksistaan. En katsonut kuin muutaman jakson BB:tä, mutta luin jotain hänen blogiaan. Kiinnosti, koska olen itsekin tuon erään mysteerilafkan jäsen. Osallistujille ei anneta käytännössä mitään asiallista mahdollisuutta puolustautua tuota isoa koneistoa vastaan osallistumisen jälkeen, vaan se johtaa ohjelmaa katsoneiden vielä syvempään pilkkaan ("taitaa ottaa koville nähdä, millainen todellisuudessa on" tms.). Ikään kuin heillä ei olisi mitään käsitystä siitä, miten tuota ohjelmaa käsikirjoitetaan.
Kenestä tahansa voi tehdä halventavia kohujuttuja sopivalla näkökulmalla ja tiettyjen asioiden mukaan ottamisella ja tiettyjen pois jättämisellä.
Minulla ei kyllä ole hyvä käsitys juristeista yleisesti ottaen. Vaikuttaa, että pääasiassa ovat aika ylimielistä, narsistista porukkaa. Ehkä tuotannolla on jokin tarve yrittää vetää kölin ali kaikki, joista he ajattelevat, että nämä "kuvittelevat olevansa jotain".
BB ei voi näyttää materiaalia asioista joita ei ole tapahtunut eli kyllä jokainen talossa ihan itse tekemisensä tekee ja sanoo.
Tämä! Turha itkeä jälkikäteen mitä telkkarissa on näytetty kun itse on ne puheet puhunut. Ei se bb väkisin pistä ketään tuolla puhumaan läpiä päähänsä. Ite oot vastuussa siitä mitä puhut ja miltä se ulospäin näyttää.
Ja koosteissa on ollut ihan siistiä kamaa. Tosi kevyttä jopa verrattuna siihen mitä matskua olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sasa ja Arttu kiimapäissään ovat iskeneet toisiinsa silmät. Kuka tahansa aistii heidän välisen seksuaalisen jännitteen, nähdään ehkä sittenkin vielä seksiä.
Tämäoä olisi, Sinin bestis talossa ja ihastus panevat kun Sini häipynyt talosta.
Höpöhöp Joel ei pane ketään talossa. Joel säästää itteään kauniille blondilleen. Sasu kun jättäis rauhaan Joelin näpyt ym.
Viikko mennyt, ja meidän molemmat suuret akateemikot ovat hoitaneet itsensä jo ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muistamme BB-sinijuristin:
* Oli kiimassa Arttuun ja yritti verhota kähmimisensä Minnan mustasukkaisuuden herättämiseksi
* Sai mieheltään avioerohakemuksen ja poistui talosta kahdeksantena päivänä.
6 päivässä noihin lööppeihin, aika huonosti.
Voi jumankekka kun on ironinen postaus tuolla Sinin IG-tilillä: "Sillä ei ole väliä mitä olet. Mutta sillä on väliä, miten kohtelet muita."
The cheek she has!
En ole ehtinyt katsoa ohjelmaa, kukenut vaan täältä/ip-lehdistä juttuja. Mikä toi Minnan kiusaamiskuvio on? Kuinka alkoi, miten tuli ilmi, tajusko Minna itse asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jumalauta, eihän se voi olla mahdollista että tuotanto kertoo KESKELLÄ YÖTÄ asukkaalle, että BTW sun mies haluaa eron!!!! Joten aivan selvää ettei Sini vielä tiedä että on julkista!! (voi tietää kyllä että mies aikoo hakea eroa jos ne on jotain harkintajuttua pohtineet ennen taloon lähtöä)
Samaa mieltä, mutta minkähän takia Sini on jo silloin ollut itkuinen ja todennut, että haluaisi jättää leikin kesken?
On voinut pyytää isoveljeltä jotain, ja kun ei ole saanut tahtoaan läpi on ajatellut että uhkailemalla poislähdöllä saisi tahtonsa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Viikko mennyt, ja meidän molemmat suuret akateemikot ovat hoitaneet itsensä jo ulos.
Mitä korkeampi koulutus niin epäpätevämpi bb taloon. Sinne tarvitaan sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sasa ja Arttu kiimapäissään ovat iskeneet toisiinsa silmät. Kuka tahansa aistii heidän välisen seksuaalisen jännitteen, nähdään ehkä sittenkin vielä seksiä.
Artulla on fetissi pullukoita naispalleroita kohtaan. Minna oli liian tasapaksu tikku Artulle.
Ei Sasa eikä varsinkaan Sini ole niin pyöreitä, että voitaisiin puhua fetissistä. Monia miehiä kiihottaa salaa ajatus siitä, että pääsisi panemaan Sasan kokoista naishormonia huokuvaa söpöliiniä. Sitä vaan ei miehet sano ääneen, kun media on aivopessyt miehet luulemaan, että vain laihaa pienitissistä naista on ok himoita.
Katsoin tuon kohdan missä luettiin posti ,että Sini lähtennyt.Ihan oikein teki hänen miehensä.Viikko oltu talossa niin tuo akka on saannut paljon aikaa.Minnaa mollasi ,miehet olikin poikia kun ne ei lämmennyt hänelle ja nolasi kansan edessä perheensä.Joskus pitäisi miettiä tekemisiään ja eikä olla vain minä minä.Voi ja miten käy Ellan kanssa? Yksinään varmaan tuhertaa meikkejään.
Vierailija kirjoitti:
Joelkin on nyt rennompi.
Paitsi että Joel ei pääse eroon tosta iilimadosta. Sitä oikeasti ärsyttää. Joel usein katsookin muualle, kun Sasa puhuu. Nytkin joutui sanomaan: Lopeta!, kun toinen nyplää.
Siis onko nää tyypit saanu vielä ryypätä ollenkaan? Mulla on menny vähä ohi kun en kerenny viime viikolla enkä viikonloppuna oikeen seuraamaan. Kovasti tuntuu ainaki janottavan :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä korkeampi koulutus niin epäpätevämpi bb taloon. Sinne tarvitaan sivistystä.
Ei vaan tunneälyä ja tilannetajua. Kyllähän sivistystä koulutuksesta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla on fetissi pullukoita naispalleroita kohtaan. Minna oli liian tasapaksu tikku Artulle.
Ei Sasa eikä varsinkaan Sini ole niin pyöreitä, että voitaisiin puhua fetissistä. Monia miehiä kiihottaa salaa ajatus siitä, että pääsisi panemaan Sasan kokoista naishormonia huokuvaa söpöliiniä. Sitä vaan ei miehet sano ääneen, kun media on aivopessyt miehet luulemaan, että vain laihaa pienitissistä naista on ok himoita.
No eiköhän ne himot tule ihan biologian sanelemana, että minkälaisesta tykkää. Ei mitään tekemistä median kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallerot kiinnostaa lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä, ei eurooppalaisia.
Joelkin on nyt rennompi.