Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi, joku Kristiina herättää noin paljon aggressiivisia tuntemuksia palstalaisissa? Vai parissa kolmessa palstakirjoittelijassa kenties vaan? Jos hän on mielestänne tapetti, joka ei tuo mitään taloon ja jonka puuttumista ei kukaan edes huomaisi, niin eikö hän ole täysin vaaraton siellä ohjelman loppukahinoissa ja -äänestyksissä?
Sehän riittää, että ette äänestä häntä voittajaksi. Äänestäkää omaa suosikkianne. Ja sitten kun ohjelma on ohi, voitte ryhtyä keräämään voimia seuraavaa kautta varten.
PS. Joel voittajaksi.
Ei niitä niin paljon ole kuin näyttää. Täällä on ainakin yksi himovihaaja, joka laittaa näitä viestelä viiden minuutin välein. Lokakampanja ollut jo useamman viikon käynnissä. Tekee varmaan amnatikseen sitä. Saattaapi olla jonkun talolaisen läheinen. Ei tuollaista vihaa mikään muu selitä.
Vimmainen Krissen haukkuminen lisääntyi kun Marko putosi, onkohan Makella vähän tylsää?[/
Vai onkohan joku Krissen läheinen pistänyt käänteiskampanjan pystyyn täällä?
Oikeesti toi kiusaaminen sellainen äänestyskampanjajuttu, eihän tuta tyttöä ole kukaan kiusannu, kaikkia muita kyllä on.
En ymmärrä miksi Krisse-vihaajille on niin kamalaa kun Krisse on pois kuvista muualla lepäilemässä. Minä olisin ikionnellinen Jos Arttu ja OP olisivat parikin tuntia jossain muualla kuin kameroissa ja saisi katsella sitten vaan omia suosikkejaan.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina: "Mä tuun hetkeksi ainakin tänne lepäilemään, etten tuu pajalle". Miten hel-vetin työtävieroksuva voi olla? Aina on joku vaiva ettei voi osallistua tehtäviin!
Joel tietää hyvin miltä Krissestä tuntuu, sehän ei koulutuksesta huolimatta käy töissä. Pelailee vaan konsolipelejä päivät pitkät.
Viimepäivinä joku on intoutunut haukkumaan Joelia erittäin rumaan sävyyn. Herää kysymys onko antipatioita kansan rakastamaan leppoisaa kaveria kohtaan. Vai onko jonkun muun asukkaan fani joka koittaa mustamaalata.
P.S ei auta haukkumiset, hukkaan heitettyä työtä
Eetuellalla uudet kulmakarvat, hiukset ja kynnet. Kohta kaikki valmiina Artun tuloa varten. Vain takareiän valkaisu tekemättä josta puhui talossa. Kohta siitäkin varmaan kuva instassa.
Joel siis todellakin pötköttelee paketoidessaan. 😳 tuollainen kun olisi jossain kauppakeskuksessa töissä paketoimassa, niin olisi sekin näky.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan kamera ei näytä Krisseä.
Onko hän huonovointinen vai onko joku kehon osa kipeä. Meni ohi.
Pitäisi olla todella kipeä että kehtaisi laistaa tuosta työsavotasta.
Hän poistui juuri talosta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Krisse-vihaajille on niin kamalaa kun Krisse on pois kuvista muualla lepäilemässä. Minä olisin ikionnellinen Jos Arttu ja OP olisivat parikin tuntia jossain muualla kuin kameroissa ja saisi katsella sitten vaan omia suosikkejaan.
Hyvä kun on pois .. ei oo ikävä
Vierailija kirjoitti:
Eetuellalla uudet kulmakarvat, hiukset ja kynnet. Kohta kaikki valmiina Artun tuloa varten. Vain takareiän valkaisu tekemättä josta puhui talossa. Kohta siitäkin varmaan kuva instassa.
Toivottavasti olet jo varannut ajan mt-toimistosta. Pakkomielteesi on huolestuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Pekka tai Krisse voittaa ovat just sellaisia joita ei hetkauta muiden tekemiset.Omia itseään.Tyynejä ja
rauhallisia seuraavat sivusta muiden törttöilyjä mutta eivät itse törttöile!!!
Krissellä on kylläkin eniten kameralle esiintymistä.
Millä silimällä katot? Pojat esittää kun sille päälle sattuvat. Usseesti. Paitsi Joppe ok. Postia tuli.
Etenkin ne kun krisse yksinään huoneessa ja tekee jotain "urpoa" niin on jopa häiritsevän läpinäkyvää esittämistä/joidenkin katsojien kosiskelua. Surullista kyllä, menee läpi useille ihmisille... Tuskin himassaan yksin samoja asioita puuhastelee
Voi, otan sydämestäni osaa suruunne.
Joku kysyi jo tunteja sitten, mitä mielenkiintoista Krisse on tällä viikolla tehnyt tai sanonut.
Kukaan ei vastaa.
Johtuisiko siitä, että Kristiina on tylsä asukas...
Vierailija kirjoitti:
Viimepäivinä joku on intoutunut haukkumaan Joelia erittäin rumaan sävyyn. Herää kysymys onko antipatioita kansan rakastamaan leppoisaa kaveria kohtaan. Vai onko jonkun muun asukkaan fani joka koittaa mustamaalata.
P.S ei auta haukkumiset, hukkaan heitettyä työtä
Minusta Joel on muuttunut viime päivinä jotenkin apaattisemmaksi ja kireäksi. Minua on alkanut ärsyttämään myös se huojuminen seistessä ja jotenkin koko tyyppi kun ei anna taloon enää oikein mitään. En minä nyt vieläkään Joelia mitenkään vihaa, mutta olen kyllästynyt ja nykyään tykkään eniten Juliasta, sillä hän on minusta aivan ihana ja tuo naurullaan iloa taloon, mutta en ymmärrä miksi minun sen takia pitäisi mustamaalata Joelia. Kai sitä saa mielipiteensä kuitenkin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei pysty stalkkaamaan ja haukkumaan!
Olisko kenenkään muun asukkaan huonovointisuudesta ja osallistumattomuudesta tullut tällaista numeroa?! Aivan sairasta toi joidenkin JATKUVA valitus Kristiinasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun on pois .. ei oo ikävä
Oli liian raskasta työsavottaa hänelle, ei voinut millään jatkaa, mutta melko iloiselta näytti, kun poistui lepäileen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi jo tunteja sitten, mitä mielenkiintoista Krisse on tällä viikolla tehnyt tai sanonut.
Kukaan ei vastaa.
Krisse se pitää keskusteluita hengissä päivästä toiseen ja saa jotkut kanssa-asukkaat sekaisin, aika moni Krisse-vihaaja on jo lentänyt pihalle. Aika hauskaa :)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastaa.
On niin tylsä, että täälläkään ei koskaan mitään kirjoitella..😏
Joppe näyttää lihoneen tämän viikon aikana erityisen paljon, näkyy selvästi kun pitää tuollaista joulupukin kaapua. Nilkatkin on turvonneet.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastaa.
Eiköhän tähän sun kysymyseen ole vastaus siinä, että tälläkin viikolla palstalla ei juuri muista puhutakaan kuin Krissestä, joten eiköhän siinä jotain mielenkiintoista silloin ole. Tuskin valkoisesta tapetista sivutolkulla kukaan jaksaisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei pysty stalkkaamaan ja haukkumaan!
Olisko kenenkään muun asukkaan huonovointisuudesta ja osallistumattomuudesta tullut tällaista numeroa?! Aivan sairasta toi joidenkin JATKUVA valitus Kristiinasta!
Onko jo laskettu monta kertaa pesi hampaat tänään? Vai onko laskija joutunut hoitoon?
Koska ne ei ole niin suuria tapahtumia kuin sä kuvittelet.