Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtanen antoi kyllä epämääräisen ympäripyöreän vastauksen kun kysyttiin miksi äänestystilanne muuttuu niin radikaalisti loppua kohden.
Toiset käyttää sadan äänen tai tuhannen äänen paketteja viimeisten minuuttien aikana.
:D LOL vai miten se nuoriso sanookaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään äänestetään Arttua, ja laitetaan ulos homppeli hommiin!
Joo! Ja Krisseä.
Saatais olla viikko ilman Kristiinaa.
Se ois todella hyvä!
Aloittttakaa jo turbolla menemään.
Eilinen tilanne. 1. Vili, 2. Paula 3. Arttu 4. Op 5 Krisse 6. Julia 7. Joel
Hyvältä näyttää.Laitoin Kristiinalle ääniä. Ärsytti, kun veti tupakkaa, kun olisi pitänyt kävellä.
Ja vielä muka "laina" tupakkaa Julialta.
Vierailija kirjoitti:
MIlloin asukkaat saavat tietää, ketkä pakkaavat tavaransa? Kerrottiinko heille se jo eilen?
Ihmettelivätkö illalla kun nimettyjä ei tullut, mitä niille on kerrottu?
Taitaa olla taas pikkulikalla joku vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisten valenimeämisten perusteella tuli vahvasti sellanen olo että Julia on kova peluri. Tietää että Krisse ja Jope on suosittuja katsojien keskuudessa, tiesi sen jo tullessaan taloon. Valitsi heidät nyt finaaliin ja vakuutti kuinka hyvin tulee näiden kans toimeen, mut joku ilmeiden ja kehon kielessä vaikutti feikiltä, lässyttää ja on niin ylintä ystävää. Mä en usko että on yhtään niin höpsö ja harmiton kun antaa ymmärtää. Se haluaa olla finaalissa ja tietää tasan tarkkaan kenen vanavedessä sinne pääsee.
Minua häiritsi Julian perusteluissa se, että ei missään vaiheessa puhunut, että nämä ansaitsisivat voiton vaan sanoi useaan kertaan, että haluaa näiden jäävän taloon, koska itselle olisi mukavampaa olla talossa, kun nämäkin olisivat talossa. Eli ei ajatellut lainkaan mahdollisuutta, että itse lähtisi talosta.
No kuinka muuten olisi täytynyt ajatella???
Tottakai tuossa tilanteessa täytyy uskoa mahdollisuuteen, että olisi itse paikalla vielä viimeisen viikon.
Ei se tuo sitä etteikö olisi pelko omasta tippumisesta. Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Joelia kun ei tiedä millainen 👺 OP oikeasti on!
Olipa outoa kumminkin kun OP valitsi Joelin ensimmäiseksi taloon jääväksi viimeiselle viikolle. Kaippa OP:n päässä jotain oikeita ajatuksia saattaa olla?
Mastermind on katsokaas ihan pihalla. Hän on keskittynyt Krisseen ihan samalla sokeudella kuin tämän palstan pakkomielteinen krissespämmääjä. Krissesitä ja krissetätä. Mastermind ei pidä Joelia 'minään', niinhän hän sviittiyönä Paulan kanssa naureskeli Lievestuoreen Norpalle. OP on keskittynyt mustamaalaamaan ja halveksimaan ja kadehtimaan Kristiinaa, eikä tajua että Joel on se todellinen ykkönen.
Tottakai OP valitsi Joelin ykkösenä finaaliin, koska kuvittelee, ettei tällä ole mitään mahdollisuuksia voittoon, kun Joel ei ole samanlainen 'ihan hullu' ja koko ajan 'mielettömissä psykooseissa' kuin OP itse eli OP:n mielestä Joel on tylsä, hän itse ei. Arttu sai yhden pisteen OP:lta, koska tietää, että Arttu pilasi mahdollisuutensa Ellan kanssa sekoilemalla (luultavasti OP ei kyllä tajua että minkä takia sitä Ellaa inhottiin, koska jatkaa ihan samalla linjalla kuin Ella eli tympeänä selän takana kateellisena läyhääjänä).
Trolli-Pekka sai vain kolme slaissia, prkle, Krisse söi ne pari muuta. Paitsi että ei syöny. Söi Vili ja Arttu ja vähän vissiin se norppakin. Mutta Trolli-Pekka ei uskalla bromanceilleen sanoa yhtään mitään, parempi vaahdota naiselle tyypilliseen miehiseen tyyliin, tosin OP pauhaa vain selän takana. Kun Joel kysyi OP:lta suoraan, että mikä nyt on ongelma, kerro (kaikki olivat paikalla) - ei OP:lta tullut kuin sitä muminaa ja hymistelyä ja painui vain Paulan ja Artun kanssa pk-huoneeseen.
Miten OP menee noin niin kuin omasta mielestä noi mastermindailut? Khihihihihihiiii.
Loistava analyysi 👍🏻
Eiks tunti oo mennyt jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Paula: "täällä on monta semmosta ihmistä joita ei nää enää ikinä, onneksi".
ohHOH!
Samaan hän sanoi ALiasta pelatessaan Vilin kanssa: 'Lapin-reissu ei tule tapahtumaan tällä porukalla'.
Ja oikeassahan Paula on, tuskin tuolla monikaan hänen kanssaan olla missään tekemisissä ohjelman jälkeen, varsinkin kun selän takana läyhäämiset ja pelaamiset tulee ilmi.
Toista on varmasti Joelilla: uskoisin että hän solmi tuolla useammankin sellaisen ihmissuhteen, josta voi tulla jopa elämänikuinen. Ainakin itse haluaisin Joelin kaltaisen ihmisen ystäväkseni ehdottomasti - heitä on vain niin lohduttoman harvassa, sen sijaan Paulan kaltaisia löytyy kakskymmentä tusinassa. Ja kaikilla yhtä suuret luulot itsestään. Tyhjää täynnä kumisevat.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa outoa kumminkin kun OP valitsi Joelin ensimmäiseksi taloon jääväksi viimeiselle viikolle. Kaippa OP:n päässä jotain oikeita ajatuksia saattaa olla?
Mastermind on katsokaas ihan pihalla. Hän on keskittynyt Krisseen ihan samalla sokeudella kuin tämän palstan pakkomielteinen krissespämmääjä. Krissesitä ja krissetätä. Mastermind ei pidä Joelia 'minään', niinhän hän sviittiyönä Paulan kanssa naureskeli Lievestuoreen Norpalle. OP on keskittynyt mustamaalaamaan ja halveksimaan ja kadehtimaan Kristiinaa, eikä tajua että Joel on se todellinen ykkönen.
Tottakai OP valitsi Joelin ykkösenä finaaliin, koska kuvittelee, ettei tällä ole mitään mahdollisuuksia voittoon, kun Joel ei ole samanlainen 'ihan hullu' ja koko ajan 'mielettömissä psykooseissa' kuin OP itse eli OP:n mielestä Joel on tylsä, hän itse ei. Arttu sai yhden pisteen OP:lta, koska tietää, että Arttu pilasi mahdollisuutensa Ellan kanssa sekoilemalla (luultavasti OP ei kyllä tajua että minkä takia sitä Ellaa inhottiin, koska jatkaa ihan samalla linjalla kuin Ella eli tympeänä selän takana kateellisena läyhääjänä).
Trolli-Pekka sai vain kolme slaissia, prkle, Krisse söi ne pari muuta. Paitsi että ei syöny. Söi Vili ja Arttu ja vähän vissiin se norppakin. Mutta Trolli-Pekka ei uskalla bromanceilleen sanoa yhtään mitään, parempi vaahdota naiselle tyypilliseen miehiseen tyyliin, tosin OP pauhaa vain selän takana. Kun Joel kysyi OP:lta suoraan, että mikä nyt on ongelma, kerro (kaikki olivat paikalla) - ei OP:lta tullut kuin sitä muminaa ja hymistelyä ja painui vain Paulan ja Artun kanssa pk-huoneeseen.
Miten OP menee noin niin kuin omasta mielestä noi mastermindailut? Khihihihihihiiii.
Eikö Arttu, Joel ja Krisse olekaan enää tiimi, koska Arttu ja Joel eivät valinneet enää Krisseä mieleiseensä finaalikolmikkoon vaan OP:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtanen antoi kyllä epämääräisen ympäripyöreän vastauksen kun kysyttiin miksi äänestystilanne muuttuu niin radikaalisti loppua kohden.
Toiset käyttää sadan äänen tai tuhannen äänen paketteja viimeisten minuuttien aikana.
:D LOL vai miten se nuoriso sanookaan :D
Mikäs nyt noin naurattaa?
Itse olen kahdesti tänä vuonna käyttänyt sadan äänen pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36573 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Arttu, Joel ja Krisse olekaan enää tiimi, koska Arttu ja Joel eivät valinneet enää Krisseä mieleiseensä finaalikolmikkoon vaan OP:n.
Juntit pelkää nuorta, hyvän itsetunnon omaavaa nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohHOH!
Samaan hän sanoi ALiasta pelatessaan Vilin kanssa: 'Lapin-reissu ei tule tapahtumaan tällä porukalla'.
Ja oikeassahan Paula on, tuskin tuolla monikaan hänen kanssaan olla missään tekemisissä ohjelman jälkeen, varsinkin kun selän takana läyhäämiset ja pelaamiset tulee ilmi.
Toista on varmasti Joelilla: uskoisin että hän solmi tuolla useammankin sellaisen ihmissuhteen, josta voi tulla jopa elämänikuinen. Ainakin itse haluaisin Joelin kaltaisen ihmisen ystäväkseni ehdottomasti - heitä on vain niin lohduttoman harvassa, sen sijaan Paulan kaltaisia löytyy kakskymmentä tusinassa. Ja kaikilla yhtä suuret luulot itsestään. Tyhjää täynnä kumisevat.
Hyvin ajateltu ja kirjoitettu. Täysin paikkaansa pitävä analyysi.
onko yleisössä ainoastaan läheiset koska marko ei voi mennä kirjoitti siitä instaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohHOH!
En ymmärrä miten pelaamiset voisi olla ystävyyden tiellä. Kyseessähän on peli, johon haetaan ja sitten suututtaisiin siitä, että joku pelaakin tuota peliä. :D
Lisäksi mitä läyhäämisiin tulee, niin kyllähän niistä ovat saaneet maistiaisia. Eikä nekään vähät ole tuntuneet vaikuttavan miltään. Tekeekö tuo talo ymmärrystä lisää... Niitä on vaan pidetty yhden hetken turhautumisena.
Itse en kylä pärjäis Paulan kanssa mitään reissuja. Mulla on elämässä jo yksi paula. Hänen kanssaan on kiva tavata pitkästä aikaan ja sitten nauttia, ettei liian usein tavata. ;)
Joel ja Arttu ovat myös keskenään keskustelleet, ettei kaikkien kanssa tule pitämään yhteyttä talosta poistuttua. Esim Arttu varmasti käy Viliä moikkaamssa iisistikin, sen sijaan Joel karttelee tätä tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
onko yleisössä ainoastaan läheiset koska marko ei voi mennä kirjoitti siitä instaan
Vai olisko hänellä henkilökohtaisia esteitä? - esim lapsiviikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjotti koronarajoitukset pilasi illan
Vierailija kirjoitti:
No mites ne koronarajoitteet meni? Ei sinne ainakaan yli 20 henkilöä saa ottaa, ja jos tuotannolla on järkeä, ei ehkä edes läheisiä, koska siinähän ne eri asukkaiden läheiset sekoittuu.
Katinkaan läheiset ei päässeet studioon Vaasan pahan koronatilanteen takia silloin kun Kati oli putoamisvaarassa (ja tippui).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjotti koronarajoitukset pilasi illan
Miksi se ei kelpaa syyksi katsojille? Pitää lähteä spekuloimaan muuta.
Mikä tuossa taas kestää kun piti mennä sohvalle jo vaikka kuinka kauan sitten. Taas odotellaan jotain.
Minua häiritsi Julian perusteluissa se, että ei missään vaiheessa puhunut, että nämä ansaitsisivat voiton vaan sanoi useaan kertaan, että haluaa näiden jäävän taloon, koska itselle olisi mukavampaa olla talossa, kun nämäkin olisivat talossa. Eli ei ajatellut lainkaan mahdollisuutta, että itse lähtisi talosta.