Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt arttu sanoi, että Roope oli liian äänekäs, no entäs Arttu itse? 🙄
No onhan ne nyt eri tavalla ollut. Arttu ei ole mikään äänekäs niin, että höpöttäisi vaan huvikseen "turhia". Mut eikö nyt ole naurettavaa tällaisessa ohjelmassa äänestää pihalle syystä, että on on liian puhelias?
Ellan lähdön jälkeen Arttu on ollut äänekäs. Onko luonnostaan tuollainen ?
Joko ovat heränneet? Joel on hipsinyt siihen missä Marko nukkui ja Paula viereen. Miksi Paula ei mennyt omalle paikalle. Alkujaan Paula nukkui op n ja Artun välissä ja Joel Artun vieressä. Äänestystä johti Vili, Arttu, Paula. Paula voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä p:tä... Ei jumakauta. Ne ketkä ovat vastuussa tämän tuotantokauden fiaskosta, pitäisi laittaa maksamaan jokin sakko tai jotain. Tämä on jo kaikkien aliarvioimista, niin katsojien kuin kisaajien. Vai onko tämä kilpailu siitä kuinka , helpolla ihmisiä kusetetaan? Hävetkää koko BB- tiimi.
Hyvää kritiikkiä monelta. Enemmän tuollaisia. Minä myös aina peukutan hyvinkirjoitettuja ja perusteltuja kannanottoja. Tässä on sopivasti mahikset omien käsitysten tsekkailuun kun seuraa peukkuja ja kuuntelee kuuppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne nyt eri tavalla ollut. Arttu ei ole mikään äänekäs niin, että höpöttäisi vaan huvikseen "turhia". Mut eikö nyt ole naurettavaa tällaisessa ohjelmassa äänestää pihalle syystä, että on on liian puhelias?
ON liian äänekäs kälättäminen syy äänestää pihalle, varsinkin jatkuva hihkuminen ja kirkuminen ja kiljuminen. Ärsyttää tod paljon. Ei jaksa katsoa eikä varsinkaan kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Oisko Julia klassikko.
Siitä voi tulla. Ensipainos on pieni, sillä se on kolttasaamenkielellä ja kertoo transvestiitin hottentotin tarinan Pääsiäissaarten bb-talossa.
Antakaa Krisselle ääniä. Se on mahdollista saada nyt pois. Nyt kannattaa taktikoida, jos oma suosikki on vaikka Joel.
Mä ymmärän hyvin OP:n fiiliksiä. Mua ärsyttää Krissessä kans se itsekkyys ja lellikin osa. Ei se mikään kiusattu ole, se on lellipentu.
Vierailija kirjoitti:
3.30.. Paula ja Arttu siellä saman peiton alla, kovin on pitkän aikaa tasaisen epämääräistä liikehdintää. Joelkin siirtyi kauemmaksi nukkumaan
Paula moneen kertaan että "nyt nukutaan.
Komentaakseenko muita, vai hämätäkseen. Jossain välissä paula kävi vessassa. Ja peitonalusrauhattomus jatkui.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista kukaan nähnyt jonkun ilkeyttä.
Arttu nyt ei ainakaan. Tykkäs Ellan huumorista. Menee just rajalla. Kaipa tuo on Ellaan vähän ihastunut. Jäi hämärän peittoon kun suutahti ja tais näyttää keskaria ja lähti vähäksi aikaa olkkarista niin että meni tunteisiin.
Mitä ne sitten Ellasta sanoivat kun Arttu suutahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON liian äänekäs kälättäminen syy äänestää pihalle, varsinkin jatkuva hihkuminen ja kirkuminen ja kiljuminen. Ärsyttää tod paljon. Ei jaksa katsoa eikä varsinkaan kuunnella!
Liikaa kiroilee oli hyvä että paha asia kysymyksessä.
OP on ihan hauska veikko ajottain . Mutta sano itsestään että sanoo suoraan joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa . Takanapäin kauhea läyhääjä ja virnisteliä …... että huh huh .
Joel vaikeni diblomaattisesti. Tosin sanonut aiemmin rumasti Krissestä ja Vilistä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Krisselle ääniä. Se on mahdollista saada nyt pois. Nyt kannattaa taktikoida, jos oma suosikki on vaikka Joel.
Suotta sitä Paulaa sinne laittaa Vilin kans kun ei saa ääniä talolaisilta. Krisse voisi tämän viikon perusteella saada.: OP, Paula, Arttu?,
Arttu jos vastassa kaikki lähtee.
Artulle voisin antaa muutaman äänen su.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärän hyvin OP:n fiiliksiä. Mua ärsyttää Krissessä kans se itsekkyys ja lellikin osa. Ei se mikään kiusattu ole, se on lellipentu.
OP on kyllä kieroin pelaaja. Aina haukkumassa muita takanapäin . Eilenkin jauhoi tuohuksissaan että Krisse ja Joel on saanut lisää olutta . Oneksi Arttu oikasi asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan lähdön jälkeen Arttu on ollut äänekäs. Onko luonnostaan tuollainen ?
On. Ihan luonnostaan ihmiselle käy niin, että käytös muuttuu ympäristön ja mm. seuran mukaan.
Artun näkemys siitä, miks hänet mahdollisesti äänestettäis pois:
Kaljaa kittaava juntti, joka ei tiedä mistään mitään.
Sisäänpäinkääntyny, joka ei puhu tunteistaan -> ne ei kuulu "p*rsrei'ille eli katsojille.
Saattaa loukata huumorillaan ihmisiä, vaikka ei niputa huumoriaan ja arvomaailmaansa samaksi asiaksi.
4 pitsaa oli ja 7 asukasta. OP sai vähiten ja tulikin tunteenpurkaukset.