Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arttu ollut homo aina? Onko tietoa?
Jos olisi homo, huutaisi krpää, eikä vttua pllua.
On se kumma, kuinka syvästi ihmisiä on järkyttänyt kahden aikuisen välinen ihastuminen ja se ksi sekä "heteron näköisen" henkilön mahdollinen epäheterous. Mikä siinä niin kiinnostaa tai on mielestänne erikoista? Muuta syytä en keksi kuin että olettepa kuplassa eläneet, jos ette ole aiemmin törmänneet seksuaalisuuden tai sukupuolen moninaisuuksiin. On jo aikakin avartaa näin rajoittunutta maailmankuvaa. Uskon, että ahdistus helpottaa, kunhan alkujärkytyksestänne pääsette.
Markokin sen sanoi, Artulle kelpais vaikka jalaton orava. Seksuaalisesti aktiivinen tapaus ja ottaa kenet saa, Ella nyt sattui suljetussa tilassa olemaan hetkellisesti nro 1. Arttu luultavasti kokee olevansa ihan hetero.
Ihan hyvin Ella voi olla nro 1 ulkomaailmassakin. Se on eri asia, missä he olisivat kohdanneet, jos eivät olisi talossa olleet. Mistä päättelet, että Arttu kokee olevansa hetero? Eivät kaikki koe tarvetta seksuaalisuutensa lokeroimiseen tai suuntautuneisuutensa julistamiseen maailmalle.
Havaitsen tässä samaa asennetta kuin Oopeen kommentissa aikaisemmin, kun hän sanoi jotain, että eihän Arttu VOI OLLA Ellaan ihastunut, vaan sen täytyy olla esitystä kameroille. Viittasi transsukupuolisuuteen aivan kuin transhenkilöön ihastuminen olisi jollain tavoin mahdotonta. Sitä juuri ihmettelenkin, kuinka monilla on yleistys hyväksyttävästä tai sopivasta seksuaalisen haluamisen tai ihastumisen tavasta ja puuttuu täysin käsitys siitä, että muitakin yhtä hyviä tapoja on olemassa. Että esimerkissä Oopee ei aidosti tuntunut ymmärtävän sellaisen todellisuuden olmassaolon mahdollisuutta, jossa Arttu olisi ihastunut Ellaan ja harrastanut seksiä hänen kanssaan vain siksi kun halusi. Näin kuitenkin kävi, eikä siinä ole mielestäni mitään erikoista, eikä se myöskään ole merkki Artun yliseksuaalisuudesta tai muusta kummasta selityksestä, mitä täällä on haettu.
Läpän heitto jalattomista oravista ei ehkä ole kovinkaan syvälliseksi argumentiksi tarkoiettu.
Ketä kiinnostaa toisen intiimi elämä, eiköhän ala riittää tämä Ellan muistelo.
Minua ei mitenkään järkyttänyt se mitä kaksi aikuista puuhasteli kamreoiden ja kymmenen samassa tilassa olevan nähden ja kuullen, minua ihmetytti.
Emme ikiä koskaan töissä kahvipöytäkeskusteluissa ja lounaalla seikkaperäisesti kerro, kuinka viime yönä tuskahoitelin, se meinasi koskee klliini mutten antanut, Tästä tuskanhoidosta tehtiin sitten suuri asia, jota vieläkin hehkutetaan.
Tuskahoidettu itsekin kyselee, onko tullut tehtyä talossa jotain, hm aikuinen ihminen.
Pojat hoiteli toisensa. Ei oo aiemmin tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierqailija kirjoitti:
Mä pidän Artussa siitä, että ei mm. lähde yhtään niihin OP:n Krissen haukkumisiin.
Nytkin tuossa sanoi, että kyllä Krisse osaa kun OP yritti taas tapansa mukaan läyhätä.Arttuhan vaan pelaa ja vähän keljuilee Krissen kustannuksella. Osaa kyllä sen taidon.
Eipä juuri Krissen vaan Jopen. OP yritti läyhätä Krissestä.
OP on tietenkin laskenut, että Krisse on ennakkosuosikki (tämän toki Krisse itsekin jollain tapaa myönsi livessä, mutta OP on yrittänyt kammeta Krisseä tuolta jo pitkään). Yrittää nyt viestiä noille toopeille, että peliliikkeenä Krisse kannattaa yrittää poistattaa. OP on varmaan laskenut myös sen, että Joelilla on liikaa ystäviä, joten sitä ei kannata edes yrittää.
Itse pidän OP:n tyylistä. Pelihän tämä on. Ei ole tarkoitus olla mikään tarha, vaikka Artulle sellainen olisikin sopivampi paikka.
Minäkään en ole katsonut sitten lauantain. Olin jo etukäteen lähes 100-prosenttisen varma, että joko Krisselle tai Markolle käy sunnuntaina Timot ja toinen heistä häädetään.
Ei huvittanut katsoa toista samanlaista farssia enää.
Timo tai Marko eivät olleet voittajasuosikkejani, mutta olisivat ansainneet olla finaalissa enemmän, kuin jotkut muut tuolla nyt olevat, ja olisivat minun puolestani saaneet vaikka voittaa, jos katsojat niin olisivat äänestäneet.
Ainakin palstaa ja twitteriä lukemalla on jäänyt käsitys että on haluttu eniten pois Viliä, Paulaa ja Arttua viime aikoina. Ja silti kaikki kolme ovat edelleen talossa. Katsojien tahto ei siis ole toteutunut äänestyksissä, jotka keskittyvät vain rahan keräämiseen. Miksi minua pitäisi enää kiinnostaa ohjelma, kun tuotantoa ei kiinnosta katsojat ja se, toteutuuko heidän tahtonsa?
Hyvää miestenpäivää kaikille miehille!🌞🌻
Muistaakohan Bb tänään jotenkin miesasukkaita..?
Arttu jo suunnittelee ens viikon ruokia. Lihhaa ja pitsaa. Jos mä oon viel tääl tuumailee Arttu
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole katsonut sitten lauantain. Olin jo etukäteen lähes 100-prosenttisen varma, että joko Krisselle tai Markolle käy sunnuntaina Timot ja toinen heistä häädetään.
Ei huvittanut katsoa toista samanlaista farssia enää.Timo tai Marko eivät olleet voittajasuosikkejani, mutta olisivat ansainneet olla finaalissa enemmän, kuin jotkut muut tuolla nyt olevat, ja olisivat minun puolestani saaneet vaikka voittaa, jos katsojat niin olisivat äänestäneet.
Ainakin palstaa ja twitteriä lukemalla on jäänyt käsitys että on haluttu eniten pois Viliä, Paulaa ja Arttua viime aikoina. Ja silti kaikki kolme ovat edelleen talossa. Katsojien tahto ei siis ole toteutunut äänestyksissä, jotka keskittyvät vain rahan keräämiseen. Miksi minua pitäisi enää kiinnostaa ohjelma, kun tuotantoa ei kiinnosta katsojat ja se, toteutuuko heidän tahtonsa?
Tätä olen sanonut itsekin, koko ohjelman idea vesittyy ja katsomisen ilo menee, kun tuotanto tekee äänestysratkaisuíllaan putojasta ihan arpapeliä. Taloon jää inhokkeja suosikkien sijasta. Juurikin nuo kolme olisivat olleet ulkona jo aiemmin mikäli äänestyssysteemit olisivat asukkaita kohtaankin reilut.
Vierailija kirjoitti:
Arttu jo suunnittelee ens viikon ruokia. Lihhaa ja pitsaa. Jos mä oon viel tääl tuumailee Arttu
Millä rahoilla? millään mittakaavalla tuo tehtävä ei ole vielä onnistunut eikä pitäisikään olla, koska tehneet taas aivan puolivaloilla.
Ei oo kahvinkeitintä. Kahvin keitto onnistuu kattilassa ja sihdin läpi kun valmista.
Tämä kausi on niin kehno suomen kaikkien kausien mittakaavalla, että katsoin ensimmäistä kertaa alun mökkiläisten jaksoja mieluummin nyt :D
Mitä se kertoo asukasvalinnoista, joistakin äänestystuloksista tai itse tuotannon osaamisesta viikkotehtävien ja muun oheistoiminnan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierqailija kirjoitti:
Mä pidän Artussa siitä, että ei mm. lähde yhtään niihin OP:n Krissen haukkumisiin.
Nytkin tuossa sanoi, että kyllä Krisse osaa kun OP yritti taas tapansa mukaan läyhätä.Arttuhan vaan pelaa ja vähän keljuilee Krissen kustannuksella. Osaa kyllä sen taidon.
Eipä juuri Krissen vaan Jopen. OP yritti läyhätä Krissestä.
OP on tietenkin laskenut, että Krisse on ennakkosuosikki (tämän toki Krisse itsekin jollain tapaa myönsi livessä, mutta OP on yrittänyt kammeta Krisseä tuolta jo pitkään). Yrittää nyt viestiä noille toopeille, että peliliikkeenä Krisse kannattaa yrittää poistattaa. OP on varmaan laskenut myös sen, että Joelilla on liikaa ystäviä, joten sitä ei kannata edes yrittää.
Itse pidän OP:n tyylistä. Pelihän tämä on. Ei ole tarkoitus olla mikään tarha, vaikka Artulle sellainen olisikin sopivampi paikka.
Ei tarvi olla kummonen nero . Krisse selvinnyt viidestä häödöstä ja voittanut 3 x 25 rahnaa kiitos sininen nappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä puhutaan rumasti Artusta. Vaikka olisi kuinka ärsyttävä niin kyllä hän silti saa täällä aivan liikaa kuraa niskaansa. Hän ei sentään ole ilkeä kus*pää kuten vaikkapa Vili tai Paula. Se nyt vaan on tuollainen vähän hönö Hessu Hopo.
Oli se viime viikolla aika ilkeä Krisselle kun tuohtui niistä katsojien kysymyksistä ja alkoi paasaamaan, kuinka Krisselle ei sitten osteta mitään tofuja yms. ja vielä suoraan Krissen edessä. Vaikka se ei ollut mitenkään Krissen vika että katsojat tuollaista kysyvät. Silloin ajattelin kyllä että nyt on muuten oikeasti kus*pää.
Tosin en tiedä oliko se tarkoituksellista ilkeyttä vai vaan sitä, että meni taas vähän lapsellinen esitys ja uho liian pitkälle eikä osannut ajatella että olisi siinä vtuillut Krisselle vaan enemmän katsojille. (Lapsellista se oli joka tapauksessa.) Vaikuttaa hänellä muutenkin olevan vaikeuksia ajatella asioita vähän pidemmälle, ennen kuin lähtee toimimaan. Ja vaikeksia arvioida toimintaansa jälkikäteen.
Esitystä se oli, niillä oli juuri tuollaista huumorikeskustelua silloin makkarijengissä.
Vili masistelee olkkarissa yksin. Muut köökin puolella. Tilannekomiikkaa näen.
Siellä onkin sitten kiva ilma tänään. Jahka pääsevät ulos
Mitä toi Nivalan aikamiesvauva kiukuttelee TAAS?
Arttu kiukuttelee turhasta. Kaikilla on yhtälailla hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte mutta kyllä Kristiina on vetänyt tätä viikkotehtävää hienosti. Osannut tulkita rakennusohjeita, neuvonut, kannustanut, ollut erittäin pitkäpinnainen ja myös käskyttänyt miehistöään. Tämä viikko viimeistään on alleviivannut sen, että Big Brotherin voittaa tänä vuonna 21-vuotias Kristiina Vantaalta.
Eiku Pieksämäeltä? Tai ainakin murre on kuulemma sieltä, ei Vantaalta. Vai onko Porista? Mutta tottakai voittaa...
Tarvii rahaa vielä hampaiden nettijatkohoitoon Briteissä ja sitten lisää tatuointeja Italiasta tatuointimessuilta ja leukaoperaatioon esteettisistä syistä, mieluiten Venäjällä, Virokin käy. Tässä tärkeimmät. Ens vuonna uudestaan taloon ja voittoon ja lisää projekteja. on se ;) sellainen ihana ja iloinen roolimalli, kaikki tykkääEikö hää oo ulkomailta
Krisse on suomen kansalainen, syntynyt Suomessa. No nyt selittää tämä kauhea Krissen haukkuminen kaiken eli nää kateelliset pieksämäkeläiset häntä trollaa ja haukkuu. Hävetkää! Siellä on tosi kateellista ja katkeraa porukkaa.
Miks tuo Vili makaa vielä petillään vaikka kohta puoli 11 kello. Miten hän selvii töihinsä ratamestariinkaan. Viliäkö pitää oottaa nousemista, syömistä että viikkotehtävä jatkuu. Pompottaako Vili tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siellä talossa on tällä viikolla tapahtunut? Ja miten on siisteys ja järjestys sujunut kun ei ole ollut Marko puunaamassa?
Mä en oo tällä viikolla avannut ollenkaan 24/7, enkä koosteitataan ole katsonut.
Marko ei varsinaisesti ollut edes lempparini, mut Markon lähtö oli Itelle sellanen viimenen pisara muutenkin tylsässä kaudessa.
Ja siihen päälle ärsytys tuosta äänestyksen epäreiluudesta ja tuotannon ohjailusta.
Aamulla kun heräsivät, näytti kamera keittiötä, ihan hirveen näköinen sotku, aikuiset ihmiset. Toivottavasti Marko "keittiönatsi" katsoi 24/7. Eipä ollut Krissen vika, koska hän ei saa tehdä mitään tuolla kapteenina. Ai niin, Krissehän se oli sotkuisin, en ole samaa mieltä.
Muut makaa köökin puolella. Krisse syö seisoviltaan. Op myös
Eihän 247 tarvi koko ajan katsoa . Teen välillä muutakin. Sitten menen kelaamalla 247. Tuntuu että jotakin tapahtuukin.