Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja noita Krissen ihailijoita.
BB käskee kapteenin elostelemaan ja komentamaan muita rautanyrkillään, mutta Krisse ei osaa eläytyä tehtävään.
Fanien mielestä tämä osoittaa, että Krisse on niiiiiin kiltti.
Minulle se osoittaa, että Krisse ei ole BB-voiton arvoinen.
Talossa pitäisi tehdä, eikä vikistä.Kai sillä Krisselläkin saa heikkouksia olla?! Ei tykkää roolista, joka on itselleen täysin vastakkainen, sen tämä osoittaa.
Voisitkos sinä OP: n fanaattinen fani puolestasi kertoa yhdenkin syyn miksi OP: n tulisi voittaa?
Ei saanut edes mumistua vastausta Elinalle suorassa lähetyksessä?!Mitä ihmettä sinä sekoilet? Missä olen puhunut OP:sta tai kenestäkään muusta nykyisestä asukkaasta.
Teidän Krisse-fanaatikkojen on mahdotonta käsittää, että kaikki eivät ihaile häntä.
Minulla on oikeus mielipiteeseeni.
Itse asiassa olet itsekin samaa mieltä, kun kirjoitat, että Krisse ei tykkää roolistaan.
Minä ihailen heittäytyjiä ja riskinottajia. Krisse ei ole kumpaakaan.
Piste.Niin kauan kuin mua syytellään Krisse-faniksi niin mä meinaan syyttää vastapuolta OP: n faniksi, ehkä se avaa silmät sille miten nautettavaa toi touhu on!
Mitä ihmeen vastapuolta?
Sinusta ei sanottu sanaakaan alkuperäisessä viestissä.
Koeta rauhoittua ja löytää edes hippunen johdonmukaisuutta tuohon raivoamiseesi 😂
Tuotanto olisi voinut panostaa edes vähän tehtävään. Esim. olisivat noiden talotapettien päälle laittaneet merellisen maiseman. Onko mielikuvitus täysin kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nytkö sitten se onkin Vilin ” fanit” kun Joppea täällä haukkuu?!
Mä oon melkoisen varma, että useiden näiden pas** sten viestien takana on oikeasti joku OP:n kannattaja? Oisko jopa frendi?
Täällä ei juuri yhtään haukuta OP. ta eikä hänen virheitään ja tekemättä jättämisiään tuoda yhtään esille! Kaikista muista asukkaista kyllä jauhetaan ja eniten niistä OP: n uhista!
Hmmm..🤔
Niin ja sopisi niin hyvin OP: n profiiliin. Tuotahan se harrastaa itsekin: läyhää muiden selän takana ja aiheuttaa epäsopua ja riitoja muiden välille..paeten itse paikalta.Sä olet täydellinen sekopää.
Samaa mieltä. Eikö tuo kirjoittaja tosiaankaan ole hoidossa suljetulla?
Taisi osua oikeaan, niin sitten lähdetään tolle tielle.
Unohdit muistuttaa lääkkeistä.
Jos haluat finaaliin Joelin, Artun, Paulan, OP:n, Vilin tai Julian, niin äänestä tällä viikolla Krisseä.
Asukkaat lähettävät Krissen kotiin jolloin kaikilla muilla on parempi mahdollisuus voittaa.
Jos Krisse epäonnistuu kapteenina, voi olla korkea todennäköisyys että asukkaat valitsevat hänet su. Ei ehkä ollutkaan niin kiva nakki. All eyes on you!
Eli Paula ei ole tainnut saada mitään tuosta yöllisestä nukkumapaikasta...
miksi noille sitten sanotaan että siellä on nukuttava jos aina voi tehdä miten itse haluaa,odotin kyllä että Isoveikka ois kuuluttanut edes että rikot sääntöjä?
Noh ehkä se menee taas ens yönä ja sitten kuuluukin kuulutus..tosin Paula ei varmaan ole moksiskaan ja nukkuu missä parhaiten itse näkee.
Minua kiinnostaa enää vain Joelin voitonriemu kun kuponki annetaan hänelle ensi vkl! Sitten taas yksi Bb-kausi ohitse ja ensi kaudella uudet vihattavat BB-kansalle
Joko tätä on kysytty, kumman asukkaat äänestäisivät ulos talosta jos vastakkain olisi
- Kristiina (nuoli ylös)
Vai
- Joel (nuoli alas)
Vierailija kirjoitti:
miksi noille sitten sanotaan että siellä on nukuttava jos aina voi tehdä miten itse haluaa,odotin kyllä että Isoveikka ois kuuluttanut edes että rikot sääntöjä?
Noh ehkä se menee taas ens yönä ja sitten kuuluukin kuulutus..tosin Paula ei varmaan ole moksiskaan ja nukkuu missä parhaiten itse näkee.
Paula on jotenkin striimiohjaajien lemmikki usein toinen livekamera jumittaa kymmeniä minuutteja Paulan kivikasvoilla. No jokaisella on omat fetissinsä.
Paulaa eikä Viliä rangaista, muut saavat kärsiä.
Joel Voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Onks Paula isokin ongelma sulle kun jaksat tätä samaa juttua aamusta iltaan, päivästä toiseen.
Kyllä Kristiinalla on selkeesti teknisiä opintoja takana, kykenee suunnittelemaan ja hallitsee myös kokoamistekniikan.
Vierailija kirjoitti:
Paula on varmaan huomannut, että ei tuolla muidenkaan tarvitse noudattaa sääntöjä.
Missä remppaoluet? Yhdet vois antaa, kyllä mielet piristyis ja juttua lentäis.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisse epäonnistuu kapteenina, voi olla korkea todennäköisyys että asukkaat valitsevat hänet su. Ei ehkä ollutkaan niin kiva nakki. All eyes on you!
Miten niin "jos"? Hän on jo feilannut.
Paula on ollut tällä viikolla nöyrää tyttöä.
Nyt siittiin Paula ja Op ja viinaa rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisselle rankku: kapteenin vallankaappaus! Laitetaan Krisse lankulle kävelemään.
Joo joo joo! Ja se lankku voisi olla tehtäväalueen uima-altaalla! hahahahha
Lankku vois olla häätöoven edessä. Ovi aukeaa ja Krisse lankkua pitkin hissiin ja ulos.
Kaikki joiden kans vähääkään oli kemiaa, on veks. Onko se sitten ihme kun jäät tylsän makkarijengin keskelle, Paula näyttää enemmän tylsistyneeltä kuin nöyrältä.
Vierailija kirjoitti:
Paula on ollut tällä viikolla nöyrää tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Missä remppaoluet? Yhdet vois antaa, kyllä mielet piristyis ja juttua lentäis.
niin, sehän oli siinä eilisessä listassakin että rommipaukut ja kaljaa.
Osoita yksikin.